Strona 1 z 2
Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3
: pn lut 26, 2007 12:47
autor: daros80
witam wszystkich. Mam oststnio problem z golfikiem. Na zimnym silniku pali problemowo ale jednak pali. Po zapaleniu mocno kopci przez jakieś 2 minuty i przestaje. Potem pracuje normalnie bez problemów i straty mocy. Na ciepłym pali od strzała. Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km. Nie wiem tylko czy z tym nie wiążą się jakieś problem tzn z układem wydechowym komputerem i ttd... Jeżeli możecie to pomocy!!!!
dzięki z góry...
: pn lut 26, 2007 12:59
autor: souler
se swiece sprawdz, a nie mowisz ze go cos boli.
: pn lut 26, 2007 13:32
autor: Łukasz_Mk2
podstawa to świece, przewody wysokiego napienia, kolulka , palec rozdzielacza. Sprawdz jeszce ustawienie zaplonu.
: pn lut 26, 2007 13:48
autor: inek01
Łukasz_Mk2 pisze:podstawa to świece, przewody wysokiego napienia, kolulka , palec rozdzielacza. Sprawdz jeszce ustawienie zaplonu.
[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 12:49 ]
Mowa jest o TDI

: pn lut 26, 2007 14:01
autor: Corvax
daros80 pisze:Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km.
jesli Cie stac to czemu nie, jednak proponuje wpierw zdiagnozowac problem, a potem ewentualnie wirusa - na pewno wyjdzie taniej

Re: Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3
: pn lut 26, 2007 14:02
autor: daros80
daros80 pisze:witam wszystkich. Mam oststnio problem z golfikiem. Na zimnym silniku pali problemowo ale jednak pali. Po zapaleniu mocno kopci przez jakieś 2 minuty i przestaje. Potem pracuje normalnie bez problemów i straty mocy. Na ciepłym pali od strzała. Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km. Nie wiem tylko czy z tym nie wiążą się jakieś problem tzn z układem wydechowym komputerem i ttd... Jeżeli możecie to pomocy!!!!
dzięki z góry...
Dodam że mowa o silniku Tdi i świece są sprawne!Przynajmniej wiem tyle że wszystkie grzeją!
: pn lut 26, 2007 14:04
autor: cowboy
a kąt wtrysku?
: pn lut 26, 2007 14:06
autor: Pruszkowiak
daros80 pisze:Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km
Taniej wyjdzie chip do 90KM i będzie lepiej zbierał się niż 110KM

: pn lut 26, 2007 15:47
autor: cowboy
Taniej wyjdzie chip do 90KM i będzie lepiej zbierał się niż 110KM
nie postawiłbym tak odważnej tezy
: wt lut 27, 2007 13:22
autor: Łukasz_Mk2
Mowa jest o TDI
NO chyba ze tak:p
: wt lut 27, 2007 14:32
autor: Marcin SoYa
CZeść , Mój kolega miał podobny problem ! ale wystarczyło podjechać do UYSEGO i on za 100 zł troszke podrasował fabryczne ustawienia i teraz odpala za dotknięciem kluczyka
[ Dodano: 27 Lut 2007 13:36 ]
także możliwe że wina jest w programie ! podjedź do jakiegoś specja od TDI - sprawdzi

ewentualnie coś poprawi...
: pn mar 12, 2007 12:24
autor: Adamm
dolacze sie do tematu bo mam podobne plany
chce zmienic swojego 1Z na AFNa, mysle ze przy okazji wstawic trubo od 130 (150KM) bo pewnie bedzie kupowany goly silnik wiec turbo dowolne
co jeszcze trzeba by zmienic (poza kompem i sterowaniem turbo oraz heblami)
skrzynia chyba powinna wytrzymac , mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie.
czekam na opinie

: pn mar 12, 2007 12:31
autor: djtom
mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie.
od vra bez problemu podejdzie.
: pn mar 12, 2007 12:40
autor: cowboy
Adamm pisze:trubo od 130
turbo od 130 PD z silnika AWX - GT 1749VA
Adamm pisze:co jeszcze trzeba by zmienic (poza kompem i sterowaniem turbo oraz heblami)
moim zdaniem FMIC, a jeśli chcesz przekroczyć 150km to wtryski 0.216 - seryjna pompa wydoli... ajeśli chcesz więcej (większe spalanie) pompe 11mm i wtryski 0.230
Adamm pisze:mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie
ja bym zostawił serie dopóki sie nie rozwali

ale jak bedziesz miał wszystko wyjęte to pakuj zestaw od VR-a do 400 NM wytrzyma