Czy da rade założyc głowice MPI do AAM? czy cos da KM?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Czy da rade założyc głowice MPI do AAM? czy cos da KM?

Post autor: Zoltecek » wt mar 13, 2007 22:12

tak jak w pytaniu chciałbym sie dowiedziec czy załozenie kompletnej głowicy wraz z Kompem od PB/PL/PF do AAM da jakies rezultaty w KM? czytałem ze przełozenie wałku od ABS wraz z kompem daje nawet duża poprawe a jezeli by załozył głowice z wielopunktem ?? czy taka operacja jest wogole możliwa? nie pytam sie o koszty ani nie chce robić SWAP !!!



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Czy da rade założyc głowice MPI do AAM? czy cos da KM?

Post autor: ADi997 » wt mar 13, 2007 23:33

Zoltecek pisze:tak jak w pytaniu chciałbym sie dowiedziec czy załozenie kompletnej głowicy wraz z Kompem od PB/PL/PF do AAM da jakies rezultaty w KM? czytałem ze przełozenie wałku od ABS wraz z kompem daje nawet duża poprawe a jezeli by załozył głowice z wielopunktem ?? czy taka operacja jest wogole możliwa? nie pytam sie o koszty ani nie chce robić SWAP !!!
Zamiast PL chyba miałes na myśli PG bo PB/PG/PF są na Digifancie a PL to KE-jetronic. A wogule czemu chcesz robić na podzespołach mk2 ?? O podniesieniu mocy AAMa do ABSa było sporo tematów.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » śr mar 14, 2007 09:07

no tylko z powodów podobności pojemnosci wiem ze z AAM mozna zrobic ABS ale jezeli mam sie bawic w koszta to wolałbym zeby ta moc podskoczyła troche znaczniej w mażeniach mam ze 100KM ale to pewnie tylko mażenia. Zakładając wielopunkt wraz z ostrzejszym wałkiem wydaje mi sie ze moc mogła by sie zbliżyc do tych wymażonych 100. Nie chce słyszeć o SWapie i o tym ze bez sensu jest taka opcja bo bedzie z niej mało koni - potrzebuje tylko tylu ile pozwoli mi na sprawne wyprzedzanie moim kombi nic wiecej
a czym sie roznia te wtryski? jaka jest roznica miedzy nimi?zaznaczam ze auto ma jezdzic na LPG
wydaje mi sie ze potrzebuje głowicy 8V czy mam racje? czy podejdzie jakas 16?



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr mar 14, 2007 16:11

Zoltecek pisze:wydaje mi sie ze potrzebuje głowicy 8V czy mam racje? czy podejdzie jakas 16?
głowicy z szesnastki do ośmiozaworowca w życiu nie przełożysz... chyba, że jesteś jakimś magikiem mechaniki, ale wtedy nie musiałbyś w ogóle zakładać tego tematu, bo sam wiedziałbyś, co i jak. mam nadzieję, że Cię nie uraziłem, ale taka prawda... a co do samej przekładki 16v do 8v - w zasadzie niemożliwe do wykonania w taki sposób, żeby było przy tym mniej rzeźby i kosztów niż przy swapie... a co do głowicy z PB/PF - to jest do wykonania, potem jeszcze jakieś mody i spokojnie te swoje wymarzone 100 kucy wyciągniesz... ze sporym zapasem. ale roboty przy zmianie wtrysku też trochę jest chyba, więc powinieneś być na to przygotowany.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » śr mar 14, 2007 16:40

czy surowa głowica z PB/PF wejdzie gładko na cylindry mojego AAM? czy beda z tym problemy? poprawcie jezeli mowie zle, ale jeżeli przekładam cała głowice wraz z listwą wtryskowa i wtryskami to ja nie widze problemow przy zmontowaniu takiego zestawu jezeli głowica bedzie pasowac
jak to bedzie??\
i czego ewentualnie potrzebuje do takiej modyfikacji?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw mar 15, 2007 19:22

Tylko AAM ma niższy stopień niż np. PF, PB czy ABS



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw mar 15, 2007 19:26

tak ABS ma 10 AAM 9,5 to nie jest duza roznica



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob mar 17, 2007 10:31

A Pf/PB 10.5 ale pewnie dla Ciebie i tak nie ma róznicy



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » sob mar 17, 2007 15:13

przecież zmieniajac głowice zmieni sie również stopien spreżania :bajer:



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » sob mar 17, 2007 15:22

toffic pisze:A Pf/PB 10.5 ale pewnie dla Ciebie i tak nie ma róznicy
PF i PB maja stopien sprezania po 10



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn mar 19, 2007 14:58

Zoltecek pisze:przecież zmieniajac głowice zmieni sie również stopien spreżania
Tu się mylisz, pojemność komory w obu głowicach jest taka sama, różnica w tłokach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości