Strona 1 z 2

Fabrycznie nowe karoserie MK2 Rallye

: sob mar 24, 2007 01:27
autor: Apsik
Witam

wahałem się ... gdzie umieścić ten temat, ale do "Speed" mi najbardziej pasuje!!
Są dostępne fabrycznie nowe karoserie A grupowe Golfa MK2 Rallye czyli po drobnych rajdowych modyfikacjach:
- cieńsza blacha poszycia (0,7mm)
- brak szyberdachu
- brak mocowań pod kanapę
- brak mocowań deski rozdzielczej

Obrazek

Może ktoś się skusi - cena 4000 Euro
http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=14389
;) :food: :satan:

Wiecej info

: sob mar 24, 2007 01:46
autor: To_mas
qrde no !!! Takie rarytasy :D

: sob mar 24, 2007 01:54
autor: Apsik
yyyyy gdyby ktoś potrzebował silnik do tej karoserii:
Obrazek
Cena $ 5000 (US)
0km po pełnej regeneracji i poprawie osiągów(ostry wał, zawory Oettinger i wiele innych gratów do profesjonalnych modyfikacji), moc w granicach 350KM
Opis modyfikacji i cena - tutaj

Silnik pochodzi z tego Golf'a:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3133418
Jak pisze właściciel ... nie szczędzono środków na jego budowę ... to zresztą widać na fotach:
Obrazek
Obrazek

: sob mar 24, 2007 05:36
autor: olozwirski
Kajs autoimport, dawno tam nie zagladalem a karoserie stanialy...
Ps. Kaj Petersen jest pieciokrotnym mistrzem Dani w grupie H golfem rallye...

: sob mar 24, 2007 09:39
autor: wojti
:food: :food: :food:

: sob mar 24, 2007 12:03
autor: kubers
ooo kurde, sprzedaje butelki...

: sob mar 24, 2007 12:36
autor: barteKKK03
Czytałem (no może bardziej oglądałem :helm: ) na vwvortexie i chłopaki na prawdę podeszli do tego na pełnej profesce i szczerze powiedziawszy 4k € za bude w takim stanie to cena normalna... hmmm :satan:

: sob mar 24, 2007 15:07
autor: sas_gti
Super sprawa ...A czy te budy było przygotowane oryginalnie przez VWmotorsport?
Podobną ma własnie Orski w swoim golfie mk2 z pzm tyle ze tamten to nie rallye a zwykła ośka, ale buda tez kupiona w VWmotorsport, oryginalnie obspawana itd

: sob mar 24, 2007 20:13
autor: kubers
ciekawe, czy ktos z naszych sie skusi... sporo hajsu.

: ndz mar 25, 2007 00:38
autor: Apsik
sas_gti pisze:czy te budy było przygotowane oryginalnie przez VWmotorsport
Tak te budy (A grupowe) sa przygotowane przez VW Motorsport.

: pt mar 30, 2007 00:16
autor: sas_gti
stwierzdam ze mocowania pod kanapę zostaną wkrótce u mnie wycięte... :food:
btw wiecie moze jak kształtuje sie rozkład mas w seryjnym mk2?
mam wrażenie ze za bardzo stawia mi tyłek i zastanawiam sie nad przeniesieniem czesci masy na tył, np akumulator...w bagażniku poza tym wylądują też dwa koła zapasowe na inną nawierzchnię niż te na aucie(moze to wystarczy)...auto mam odelżone ale w zasadzie wszytko co "wybrałem" jest w tylnej połowie auta...w efekcie odelzylem za bardzo tył (tak myśle)...dodam ze nie mam aktualnie kasy na wystrojenie mojego b6 ](*,) wiec na razie musze ratowac sie polsrodkami no i bardziej uważać...
druga sprawa:
czym wymazana jest podłoga w mk2 od środka? nie sa to na pewno najklejane maty bitumiczne (nimi jest obklejony tylko tunel) tylko jakiś "natrysk"??? czy ktos wie czym to mozna zdjąć? pytam oczywiscie o chemię bo sposób z dłutem jest ostatecznoscią...miekie to jest nawet bo paznokieć wchodzi w to dość łatwo ale recznej roboty byo by z tym sporo....zależy mi jednak zeby pozbyuć sie tylko tego kleika ale nie do gołej balchy....podkład mógłby zostac...
Apsik moze Ty cos wiesz i mozesz pomóc? Każda porada mile widziana

: pt mar 30, 2007 09:48
autor: Apsik
sas_gti pisze:miekie to jest nawet bo paznokieć wchodzi
czyli chodzi Ci o taką miękka żółtą i tłustą masę "rozlaną" po podłodze
sas_gti pisze:zależy mi jednak zeby pozbyuć sie tylko tego kleika ale nie do gołej balchy....podkład mógłby zostac...
Jedyna opcje (100% skuteczna) 1-2 butelki benzyny lakowej, kilogram szmatek i trzeba to zcierać; miejscami możesz nawet przytrzeć farbę, ale do gołej blachy jeszcze ho ho ;)
Wyobraź sobie że ja to mialem po całej komorze i silniku "wylane" ... w G60 ... i ztarłem wszystko w 2tyg
sas_gti pisze:obniejszych elementów).
sas_gti pisze:stwierzdam ze mocowania pod kanapę zostaną wkrótce u mnie wycięte
ja tam mam od roku :bajer:
sas_gti pisze:mam wrażenie ze za bardzo stawia mi tyłek i zastanawiam sie nad przeniesieniem czesci masy na tył, np akumulator
żadna nowość kolego :bigok: po wyjęciu kanapy i innych pierdół wejście bokiem to bajka :) ... w sumei ten sam problem jest w moim G60, może i boczki dobrze wychodzą ale auto jest bardzo podsterowne :(

: pt mar 30, 2007 10:55
autor: sas_gti
Apsik pisze:boczki dobrze wychodzą ale auto jest bardzo podsterowne
z podsterownoscia ja nie mam problemów...chyba ze miales na mysli ze twoj jest nadsterowny
Apsik pisze:czyli chodzi Ci o taką miękka żółtą i tłustą masę "rozlaną" po podłodze
pewnie tak....a czy lakier (w moim przypadku czerwony) jest polozony na to?
Apsik pisze:Wyobraź sobie że ja to mialem po całej komorze i silniku "wylane" ... w G60 ... i ztarłem wszystko w 2tyg
no wyobrażam sobie bo mam czamem do czynienia z g60 koelgi i on ma też całą komorę tym wysmarowaną...wiem ocb...
ja też co prawda mam komore wybadźganą jakimś badziewiem ale nie jest ju to ta substancja z podłogi i jest jej znacznie mniej niz w g60...

dzieki Apsik , spróbuje z b.lakową

: pt mar 30, 2007 13:09
autor: Apsik
sas_gti pisze:z podsterownoscia ja nie mam problemów...chyba ze miales na mysli ze twoj jest nadsterowny
Chodzi o to że wchodząc w 90* ostry zakręt ucieka mi przód (zakładam że to waga silnika), delikatniw działając ręcznym auto ładnie wchodzi bokiem, ale trzeba uważać, bo zbyt długie "działanie" ręcznego i jest bączek ... lub wypad z trasy.
sas_gti pisze:a czy lakier (w moim przypadku czerwony) jest polozony na to?
Najczęściej było tak: blacha, na to podkład, na to natryskowa masa gumowa (tylko podłoga i elementy komory silnika), na to lakier, na lakier ta tłusta maź (tylko podłoga od wewnątrz i miejscami komora silnika) ... tak to mniej wiecej wygląda ... badania na około 15 różnych MK2/MK3
sas_gti pisze:spróbuje z b.lakową
działaj :bajer:
sas_gti pisze:jest jej znacznie mniej niz w g60.
też nie rozumię tej filozofii :-k