Strona 1 z 2

Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3

: pn lut 26, 2007 12:47
autor: daros80
witam wszystkich. Mam oststnio problem z golfikiem. Na zimnym silniku pali problemowo ale jednak pali. Po zapaleniu mocno kopci przez jakieś 2 minuty i przestaje. Potem pracuje normalnie bez problemów i straty mocy. Na ciepłym pali od strzała. Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km. Nie wiem tylko czy z tym nie wiążą się jakieś problem tzn z układem wydechowym komputerem i ttd... Jeżeli możecie to pomocy!!!!
dzięki z góry...

: pn lut 26, 2007 12:59
autor: souler
se swiece sprawdz, a nie mowisz ze go cos boli.

: pn lut 26, 2007 13:32
autor: Łukasz_Mk2
podstawa to świece, przewody wysokiego napienia, kolulka , palec rozdzielacza. Sprawdz jeszce ustawienie zaplonu.

: pn lut 26, 2007 13:48
autor: inek01
Łukasz_Mk2 pisze:podstawa to świece, przewody wysokiego napienia, kolulka , palec rozdzielacza. Sprawdz jeszce ustawienie zaplonu.
:panna:

[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 12:49 ]
Mowa jest o TDI :bajer:

: pn lut 26, 2007 14:01
autor: Corvax
daros80 pisze:Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km.
jesli Cie stac to czemu nie, jednak proponuje wpierw zdiagnozowac problem, a potem ewentualnie wirusa - na pewno wyjdzie taniej :)

Re: Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3

: pn lut 26, 2007 14:02
autor: daros80
daros80 pisze:witam wszystkich. Mam oststnio problem z golfikiem. Na zimnym silniku pali problemowo ale jednak pali. Po zapaleniu mocno kopci przez jakieś 2 minuty i przestaje. Potem pracuje normalnie bez problemów i straty mocy. Na ciepłym pali od strzała. Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km. Nie wiem tylko czy z tym nie wiążą się jakieś problem tzn z układem wydechowym komputerem i ttd... Jeżeli możecie to pomocy!!!!
dzięki z góry...
Dodam że mowa o silniku Tdi i świece są sprawne!Przynajmniej wiem tyle że wszystkie grzeją!

: pn lut 26, 2007 14:04
autor: cowboy
a kąt wtrysku?

: pn lut 26, 2007 14:06
autor: Pruszkowiak
daros80 pisze:Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km
Taniej wyjdzie chip do 90KM i będzie lepiej zbierał się niż 110KM :bigok:

: pn lut 26, 2007 15:47
autor: cowboy
Taniej wyjdzie chip do 90KM i będzie lepiej zbierał się niż 110KM
nie postawiłbym tak odważnej tezy

: wt lut 27, 2007 13:22
autor: Łukasz_Mk2
Mowa jest o TDI
NO chyba ze tak:p

: wt lut 27, 2007 14:32
autor: Marcin SoYa
CZeść , Mój kolega miał podobny problem ! ale wystarczyło podjechać do UYSEGO i on za 100 zł troszke podrasował fabryczne ustawienia i teraz odpala za dotknięciem kluczyka ;)

[ Dodano: 27 Lut 2007 13:36 ]
także możliwe że wina jest w programie ! podjedź do jakiegoś specja od TDI - sprawdzi ;) ewentualnie coś poprawi...

: pn mar 12, 2007 12:24
autor: Adamm
dolacze sie do tematu bo mam podobne plany :D

chce zmienic swojego 1Z na AFNa, mysle ze przy okazji wstawic trubo od 130 (150KM) bo pewnie bedzie kupowany goly silnik wiec turbo dowolne :)

co jeszcze trzeba by zmienic (poza kompem i sterowaniem turbo oraz heblami)

skrzynia chyba powinna wytrzymac , mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie. :)

czekam na opinie :D

: pn mar 12, 2007 12:31
autor: djtom
mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie.
od vra bez problemu podejdzie.

: pn mar 12, 2007 12:40
autor: cowboy
Adamm pisze:trubo od 130
turbo od 130 PD z silnika AWX - GT 1749VA
Adamm pisze:co jeszcze trzeba by zmienic (poza kompem i sterowaniem turbo oraz heblami)
moim zdaniem FMIC, a jeśli chcesz przekroczyć 150km to wtryski 0.216 - seryjna pompa wydoli... ajeśli chcesz więcej (większe spalanie) pompe 11mm i wtryski 0.230
Adamm pisze:mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie
ja bym zostawił serie dopóki sie nie rozwali :) ale jak bedziesz miał wszystko wyjęte to pakuj zestaw od VR-a do 400 NM wytrzyma