Strona 1 z 1

[MK2]2.0 16v 9A a mial byc ABF;(

: pt mar 16, 2007 01:16
autor: Spab
Witam kupilem jakis czas temu silnik w sumie moze okazyjnie bo 93R z passata ktory jezdzil w
MK1 w cabrio...Chodzil bardzo ladnie...Poczym zostal po dosyc dlugim czasie wstawiony do mojego mk2...
Mialbyc to ABF ale jak sie wkoncu oczytalem i okazalo ze to tak naprawde z ABF ma tylko blok i glowice a reszta to 9A;(To juz bylo za pozno...
No ale silnik po robieniu cakej gory i w sumie wyszedl kompletny motor 1500zl....Moze to nie duzo a moze jednak???

Ale po tym krotkim wstepie przejde do konkretow mianowicie cos sie z nim stalo tzn.ladnie sie wkreca i chodzi calkiem znosnie ale ma odpaly i potrafi zrobic cos takiego ze jak sie zagrzeje to potrafi na wolnych obrotach dostawac czkawki zuca nim az wkoncu gasnie...i jest problem z odpaleniem;(Podejzenia padaja na to ze wtrysk poczatkowy nie odlancza sie i go zalewa paliwo na wolnych ktore na wyzszych obrotach jest spalane a na wolnych nada;(

Pytanie jak mozna sprawdzic czy to jest ta przyczyna???

A drugie pytanie czy warto mimo tego wspanialego bloku ABF;)
Bawic sie i kompletowac reszte od ABF???


Z gory dziekuje za wskazowki

spab

: czw mar 29, 2007 22:21
autor: silent_rob
Spab pisze:A drugie pytanie czy warto mimo tego wspanialego bloku ABF;)
Bawic sie i kompletowac reszte od ABF???
to zalerzy od ceny reszty :]

Re: [MK2]2.0 16v 9A a mial byc ABF;(

: pt mar 30, 2007 17:20
autor: gtx
Spab pisze:Witam kupilem jakis czas temu silnik w sumie moze okazyjnie bo 93R z passata ktory jezdzil w
MK1 w cabrio...Chodzil bardzo ladnie...Poczym zostal po dosyc dlugim czasie wstawiony do mojego mk2...
Mialbyc to ABF ale jak sie wkoncu oczytalem i okazalo ze to tak naprawde z ABF ma tylko blok i glowice a reszta to 9A;(To juz bylo za pozno...
No ale silnik po robieniu cakej gory i w sumie wyszedl kompletny motor 1500zl....Moze to nie duzo a moze jednak???

Ale po tym krotkim wstepie przejde do konkretow mianowicie cos sie z nim stalo tzn.ladnie sie wkreca i chodzi calkiem znosnie ale ma odpaly i potrafi zrobic cos takiego ze jak sie zagrzeje to potrafi na wolnych obrotach dostawac czkawki zuca nim az wkoncu gasnie...i jest problem z odpaleniem;(Podejzenia padaja na to ze wtrysk poczatkowy nie odlancza sie i go zalewa paliwo na wolnych ktore na wyzszych obrotach jest spalane a na wolnych nada;(

Pytanie jak mozna sprawdzic czy to jest ta przyczyna???

A drugie pytanie czy warto mimo tego wspanialego bloku ABF;)
Bawic sie i kompletowac reszte od ABF???


Z gory dziekuje za wskazowki

spab
Po odpaleniu silnika odlacz wtyczke z wtrysku rozruchowego i obserwuj co sie bedzie dzialo.