Strona 1 z 1
Pytanie o hamulce
: pn mar 05, 2007 20:58
autor: Masa
Tak dla upewnienia sie. Czy przednie hamulce z golfa II GTI beda pasowaly do golfa 3 z rozstawem 4x100 ? Co bede potrzebowal na kompletnego swapa i czy duzo z tym roboty ? Jakie tarcze tam podchodza a jakie moge wlozyc do obecnych ?
: pn mar 05, 2007 22:03
autor: wojtek_sari
Masa, W GTi były chyba dwie wielkości hampelków 239mm(jak się nie myle) i 256mm(pewne
) i jeszcze G-60 ale...
Rozebralem wczoraj taki zestawik i doszedłem do wniosku, że do swapa potrzebne są piasty, jażma, zaciski, i tarcze. Jeśli kupisz gdzieś(np u mnie
) kompletny zestaw tzn piasty, jażma, zaciski, tarcze wszsytko z jednego kompletu to z przekładka nie bedziesz miał żadnego problemu. A co do czasu to odkrecenie starych i załozenie nowych max 2h (ja robiłem bez kanału wiecsię da). Potem tylko regulacja i odpowietrzenie. Więc nie jest trudno tylko pamietaj ze jak bedziesz kupował to kompletny zestawik bo potem Ci jażmanie podejdą i będzie zonk...
Re: Pytanie o hamulce
: pn mar 05, 2007 23:37
autor: Borys
Masa pisze:Tak dla upewnienia sie. Czy przednie hamulce z golfa II GTI beda pasowaly do golfa 3 z rozstawem 4x100 ? Co bede potrzebowal na kompletnego swapa i czy duzo z tym roboty ? Jakie tarcze tam podchodza a jakie moge wlozyc do obecnych ?
w tamtym tygodniu przekładałem 256 do MKIII, idzie bezproblemowo, jak bedziesz miał zestaw to wiesz gdzie nas szukać
: wt mar 06, 2007 15:22
autor: Masa
Borys, a bedzie roznica w hamowaniu ? Bo ostatnio zescie sie ze mnie z Markiem smieli ze u mnie na przodzie hamolcow nie widac
: śr mar 07, 2007 09:37
autor: Borys
Masa pisze:Borys, a bedzie roznica w hamowaniu ? Bo ostatnio zescie sie ze mnie z Markiem smieli ze u mnie na przodzie hamolcow nie widac
będzie moocno zauwazalna
: śr mar 07, 2007 09:51
autor: cowboy
Borys pisze:będzie moocno zauwazalna
Borys, mam pytanko do znawcy tematu
mam obecnie w TDI (AFN) piaste 4x100
256/20 - przód
220/10 - tył
gdybym zmienił na 5x100 z GTI/VR6
288/20 czy 22 - przód ?
256/20 - tył ?
w zawiasie z przodu trzeba jeszcze drążki wymieniać
generalnie prosze o komplet co musze wymienić, no i czy jest różnica w hamowniu ?
dodam że obecnie nie mam ABS-u i raczej nie jestem zainteresowany mieć..
czy były GTI bez ABS ?
czy dużo roboty przy przekładce ?
: śr mar 07, 2007 15:04
autor: Borys
cowboy pisze:Borys pisze:będzie moocno zauwazalna
Borys, mam pytanko do znawcy tematu
mam obecnie w TDI (AFN) piaste 4x100
256/20 - przód
220/10 - tył
gdybym zmienił na 5x100 z GTI/VR6
288/20 czy 22 - przód ?
256/20 - tył ?
w zawiasie z przodu trzeba jeszcze drążki wymieniać
generalnie prosze o komplet co musze wymienić, no i czy jest różnica w hamowniu ?
dodam że obecnie nie mam ABS-u i raczej nie jestem zainteresowany mieć..
czy były GTI bez ABS ?
czy dużo roboty przy przekładce ?
no to zacznijmy od tyłu
256 to trzeba zmienic wszystko tarcze jarzmo zacisk
a 288 to juz inna bajka
do wymiany wachacze końcówka, stabilizator, przeguby zewnetrzne, zacisk jarzmo zwrotnica
: śr mar 07, 2007 15:07
autor: cowboy
Borys pisze:a 288 to juz inna bajka
do wymiany wachacze końcówka, stabilizator, przeguby zewnetrzne, zacisk jarzmo zwrotnica
zakładając ze mam dawcę mk3 GTI 16V - to jest kwestia tylko swapa, czy coś trzeba kombinować, dorabiać itd ?
: śr mar 07, 2007 20:46
autor: Macior
Podepnę się pod temat. Jakie największe hamulce z oryginału VAG można zapodać do rozstawu 4x100 ??
: śr mar 07, 2007 21:02
autor: Borys
cowboy pisze:Borys pisze:a 288 to juz inna bajka
do wymiany wachacze końcówka, stabilizator, przeguby zewnetrzne, zacisk jarzmo zwrotnica
zakładając ze mam dawcę mk3 GTI 16V - to jest kwestia tylko swapa, czy coś trzeba kombinować, dorabiać itd ?
plug and play
[ Dodano: Sro Mar 07, 2007 8:03 pm ]
Macior pisze:Podepnę się pod temat. Jakie największe hamulce z oryginału VAG można zapodać do rozstawu 4x100 ??
na ogólnie dostepnych czesciach to 280 na zaciskach 2 tłoczkowych od S2
: śr mar 07, 2007 21:06
autor: cowboy
Borys pisze:plug and play
nawet jak nie mam ABS-u a dawca ma ?
sory za lamerskie pytanie ale musze wiedzieć wszystko zanim przejde z 4x100 na 5x100
moge sprzedać swój komplet 4x100 i wtedy mam 2 plusy:
1. mocniejsze heble
2. moge załozyć fele z 20 jahre
czy róznica jest znaczna pomiedzy 256 a 288
na 288 minimalna fela to zdaje sie 15 cali ?
[ Dodano: Sro Mar 07, 2007 20:07 ]
Borys pisze:na zaciskach 2 tłoczkowych od S2
które ma do sprzedania ygd za 599 PLN
: czw mar 08, 2007 01:02
autor: Borys
cowboy pisze:Borys pisze:plug and play
nawet jak nie mam ABS-u a dawca ma ?
sory za lamerskie pytanie ale musze wiedzieć wszystko zanim przejde z 4x100 na 5x100
moge sprzedać swój komplet 4x100 i wtedy mam 2 plusy:
1. mocniejsze heble
2. moge załozyć fele z 20 jahre
czy róznica jest znaczna pomiedzy 256 a 288
na 288 minimalna fela to zdaje sie 15 cali ?
[ Dodano: Sro Mar 07, 2007 20:07 ]
Borys pisze:na zaciskach 2 tłoczkowych od S2
które ma do sprzedania ygd za 599 PLN
odezwij sie na gg to pogadamy, nie mam czasu odpisywac na forum
: czw mar 08, 2007 13:48
autor: kkk13
cowboy pisze:Borys pisze:plug and play
nawet jak nie mam ABS-u a dawca ma ?
sory za lamerskie pytanie ale musze wiedzieć wszystko zanim przejde z 4x100 na 5x100
moge sprzedać swój komplet 4x100 i wtedy mam 2 plusy:
1. mocniejsze heble
2. moge załozyć fele z 20 jahre
czy róznica jest znaczna pomiedzy 256 a 288
na 288 minimalna fela to zdaje sie 15 cali ?
[ Dodano: Sro Mar 07, 2007 20:07 ]
Borys pisze:na zaciskach 2 tłoczkowych od S2
które ma do sprzedania ygd za 599 PLN
Cowboy, wybierz rozwiązanie ekonomiczne - poszukaj sobie lepiej zwrotnice od MkII G60 i jarzma + zaciski od G60 i będziesz miał hamulce takie jak w MkIII GTI na 5 śrób, tyle że zostaniesz przy swoim rozstawie 4x100.. Wyjdzie taniej..
A kolega o którym myślisz,i który ogłasza z 16ki zestaw 288, na 90% jest w błędzie.. Zapytaj go z którego roku jest ta 16ka i wszystko będzie jasne..
: czw mar 08, 2007 13:54
autor: cowboy
kkk13 pisze:A kolega o którym myślisz,i który ogłasza z 16ki zestaw 288, na 90% jest w błędzie.. Zapytaj go z którego roku jest ta 16ka i wszystko będzie jasne..
czytałem z 94 roku i tak sobie pomyślałem że coś tu nie podejdzie...
kkk13 pisze:wybierz rozwiązanie ekonomiczne - poszukaj sobie lepiej zwrotnice od MkII G60 i jarzma + zaciski od G60 i będziesz miał hamulce takie jak w MkIII GTI na 5 śrób
czyli będzie 280 - czyli prawie jak 288
to wiem ale chce koniecznie fele BBS 20 Jahre... a takie dostać od PoloGTI z rozstawem 4x100 jest znacznie trudniej..