Strona 1 z 1
zwiekszenie mocy samochodu
: sob mar 24, 2007 17:30
autor: arturman
witam
jestem nowy na forum. Jak w temacie. mam pytanie mam vw golfa 1.8 90r ladnie chodzi ładnie wyglada na alu 15". co zrobic by zwiększyc moc w nie duzym nakladzie finansowym?
dzieki za pomoc
pzdr
: sob mar 24, 2007 19:16
autor: sas_gti
Witaj!
Po pierwsze to trzeba znalezc temat podwieszony na forum w dziale SPEED pod tytułem "Zwiększenie mocy silnika można zrealizować przez:" a pozwoli Ci to uniknąć zadawania głupic pytan a takze takic bardzo mało sprecyzowanych...
Ale ze jestes nowy to ci dam linka

pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79273
[ Dodano: Sob Mar 24, 2007 18:17 ]
polecam tze to
http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php
[ Dodano: Sob Mar 24, 2007 18:21 ]
byc moze ostudzi to nieco twoj zapal ale powiem Ci ze jak nie wsadzisz w motor polowy wartosci przecietnego mk2 to nie odczujesz przyrostu w sposób znaczący, a zatem w wiekszosci przypadków najlepszym wyjsciem jest kupienie drugiego motoru i zeswapowanie...ale to nie sa "nieduze nakłady finansowe" :/
poza tym co ty masz za motor? podaj symbol bo 1.8 bylo z 50 rodzajów...najlepiej jakbys mial KRa albo PLa to wyjsciwo masz porzadna moc juz....
: sob mar 24, 2007 23:17
autor: ADi997
sas_gti pisze: podaj symbol bo 1.8 bylo z 50 rodzajów...
Tylko 17

: ndz mar 25, 2007 21:11
autor: arturman
jest to 1.8 94 km chyba ... a gdzie sprawdzic ten symbol??
pzdr
[ Dodano: 25 Mar 2007 21:22 ]
sorry ze tak bez sensu pisze. ale chodzi mi jeszcze zeby ognie z wydechu szły. nie wiem jak to sie nazywa "flame kit" czy cos kolo tego. gdzie mozna kupic? no i montaz
: ndz mar 25, 2007 23:29
autor: Pinhead
Napisz co to za silnik (symbol). Nie było żadnego 1.8 z 94KM. Może być 90KM ale sama moc o niczym nie świadczy bo było kilka 1.8 90KM (gaźnik, monowtrysk, wielopunkt).
: pn mar 26, 2007 16:16
autor: m3tal
arturman pisze:ale chodzi mi jeszcze zeby ognie z wydechu szły. nie wiem jak to sie nazywa "flame kit" czy cos kolo tego. gdzie mozna kupic? no i montaz
daj se spokój z takimi bajerami... to jest golf a nie jakiś street racingowy japoniec... a jak się to robi? mozna kupić, montaż jest prostu. można też zrobić samemy, nie taka trudna sprawa - generalnie zasada działania takiego czegoś opiera się na podawaniu paliwa gdzieś w okolicach końca układu wydechowego (najlepiej do samej końcówki ostatniego tłumika) i doprowadzeniu go w jakiś sposób do zapłonu - jakiś żarnik albo świeca zapłonowa wspawana/wkręcona w tym miejscu zaraz za dolotem paliwa do wydechu. podłączyć to odpowiednio i śmiagać. i robić sobie obciach na wiosce.
: śr mar 28, 2007 14:37
autor: zajac
Witaj!
Po pierwsze to trzeba znalezc temat podwieszony na forum w dziale SPEED pod tytułem "Zwiększenie mocy silnika można zrealizować przez:" a pozwoli Ci to uniknąć zadawania głupic pytan a takze takic bardzo mało sprecyzowanych...
Ale ze jestes nowy to ci dam linka pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79273
troche nie bardzo ten temat bo nic tam nie ma a TAZ napisal zeby nie zadawac tam pytan wiec ??????
pozatym nie ma glupich pytan sa tylko glupie odpowiedzi
: śr lip 21, 2010 07:27
autor: leppor
No to ja wskrzesze temat. Właśnie od czego zacząć modyfikacje przy MK2 1.8 GX. Wtrysk wielopunkt oczywiście. Czy jest możliwość założenia G60-tki przy zmianie głowicy i kolektora ssącego? Bo taki mit ostatnio słyszałem. A jak nie G60 to co może trochę ożywić "Bandziora"

???
Tylko proszę nie mówcie nic o szukajce... Kopie forum już ładny czas, a tak na prawdę nie ma nic konkretnego na temat GX'a...
: śr lip 21, 2010 11:00
autor: toffic
leppor pisze:No to ja wskrzesze temat. Właśnie od czego zacząć modyfikacje przy MK2 1.8 GX. Wtrysk wielopunkt oczywiście. Czy jest możliwość założenia G60-tki przy zmianie głowicy i kolektora ssącego? Bo taki mit ostatnio słyszałem. A jak nie G60 to co może trochę ożywić "Bandziora"

???
Mój kolega, dawno, dawno temu zaturbił GX, efekt: jechało prawie jak G60, spalanie też podobne ale silnik miał ciągłą tendencje do gotowania oliwy
: czw lip 22, 2010 12:01
autor: leppor
toffic pisze:Mój kolega, dawno, dawno temu zaturbił GX, efekt: jechało prawie jak G60, spalanie też podobne ale silnik miał ciągłą tendencje do gotowania oliwy
A może wiesz coś więcej z technicznej strony? Z oliwą można sobie poradzić

: pt lip 23, 2010 11:26
autor: toffic
A może wiesz coś więcej z technicznej strony? Z oliwą można sobie poradzić

a co dokładnie chcesz wiedzieć??
: ndz lip 25, 2010 21:25
autor: leppor
ADi997 pisze:a co dokładnie chcesz wiedzieć??
Jakich podzespołów użył?
: pn lip 26, 2010 17:05
autor: toffic
Silnik GX, ECU DF I, wtryski 260ccm, IC Iveco, turbo T3, chłodnica oleju z MkI, wydech przelot z jednym tłumikiem, reszty za bardzo nie pamiętam