EGT AFR TURBO TIMER TEMP. OIL

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

EGT AFR TURBO TIMER TEMP. OIL

Post autor: GUCCIO » czw mar 01, 2007 22:01

Witam wszystkich mobilków. mój kolega ze studiów zrobił bardzo fajną rzecz dla mobilków którzy chcą lepiej kontrolować parametry pary swojego samochodu. Wiecej nie bede sie rozpisywał tylko wkleje co mi przesłał na \maila. oczywiście cena to 750zł ale myśle ze zejdzie do 700 ale powiedzcie ze odemnie jesteście to wam spości jeszcze:d oto opis mojego kolegi i link do aukcji. z tego co wiem niedlugo bedzie jeszcze wersja z podłączenie do kompa i bedzie zbierac info w czasie jazdy jak równiez bedzie przekazywal wykresy w czasie rzeczywistym na kompa.
oki wklejam to co dostalem od kumpla:

http://www.eclipse.yoyo.pl/ oto zdjecia na stale tu bedą > > oto opis: > > http://www.allegro.pl/item171126001_egt ... _cena.html

> i osobno opis: Wraz z znajomymi pasjonatami tuningu mechanicznego silnika postanowiliśmy zbudowac własny kontroler pracy silnika, gdyż ceny istniejących na rynku są oszałamiające. Nasz układ posiada mozliwośc pomiaru: *EGT ( temperatura spalin )* czyli Temperatury spalin w przedziale od 0 do 1200 stopni. *AFR* czyli stosunek Powietrza do Paliwa. (zarówno dla sondy Lambda wąsko jak i szerokopasmowej). *Temp. Oil*. Pomiar temperatury oleju lub każdej dowolnej temperatury nie przekraczającej 120 stopni Celsjusza. Np. Temp. Na zewnątrz pojazdu, temp. Powietrza za Intercoolerem dochodzącym do silnika itp. *Napięcia ładowania akumulatora*. Na specjalne życznie (bez dopłaty) moge skalibrowa układ tak by mierzył np. Cisnienie doładowania turbiny lecz należy wówczas posiadac odpowiedni czujnik i podac przynajmniej jego nazwe i typ. *Turbo Timer*: Licznik umożliwiający auto wyłączenie silnika po zliczeniu określonego czasu. Każdy szanujący się kierowca wie jak ważne jest schłodzenie sie silnika po dynamicznej jeździe, a w szczególności jak ważne jest by turbina zwłaszcza nowych generacji zwolniła z wysokich obrotów. Zbyt wczesne wyłączenie silnika powoduje odłączenie smarowania turbiny co wiąże sie z jej nieunikniony zatarciem. Dzięki zastosowaniu tego układu, kierowca może wyjść z samochodu tuż po jeździe wyciągając kluczyki, a silnik wyłączy sie sam. Ponadto: Układ posiada wbudowany zegarek z czasem 24h. Możliwośc regulacji kontrastu i jasności. Dwa tryby podświetlenia dla jazdy w dzień i w nocy. Funkcje Sleep Mozliwośc własnego sposobu wyswietlania parametrów. np. EGT i AFR równoczesnie, lub EGT i zegarek, AFR i zegark itd. lub np. W skróconych nazwach wszystkich parametrów na raz. W skład zestawu wchodzą: Engine Controler. Czujnik temperatury spalin (termoparowy typu K) wykonany ze stali nierdzewnej. (Mocowany na gwincie M8). Czujnik dodatkowej temperatury (półprzewodnikowy). Wszystkie szybko złączki potrzebne do instalacji układu. Krótką instrukcję obsługi wraz z sposobem podłączenia. Zestaw kabli montażowych (po 2,5 metra do każdego z czujników) Uwaga: Aby pomiar temp. Spalin posiadał błąd mniejszy od 1 stopnia Celsjusza, należy podłączy układ do czujnika za pomocą kabla termoparowego typu K. Można kupi samemu w sklepach elektronicznych lub skontaktować sie ze mną. *Na układ jak i czujniki udzielam gwarancji do 12 miesięcy. Jak widac na zalaczonych obrazkach zarowno panel jak i plytka elektroniczna jest fachowo wykonana i moze konkurowac z wodącymi firmami na naszym rynku jak i nie tylko. * * * *Za około 2 miesiące bedzie mozna dokupic (rowniez na allegro) do tych ukladów za okolo 200zł dodatkowy układ wraz z oprogramowaniem służacy do podlaczenia z komputerem klasy PC i na zywo analizowac prace silnika. Program nad ktorym pracujemy bedzie w czasie rzeczywistym rysował wszystkie parametry pracy silnika i zapisywał je w postaci wykresu jak i tabeli, tak by zarowno podczas ustawiania samochodu na Hamowni podwozia jak i podczas jazdy po ulicach mozna było samemu analizowa i idealnie ustawic odpowiednie parametry silnika po zakończonym przejeździe. * *W RAZIE PYTAN PISZ LUB DZWON.* *MICHAL.KOZAK@POCZTA.FM* *TEL. 668352050


Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt mar 02, 2007 17:09

mała uwaga
GUCCIO pisze:Temp. Oil*. Pomiar temperatury oleju lub każdej dowolnej temperatury nie przekraczającej 120 stopni Celsjusza
120 to znacnzie za mało, podczas ostrej jazdy keidy na prawde bedize potrzeba obserwowania temp oleju to licznik wyswietli 120 i koniec a czy tam jest 145 czy 155 to juz sie nie doweisz....
ale ogolnie fajna sprawa, pozdrawiam i gratuluje



GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » pt mar 02, 2007 17:37

120 to znacnzie za mało, podczas ostrej jazdy keidy na prawde bedize potrzeba obserwowania temp oleju to licznik wyswietli 120 i koniec a czy tam jest 145 czy 155 to juz sie nie doweisz....
ale ogolnie fajna sprawa, pozdrawiam i gratuluje
wydaje mi sie ze jest to sprawa tylko czujnika zastosowanego, bo micro procesor zawsze moznaprzeprogramowac


Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 03, 2007 00:59

a czy przypadkiem nie zjadłeś tam jednego zera? bo wczesiej piszesz o pomiarze EGT do 1200 st, wiec moze i tu mialo byc 1200?



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » sob mar 03, 2007 01:31

Lepszym bajerkiem by było wyświetlaniech tych wszystkich info na wyświetlaczu MFA, w jednym miejscu bez zbędnych pudełek na desce.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » sob mar 03, 2007 01:55

no tak ale w MFA było by dobre tylko w golfach (chyba) a tak to jest uniwersalny także do innych aut . Podoba mi się , bo jest w nim wszystko :) . Fajnie by było gdyby miał wyświetlone wszystkie temperatury na jednym ekranie - zmniejszyłoby to kłopot w przełanczaniu ale i tak jest to świetny sprzęt :)


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
artym
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: artym » sob mar 03, 2007 02:17

lawrai pisze:by było gdyby miał wyświetlone wszystkie temperatury na jednym ekranie
przecież jest taka opcja...


-->>SCIROKIEJ DROGI!!-->>

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » sob mar 03, 2007 11:23

sas_gti pisze:a czy przypadkiem nie zjadłeś tam jednego zera? bo wczesiej piszesz o pomiarze EGT do 1200 st, wiec moze i tu mialo byc 1200?
1200st temp oleju???? no co ty :blush:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 03, 2007 13:51

kaczor4011, zasatnow sie najwpierw zanim cos napiszesz, bo nie chodzi o skale czujnika tylko zakres wyswieltacza, czyli o to co on jest w stanie wyswielic...widac od razu ze nie przeczytales opisu tego cacka kolego !! zakres wysiwetlacza od EGT jest do 1200 st C wiec czemu zakres wyswietlanje temp oleju nie mialby by tez byc do 1200 st...co z tego ze nie przekoroczy 200 st.....chodzi o mozliwosci tego urzadzenia a nie rzeczywiste wartosci....a zwazyszwy na to ze 120 to stanowczo za malo jak na olej pomyslalem ze wkradl sie bład, a koledze chodzilo o to ze zakres dowolnej temperatury wyswietlanej na tym wysiwetlaczu mzoe byc do 1200 st celsjusza i nie wazne czy to jest jest temp spalin czy wody czy oljeu czy zewnetrzna (wtedy nawet minusowa) to chyba nie ma wiekszej roznicy....
kaczor4011, 120 na olej Tobie by wystarczylo ? :bajer:



GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » sob mar 03, 2007 17:56

Mobilki widzę że macie jakieś wątpliwości co do pomiaru temperatury oleju, proponuje napisać do mojego kolegi MICHAL.KOZAK@POCZTA.FM on odpowie wam na wszelkie pytania.

Koledzy.
Co do temp.\oil prosze podajcie interesujacy was przedzial na jego mailla, \lecz z tego co widzialem w autach ktore juz wyposazyl w te ukladziki jako temp\mierzy temperature powietrza na dolocie \silnika. Toz przed wlotem do glowicy.


Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » sob mar 03, 2007 19:37

sas_gti pisze:kaczor4011, zasatnow sie najwpierw zanim cos napiszesz, bo nie chodzi o skale czujnika tylko zakres wyswieltacza, czyli o to co on jest w stanie wyswielic...widac od razu ze nie przeczytales opisu tego cacka kolego !! zakres wysiwetlacza od EGT jest do 1200 st C wiec czemu zakres wyswietlanje temp oleju nie mialby by tez byc do 1200 st...co z tego ze nie przekoroczy 200 st.....chodzi o mozliwosci tego urzadzenia a nie rzeczywiste wartosci....a zwazyszwy na to ze 120 to stanowczo za malo jak na olej pomyslalem ze wkradl sie bład, a koledze chodzilo o to ze zakres dowolnej temperatury wyswietlanej na tym wysiwetlaczu mzoe byc do 1200 st celsjusza i nie wazne czy to jest jest temp spalin czy wody czy oljeu czy zewnetrzna (wtedy nawet minusowa) to chyba nie ma wiekszej roznicy....
rzeczywiscie zle zrozumialem :bigok: sorki!! pomiar temp oleju wystarczylby do 200st mam u siebie zegarek i max wskazal mi 120 przy calkiem ostrej jezdzie ale to diesel w benzynie pewnie wiecej


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 70 gości