G60 czy VR6 ?????

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
karoolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 14, 2006 19:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

G60 czy VR6 ?????

Post autor: karoolo » pt mar 30, 2007 17:11

Mam Golfa mk3 z silnikiem 1,8 75KM. Chciałbym wymienić silnik osprzęt i hamulce najlepiej przekładając z innego rozbitego VW. Zastanawiam się nad silnikiem G60 lub VR6 wraz z osprzętem hamulcami itd. :hehe: Czy ktoś takie przeróbki robił ? Jak to wygląda od strony finansowej? Który silnik lepszy? Czy ktoś zna jakiś warsztat w Poznaniu lub okolicach który podjął by się tego i nie spieprzył roboty. Czekam na informacje. Jeśli macie jakąś dokumentacje i możecie się nią podzielić będę wdzięczny
Ostatnio zmieniony pn sty 26, 2015 22:50 przez karoolo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pt mar 30, 2007 17:20

karoolo pisze:Czy ktoś takie przeróbki robił ?
ja niestety nie...
karoolo pisze:Jak to wygląda od strony finansowej?
na start przygotuj sobie co najmniej 5000 pln
karoolo pisze:Który silnik lepszy?
to zależy od tego, co Cię interesuje... VR6 ma większą moc wyjściową i jest bardziej podatny na przeróbki niż G60. No i ten dźwięk... :D ja bym wrzucił VR6, jednak ten silnik ma duszę... nie, żeby G60 nie miał, ale to nie to samo. poza tym VR6, jako silnik wolnossący na pewno będzie mniej awaryjny. bo jak w G60 padnie kompresor, to jednak spora strata...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
karoolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 14, 2006 19:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: karoolo » pt mar 30, 2007 17:29

...jest bardziej podatny na przeróbki niż G60...

W takim razie jak podnieść moc Vr6. Z tego co wiem G60 potrzebuje tylko chip tuningu i mamy 200 KM. Mogę się mylić dlatego pytam



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt mar 30, 2007 19:04

Ani ten, ani ten..
G60 - awaryjny osprzet - generalnie trafic cos w dobrym stanie to porazka..
VR6 - jest jak krowa ;) Pieknie muczy, troche chleje jest ciezki generlanie nie jedzie.. No i cos co trzyma serie to tez loteria zeby znalesc..

2.0 16V ABF to imho najlepszy wybor



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt mar 30, 2007 19:43

SToRM pisze:Ani ten, ani ten..
G60 - awaryjny osprzet - generalnie trafic cos w dobrym stanie to porazka..
VR6 - jest jak krowa ;) Pieknie muczy, troche chleje jest ciezki generlanie nie jedzie.. No i cos co trzyma serie to tez loteria zeby znalesc..

2.0 16V ABF to imho najlepszy wybor
VR6 nie jedzie heheh , no bywa czasami , ale jak jedzie to ABF wącha olej


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt mar 30, 2007 19:46

Borys pisze:VR6 nie jedzie heheh , no bywa czasami , ale jak jedzie to ABF wącha olej
Pozyjemy, zobaczymy :bigok: Bo narazie to jesczez takiego nie udalo mi sie spotkac ;)
Zreszta nawet jelsi, to na zakretach zwykle to z tym motorem auto ma zamilowanie do jazdy na wprost :bigok:



ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » pt mar 30, 2007 19:56

ja bym wybrał ABF fajny silniczek z resztą wiecie co da sie zrobić podkręcając go nie wiem czy widzileiscie golfika kenaja ABF z turbinką miodzio:)



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » pt mar 30, 2007 20:22

VR6 ma większą moc wyjściową i jest bardziej podatny na przeróbki niż G60
tu bym sie spieral ... w G60 za mniejsze pieniadze zrobisz wiecej koni .... glupim kolkiem i stagem 1 kopsniesz 30 koni .......



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt mar 30, 2007 20:43

SToRM pisze:
Borys pisze:VR6 nie jedzie heheh , no bywa czasami , ale jak jedzie to ABF wącha olej
Pozyjemy, zobaczymy :bigok: Bo narazie to jesczez takiego nie udalo mi sie spotkac ;)
Zreszta nawet jelsi, to na zakretach zwykle to z tym motorem auto ma zamilowanie do jazdy na wprost :bigok:
no to zobaczysz

no niestety vr do kjsów nie jest idealny, tragedii nie ma ale rewelacji tez


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt mar 30, 2007 21:31

Borys pisze:no to zobaczysz
Shamowales sie juz chociaz? :bigok: I nie napinaj sie tak Borys - kazdy swoje chwali :bajer:
Jezeli w lekkiej mk2, objedziesz mnie ze dwie dlugosci to uwierze - poki co - sorry...



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob mar 31, 2007 07:17

SToRM pisze:
Borys pisze:no to zobaczysz
Shamowales sie juz chociaz? :bigok: I nie napinaj sie tak Borys - kazdy swoje chwali :bajer:
Jezeli w lekkiej mk2, objedziesz mnie ze dwie dlugosci to uwierze - poki co - sorry...
Jeszcze nie hamowałem, były pomiaty tylko drogowe na gtech
sie nie napinam, tylko juz którys raz z kolei piszesz ze vr6 to nie jedzie itd itp


www.vrservice.pl

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » sob mar 31, 2007 08:44

ja bym wsadzil G60....przy znalezieniu w dobrym stanie takiego motoru i pozniej dbaniu o niego nie ma wiekszych problemow z nim....a VR...coz fajnie miec 6 ale.....wedlug mnie ten silnik bardziej pasuje do passata...no chba ze ktos ma VRa plus syncro to wtedy....respekt :grin: :okej:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob mar 31, 2007 08:59

Pieknie muczy, troche chleje jest ciezki generlanie nie jedzie.. No i cos co trzyma serie to tez loteria zeby znalesc..
jedzie jedzie, do dziś pamietam jak mnie Chmielu przewiózł na tym drugim silniku ABT :chytry:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob mar 31, 2007 11:48

Borys pisze:sie nie napinam, tylko juz którys raz z kolei piszesz ze vr6 to nie jedzie itd itp
No a co mam pisac, skoro 9 na 10 VR'ow u nas shamowanych serii nie trzymalo i to dosyc znacznie.. A te co nie zdarzyly pojechac na hamownie to dostaja baty od kazdej 16V?
Jedynie honoru pilnuje 2.9 w syncro kumpla - ktory sie ni poddaje, ale i tez nie odjezdza..
Borys, dla mnie silnik o prawie 3 litrach pojemnosci i o mocy 15% wiekszej niz herlawa 16V powinnen robic z nia co chce..

Ile Ci wyszlo na g-techu w takiej lekkiej mk2? ze 6,5?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości