Strona 1 z 2

Turbo z AFNa w AAZ?

: pn mar 19, 2007 22:34
autor: Bartek84
Jak w temacie.
Jakie przeróbki? Czy czasem nie potrzebny jest komputer? Czy to wykonalne?

: pn mar 19, 2007 23:45
autor: pavello
pewnie ze podejdzie.ktos juz nawet chyba na forum zalozyl turbinke od afn'a

: pn mar 19, 2007 23:56
autor: souler
euglen do 1.6td zalozyl :D wszystko sie da i nie trzeba kompa. to jest jakos inaczej rozkminione... dzial diesel i vwdiesel.net. aha po co ci turbina z afn? czyzby seria byla juz za slaba? moja jakos daje rade, a zawsze mozna wrzucic k24/t3.

: wt mar 20, 2007 07:23
autor: Bartek84
Dmucha 0,65 bara bez kręcenia więc chyba nie jest słaba... ale porobiłem już autko z zewnatrz i zawieszenie i trzeba będzie się kiedyś za silnik wziąść :)

Pzdr

: wt mar 20, 2007 08:36
autor: souler
0.6 bara to fabryka dala, a do konca mozliwosci turbiny daleka droga. 1 bar na poczatek i nie bedziesz myslal o vnt. tylko pamietaj, ze na powietrzu sie nie jezdzi, ale pewnie juz o tym wiesz...

: wt mar 20, 2007 11:11
autor: Bartek84
SouleR, wiem :) Juz mi oczy wysiadly od czytania postow o modach biednego AAZta :D

Przy takich modach boje sie tylko o zerwanie kola pasowego... Juz raz sie wykosztowalem 1200zł...

: pt mar 23, 2007 18:51
autor: Apsik
Ja do mojego AAZ (w MK2) założyłem Garreta od 1Z :D razem z kolektorami (ssący i wydechowy) tak pięknie się to spasowało że cieżko uwierzyć w jakiekolwiek mody.
Do tego pokrywa od MK4 TDI i juz. :)
Obrazek

: pt mar 23, 2007 19:21
autor: Bartek84
Super. Zawsze jest to jakiś pomysł. Pozdrawam

: pt mar 23, 2007 19:52
autor: Krzylu
Apsik, stozek pomysłowo wcisniety :hmm:
w turbinie od AFN trzeba cos przerabiac a w tej z 1Z nie?? pasuje bez problemu

: pt mar 23, 2007 21:09
autor: Apsik
Krzylu pisze:a w tej z 1Z nie
ZERO PRZERóBEK!!!
Krzylu pisze:pasuje bez problemu
Warto przy okazji wymienić parę rzeczy przy takiej podmianie...
1 - nowe uszczelki na obu kolektorach
2 - nowe szpilki i nowe śruby na kolektor wydechowy

Nie wiem jak jest z różnica flansz turbo<->downpipe pomiędzy KKK a Garret'em, bo ja maiłem dorabianą flanszę i downpipe:
Obrazek

Jeszcze jeden drobny szczegół ... w przypadku turbiny Garret, wastegate jest tak ulokowany że regulacja tym wodzikiem jest możliwa TYLKO od spodu, czyli bez kanału się nie obejdzie.

: pt mar 23, 2007 21:41
autor: Adamm
Apsik pisze:
Krzylu pisze:a w tej z 1Z nie
ZERO PRZERóBEK!!!
Krzylu pisze:pasuje bez problemu
Warto przy okazji wymienić parę rzeczy przy takiej podmianie...
1 - nowe uszczelki na obu kolektorach
2 - nowe szpilki i nowe śruby na kolektor wydechowy

Nie wiem jak jest z różnica flansz turbo<->downpipe pomiędzy KKK a Garret'em, bo ja maiłem dorabianą flanszę i downpipe:
Obrazek

Jeszcze jeden drobny szczegół ... w przypadku turbiny Garret, wastegate jest tak ulokowany że regulacja tym wodzikiem jest możliwa TYLKO od spodu, czyli bez kanału się nie obejdzie.

eeee ja oryginal turbo garreta ze swojego wyjalem bez kanalu :P , potem zalozylem tak samo kkk wiec wszystko da rade :D

: pt mar 23, 2007 21:55
autor: Apsik
Adamm pisze:eeee ja oryginal turbo garreta ze swojego wyjalem bez kanalu :P , potem zalozylem tak samo kkk wiec wszystko da rade
piszę o regulacji wastegate, a nie o wymianie Turbo :bajer:

: pt mar 23, 2007 23:23
autor: Adamm
piszę o regulacji wastegate, a nie o wymianie Turbo :bajer:
jesli sie dalo wytargac to i regulowac sie da ;) chociaz spierac sie nie bede hehe

: pt mar 23, 2007 23:44
autor: souler
ło matko, ale nie trzeba wcale dawac innej turbiny do aaz jesli nawet tej nie ruszyles. daj jej 1.3 bara i odpowiednia ilosc gnojowki to bedzie latal tak jak moj.

Apsik mierzyles tego swojego na rolkach?