Strona 1 z 2

Dwoje dawców KR i PL jak zrobić z tego coś konkretnego?

: pn mar 12, 2007 01:12
autor: wojtek_sari
Witam. W tym tyg powinienem zaliczyć szkołe, wiec swap ruszy pełna parą(nareszcie) :helm:
Mam dwa kompletne silniczki KR i PL. Jedanak wydaje mi się ze PL jest w znacznie lepszym stanie. Jak wiemy PL ma te nieszczsne 7KM mniej. gdy wsadze PL napewno odpadnie katalizator, wałekssący jest ostrzejszy, więc też bedzie przełożony :pub: Teraz niewiem czy rozdzielacze paliwa się czymś rózną w kwesti mocy, wiem że napewno w KR jest mniej elektroniki w układzie paliwa, więc chyba lepiej :helm: Co jeszcze radzicie zeby dodać mu niewinności :satan:

: pn mar 12, 2007 20:06
autor: sas_gti
PL 129 KM
KR 139 KM

to daje roznice 10 KM :jezor:
pozdro
chyba ze byl jakis 136 km np w passacie ale nie wiem

: pn mar 12, 2007 20:29
autor: wojtek_sari
sas_gti, wg książki KR ma 136 KM i nie pisze żadnej zależności od modelu :bigok:

: pn mar 12, 2007 20:44
autor: sas_gti
faktycznie , wlasnie to sprawdzilem w etce i masz kurde racje :blush: nie wiem czemu zawsze myslalem ze kr ma 139....

: pn mar 12, 2007 20:50
autor: m3tal
sas_gti pisze:nie wiem czemu zawsze myslalem ze kr ma 139
ej, bez kitu coś w tym jest, bo ja i w ogóle większość ludzi, których znam, też zawsze byli święcie przekonani, że KR ma 139KM... ale numer... :D

: pn mar 12, 2007 21:18
autor: Rondel
niewiem co macie za ksiazki ,ale KR ma 139ps tak bylo i bedzie,a 136 ps ma 16v 2l. montowane byly w passatach i corrado

[ Dodano: 12 Mar 2007 20:24 ]
niewiem co macie za ksiazki ,ale KR ma 139ps tak bylo i bedzie,a 136 ps ma 16v 2l. montowane byly w passatach i corrado. SYMBOL 9A

: pn mar 12, 2007 23:34
autor: wojtek_sari
Rondel pisze:niewiem co macie za ksiazki ,ale KR ma 139ps tak bylo i bedzie,a 136 ps ma 16v 2l. montowane byly w passatach i corrado
A oto takie książki mamy: http://www.motoallegro.pl/item174315767 ... am_vw.html
A strony w tych książkach wyglądają tak :
Obrazek

: wt mar 13, 2007 07:47
autor: barteKKK03
Według mnie KR ma 139km, a 9A 136km i to raczej w tej książce jest błąd.

: wt mar 13, 2007 08:41
autor: Borys
barteKKK03 pisze:Według mnie KR ma 139km, a 9A 136km i to raczej w tej książce jest błąd.

:bigok:

: wt mar 13, 2007 11:16
autor: sas_gti
Czy zatem ETKA kłamie? Bo ja tez zawsze myslalem ze kr ma 139 hmmm
tam kazdy KR (w spisie silników) ma 136 KM i to niezaleznie w czym był montowny
Obrazek

[ Dodano: Wto Mar 13, 2007 10:27 ]
zauwazylem pewna niescislosc

w tej ksizce od Wojtka jest podane 102 kW a w Etce 100 kW
te 2 kW tlumacza roznice miedzy mocami w KM ale nie tlumacza dlaczego w jednej ksiazce 100kW to 136KM a w drugiej 102 kW to 136KM...jest to fizycznie niemozliwe....roznica 2kW da wlasnie te 3 km roznicy bo przelicznik jest 1,36

czyli 100kW x 1,36 da faktycznie 136 KM....
za to 102 kW x1,36 daje 138,72 czyli mozna zaokraglic do 139 KM...

tak czy inaczej cos w tej ksizce od Wojtka jest pomylone bo 102 kW to na pewno nie 136 KM...albo sie walneli w kilowatach albo w koniach bo te dwie wartosci ktore podali sie ze soba kłocą...to jak to jest? ile ma KR ? 100 czy 102?

: wt mar 13, 2007 20:26
autor: m3tal
a ja mam pomysł - wziąść kilka seryjnych KR-ów w dobrym stanie i odwiedzić hamownię :D

RONDEL - 9A w golfach mk2 też były montowane...

: wt mar 13, 2007 21:32
autor: ADi997
m3tal pisze: RONDEL - 9A w golfach mk2 też były montowane...
Wersja USA

: śr mar 14, 2007 00:02
autor: GRZANA
m3tal pisze:a ja mam pomysł - wziąść kilka seryjnych KR-ów w dobrym stanie i odwiedzić hamownię :D
tyle ze seryjny KR bardzo czesto ma powyzej serii ;) mimo wszystko wojtek_sari nie uzyskal odpowiedzi co ma zrobic :)

: śr mar 14, 2007 00:10
autor: wojtek_sari
grzaneczka997, święte słowa :bigok: