Strona 1 z 1

Problem z montazem filtra stozkowego

: sob mar 17, 2007 15:37
autor: pitex
Witam ,mam pewne pytanie do forumowiczów a mianowicie chodzi mi o założenie filtra stożkowego do mojego golfa MK 2 1.6 87roku .Mam z tym pewien problem - obudowa standardowego filtra powietrza znajdującego się centralnie nad gaźnikiem uniemożliwia mi w pewien prawidłowy sposób zamontowanie filtra więc może ktoś z forumowiczów bedzie miał rozwiązanie tego problemu :

zamieszczam fotki silnika - co prawda fotki są z allegro bo nie mam aparatu ale posiadam w swoim golfie identyczny silnik. (sory za błędy)

Obrazek Obrazek

: sob mar 17, 2007 16:29
autor: sHpAaKu
Witaj,

Wszystko zależy od tego co masz na seryjnym dolocie (czujnik, przepływomierz, klapkę przełączającą, wejście odmy). Popatrz jeszcze raz, ustal co się znajjduję przed filtrem. ja na zdjęciach nie widzę nić co mogło by przeszkadzać lub stanowiło problem z montażem.

Teraz tak: Możesz jeśli jesteś pewny swoich umiejętności kroić tą obudowę lub zastosować jakąś mądrą przejściówkę żeby można było dalej prowadzić rurę, lub skołować inną taką samą obudowę i na niej próbować. Ja bym zrobił w ten sposó, że w rogu obudowy - gdzie robi się tunel - obciął i pod temperaturą uformował coś bardziej okrągłego. Potem domocować przejściówkę/uszczelkę i dopinał rurę. Wszystko musi być szczelne pamiętaj oraz jaknajbardziej głądkie od wewnątrz żeby powietrze swobodnie płynęło. Jeśli jest tam odma to jej nie przypinaj tylko mały filtere załóż na nią. Inny sposób, któy mi przychodzi na myśl to obetnij ten tunelik po krawędzi obudowy i zalep dziurę, a otwó dolotowy zrób od góry, tylko tak żeby gardziel była dobrze obsługiwana. Nie widzę dobrze ile tam masz miejsca na góze.

Także powodzonka i nie zepsuj auta ;)

pozdro

: sob mar 17, 2007 17:02
autor: pitex
dzieki shpaku za porady moze pomogą mi coś wykąbinować ... a co do tego o czym pisałeś a dokładnie o tej odmnie czy przepływomierzu nie wiem dokładnie (słabo się orjętuje) to pewnie chodzi o to co zaznaczyłem na fotce - tzn ze wychodzą tam dwa przewody w których jests ciśnienie i pewnie spełniają jakąś role .Dlatego niechciałbym spowodować np: zwiękrzenia spalania :goof: Obrazek

: sob mar 17, 2007 18:18
autor: luckash
Na Twoim miejscu bym wyciepał ten cały plastyk i na gaźnik zrobił puszkę do niej wspawać rure aż do miejsca umocowania stożka. na kąt przyda sie jedno kolano hamburskie wszystko ze stali szlachetnej a odmy bym nie łaczył z dolotem tylko dać filterek stożkowy do tuningu motorowerów....

: sob mar 17, 2007 18:34
autor: pitex
luckash pisze:Na Twoim miejscu bym wyciepał ten cały plastyk i na gaźnik zrobił puszkę do niej wspawać rure aż do miejsca umocowania stożka. na kąt przyda sie jedno kolano hamburskie wszystko ze stali szlachetnej a odmy bym nie łaczył z dolotem tylko dać filterek stożkowy do tuningu motorowerów....


---> luckas ;niemowa powiedział głuchemu że facet bez zębów wygryzł włosy łysemu...

dam se na luz z tym stożkiem chyba ze ktos znajdzie złoty srodek :D i tak z golfa niezrobie bolidu F1 :okej: tak chciałem wprowadzić pewną modyfikacje --> bardziej z ciekawości i satysfakcji ze sam cos zmieniłem .

p.s jak by ktos wiedzial jak i co to niech pisze :D

: sob mar 17, 2007 18:49
autor: luckash
:grin: cosik takie mi chodziło....

Obrazek

: sob mar 17, 2007 18:55
autor: pitex
ahaaa wow . Niezle ,chyba masz nawet taki sam gaźnik jak mój 2E ... Wiesz ja zabardzo niekumam spawania itd myślałem że można zrobić to jakoś z tego co juz jest.