EGT AFR TURBO TIMER TEMP. OIL
: czw mar 01, 2007 22:01
Witam wszystkich mobilków. mój kolega ze studiów zrobił bardzo fajną rzecz dla mobilków którzy chcą lepiej kontrolować parametry pary swojego samochodu. Wiecej nie bede sie rozpisywał tylko wkleje co mi przesłał na \maila. oczywiście cena to 750zł ale myśle ze zejdzie do 700 ale powiedzcie ze odemnie jesteście to wam spości jeszcze:d oto opis mojego kolegi i link do aukcji. z tego co wiem niedlugo bedzie jeszcze wersja z podłączenie do kompa i bedzie zbierac info w czasie jazdy jak równiez bedzie przekazywal wykresy w czasie rzeczywistym na kompa.
oki wklejam to co dostalem od kumpla:
http://www.eclipse.yoyo.pl/ oto zdjecia na stale tu bedą > > oto opis: > > http://www.allegro.pl/item171126001_egt ... _cena.html
> i osobno opis: Wraz z znajomymi pasjonatami tuningu mechanicznego silnika postanowiliśmy zbudowac własny kontroler pracy silnika, gdyż ceny istniejących na rynku są oszałamiające. Nasz układ posiada mozliwośc pomiaru: *EGT ( temperatura spalin )* czyli Temperatury spalin w przedziale od 0 do 1200 stopni. *AFR* czyli stosunek Powietrza do Paliwa. (zarówno dla sondy Lambda wąsko jak i szerokopasmowej). *Temp. Oil*. Pomiar temperatury oleju lub każdej dowolnej temperatury nie przekraczającej 120 stopni Celsjusza. Np. Temp. Na zewnątrz pojazdu, temp. Powietrza za Intercoolerem dochodzącym do silnika itp. *Napięcia ładowania akumulatora*. Na specjalne życznie (bez dopłaty) moge skalibrowa układ tak by mierzył np. Cisnienie doładowania turbiny lecz należy wówczas posiadac odpowiedni czujnik i podac przynajmniej jego nazwe i typ. *Turbo Timer*: Licznik umożliwiający auto wyłączenie silnika po zliczeniu określonego czasu. Każdy szanujący się kierowca wie jak ważne jest schłodzenie sie silnika po dynamicznej jeździe, a w szczególności jak ważne jest by turbina zwłaszcza nowych generacji zwolniła z wysokich obrotów. Zbyt wczesne wyłączenie silnika powoduje odłączenie smarowania turbiny co wiąże sie z jej nieunikniony zatarciem. Dzięki zastosowaniu tego układu, kierowca może wyjść z samochodu tuż po jeździe wyciągając kluczyki, a silnik wyłączy sie sam. Ponadto: Układ posiada wbudowany zegarek z czasem 24h. Możliwośc regulacji kontrastu i jasności. Dwa tryby podświetlenia dla jazdy w dzień i w nocy. Funkcje Sleep Mozliwośc własnego sposobu wyswietlania parametrów. np. EGT i AFR równoczesnie, lub EGT i zegarek, AFR i zegark itd. lub np. W skróconych nazwach wszystkich parametrów na raz. W skład zestawu wchodzą: Engine Controler. Czujnik temperatury spalin (termoparowy typu K) wykonany ze stali nierdzewnej. (Mocowany na gwincie M8). Czujnik dodatkowej temperatury (półprzewodnikowy). Wszystkie szybko złączki potrzebne do instalacji układu. Krótką instrukcję obsługi wraz z sposobem podłączenia. Zestaw kabli montażowych (po 2,5 metra do każdego z czujników) Uwaga: Aby pomiar temp. Spalin posiadał błąd mniejszy od 1 stopnia Celsjusza, należy podłączy układ do czujnika za pomocą kabla termoparowego typu K. Można kupi samemu w sklepach elektronicznych lub skontaktować sie ze mną. *Na układ jak i czujniki udzielam gwarancji do 12 miesięcy. Jak widac na zalaczonych obrazkach zarowno panel jak i plytka elektroniczna jest fachowo wykonana i moze konkurowac z wodącymi firmami na naszym rynku jak i nie tylko. * * * *Za około 2 miesiące bedzie mozna dokupic (rowniez na allegro) do tych ukladów za okolo 200zł dodatkowy układ wraz z oprogramowaniem służacy do podlaczenia z komputerem klasy PC i na zywo analizowac prace silnika. Program nad ktorym pracujemy bedzie w czasie rzeczywistym rysował wszystkie parametry pracy silnika i zapisywał je w postaci wykresu jak i tabeli, tak by zarowno podczas ustawiania samochodu na Hamowni podwozia jak i podczas jazdy po ulicach mozna było samemu analizowa i idealnie ustawic odpowiednie parametry silnika po zakończonym przejeździe. * *W RAZIE PYTAN PISZ LUB DZWON.* *MICHAL.KOZAK@POCZTA.FM* *TEL. 668352050
oki wklejam to co dostalem od kumpla:
http://www.eclipse.yoyo.pl/ oto zdjecia na stale tu bedą > > oto opis: > > http://www.allegro.pl/item171126001_egt ... _cena.html
> i osobno opis: Wraz z znajomymi pasjonatami tuningu mechanicznego silnika postanowiliśmy zbudowac własny kontroler pracy silnika, gdyż ceny istniejących na rynku są oszałamiające. Nasz układ posiada mozliwośc pomiaru: *EGT ( temperatura spalin )* czyli Temperatury spalin w przedziale od 0 do 1200 stopni. *AFR* czyli stosunek Powietrza do Paliwa. (zarówno dla sondy Lambda wąsko jak i szerokopasmowej). *Temp. Oil*. Pomiar temperatury oleju lub każdej dowolnej temperatury nie przekraczającej 120 stopni Celsjusza. Np. Temp. Na zewnątrz pojazdu, temp. Powietrza za Intercoolerem dochodzącym do silnika itp. *Napięcia ładowania akumulatora*. Na specjalne życznie (bez dopłaty) moge skalibrowa układ tak by mierzył np. Cisnienie doładowania turbiny lecz należy wówczas posiadac odpowiedni czujnik i podac przynajmniej jego nazwe i typ. *Turbo Timer*: Licznik umożliwiający auto wyłączenie silnika po zliczeniu określonego czasu. Każdy szanujący się kierowca wie jak ważne jest schłodzenie sie silnika po dynamicznej jeździe, a w szczególności jak ważne jest by turbina zwłaszcza nowych generacji zwolniła z wysokich obrotów. Zbyt wczesne wyłączenie silnika powoduje odłączenie smarowania turbiny co wiąże sie z jej nieunikniony zatarciem. Dzięki zastosowaniu tego układu, kierowca może wyjść z samochodu tuż po jeździe wyciągając kluczyki, a silnik wyłączy sie sam. Ponadto: Układ posiada wbudowany zegarek z czasem 24h. Możliwośc regulacji kontrastu i jasności. Dwa tryby podświetlenia dla jazdy w dzień i w nocy. Funkcje Sleep Mozliwośc własnego sposobu wyswietlania parametrów. np. EGT i AFR równoczesnie, lub EGT i zegarek, AFR i zegark itd. lub np. W skróconych nazwach wszystkich parametrów na raz. W skład zestawu wchodzą: Engine Controler. Czujnik temperatury spalin (termoparowy typu K) wykonany ze stali nierdzewnej. (Mocowany na gwincie M8). Czujnik dodatkowej temperatury (półprzewodnikowy). Wszystkie szybko złączki potrzebne do instalacji układu. Krótką instrukcję obsługi wraz z sposobem podłączenia. Zestaw kabli montażowych (po 2,5 metra do każdego z czujników) Uwaga: Aby pomiar temp. Spalin posiadał błąd mniejszy od 1 stopnia Celsjusza, należy podłączy układ do czujnika za pomocą kabla termoparowego typu K. Można kupi samemu w sklepach elektronicznych lub skontaktować sie ze mną. *Na układ jak i czujniki udzielam gwarancji do 12 miesięcy. Jak widac na zalaczonych obrazkach zarowno panel jak i plytka elektroniczna jest fachowo wykonana i moze konkurowac z wodącymi firmami na naszym rynku jak i nie tylko. * * * *Za około 2 miesiące bedzie mozna dokupic (rowniez na allegro) do tych ukladów za okolo 200zł dodatkowy układ wraz z oprogramowaniem służacy do podlaczenia z komputerem klasy PC i na zywo analizowac prace silnika. Program nad ktorym pracujemy bedzie w czasie rzeczywistym rysował wszystkie parametry pracy silnika i zapisywał je w postaci wykresu jak i tabeli, tak by zarowno podczas ustawiania samochodu na Hamowni podwozia jak i podczas jazdy po ulicach mozna było samemu analizowa i idealnie ustawic odpowiednie parametry silnika po zakończonym przejeździe. * *W RAZIE PYTAN PISZ LUB DZWON.* *MICHAL.KOZAK@POCZTA.FM* *TEL. 668352050