Strona 1 z 1

Czy da rade założyc głowice MPI do AAM? czy cos da KM?

: wt mar 13, 2007 22:12
autor: Zoltecek
tak jak w pytaniu chciałbym sie dowiedziec czy załozenie kompletnej głowicy wraz z Kompem od PB/PL/PF do AAM da jakies rezultaty w KM? czytałem ze przełozenie wałku od ABS wraz z kompem daje nawet duża poprawe a jezeli by załozył głowice z wielopunktem ?? czy taka operacja jest wogole możliwa? nie pytam sie o koszty ani nie chce robić SWAP !!!

Re: Czy da rade założyc głowice MPI do AAM? czy cos da KM?

: wt mar 13, 2007 23:33
autor: ADi997
Zoltecek pisze:tak jak w pytaniu chciałbym sie dowiedziec czy załozenie kompletnej głowicy wraz z Kompem od PB/PL/PF do AAM da jakies rezultaty w KM? czytałem ze przełozenie wałku od ABS wraz z kompem daje nawet duża poprawe a jezeli by załozył głowice z wielopunktem ?? czy taka operacja jest wogole możliwa? nie pytam sie o koszty ani nie chce robić SWAP !!!
Zamiast PL chyba miałes na myśli PG bo PB/PG/PF są na Digifancie a PL to KE-jetronic. A wogule czemu chcesz robić na podzespołach mk2 ?? O podniesieniu mocy AAMa do ABSa było sporo tematów.

: śr mar 14, 2007 09:07
autor: Zoltecek
no tylko z powodów podobności pojemnosci wiem ze z AAM mozna zrobic ABS ale jezeli mam sie bawic w koszta to wolałbym zeby ta moc podskoczyła troche znaczniej w mażeniach mam ze 100KM ale to pewnie tylko mażenia. Zakładając wielopunkt wraz z ostrzejszym wałkiem wydaje mi sie ze moc mogła by sie zbliżyc do tych wymażonych 100. Nie chce słyszeć o SWapie i o tym ze bez sensu jest taka opcja bo bedzie z niej mało koni - potrzebuje tylko tylu ile pozwoli mi na sprawne wyprzedzanie moim kombi nic wiecej
a czym sie roznia te wtryski? jaka jest roznica miedzy nimi?zaznaczam ze auto ma jezdzic na LPG
wydaje mi sie ze potrzebuje głowicy 8V czy mam racje? czy podejdzie jakas 16?

: śr mar 14, 2007 16:11
autor: m3tal
Zoltecek pisze:wydaje mi sie ze potrzebuje głowicy 8V czy mam racje? czy podejdzie jakas 16?
głowicy z szesnastki do ośmiozaworowca w życiu nie przełożysz... chyba, że jesteś jakimś magikiem mechaniki, ale wtedy nie musiałbyś w ogóle zakładać tego tematu, bo sam wiedziałbyś, co i jak. mam nadzieję, że Cię nie uraziłem, ale taka prawda... a co do samej przekładki 16v do 8v - w zasadzie niemożliwe do wykonania w taki sposób, żeby było przy tym mniej rzeźby i kosztów niż przy swapie... a co do głowicy z PB/PF - to jest do wykonania, potem jeszcze jakieś mody i spokojnie te swoje wymarzone 100 kucy wyciągniesz... ze sporym zapasem. ale roboty przy zmianie wtrysku też trochę jest chyba, więc powinieneś być na to przygotowany.

: śr mar 14, 2007 16:40
autor: Zoltecek
czy surowa głowica z PB/PF wejdzie gładko na cylindry mojego AAM? czy beda z tym problemy? poprawcie jezeli mowie zle, ale jeżeli przekładam cała głowice wraz z listwą wtryskowa i wtryskami to ja nie widze problemow przy zmontowaniu takiego zestawu jezeli głowica bedzie pasowac
jak to bedzie??\
i czego ewentualnie potrzebuje do takiej modyfikacji?

: czw mar 15, 2007 19:22
autor: toffic
Tylko AAM ma niższy stopień niż np. PF, PB czy ABS

: czw mar 15, 2007 19:26
autor: Zoltecek
tak ABS ma 10 AAM 9,5 to nie jest duza roznica

: sob mar 17, 2007 10:31
autor: toffic
A Pf/PB 10.5 ale pewnie dla Ciebie i tak nie ma róznicy

: sob mar 17, 2007 15:13
autor: Zoltecek
przecież zmieniajac głowice zmieni sie również stopien spreżania :bajer:

: sob mar 17, 2007 15:22
autor: gtx
toffic pisze:A Pf/PB 10.5 ale pewnie dla Ciebie i tak nie ma róznicy
PF i PB maja stopien sprezania po 10

: pn mar 19, 2007 14:58
autor: toffic
Zoltecek pisze:przecież zmieniajac głowice zmieni sie również stopien spreżania
Tu się mylisz, pojemność komory w obu głowicach jest taka sama, różnica w tłokach