Strona 1 z 1
[mk2] Jak z PL zrobić KR
: sob lut 24, 2007 12:58
autor: wojtek_sari
Witam! Mam dwa takie silniczki, ale z tego co mi się wydaje to PL jest w dużo lepszej kondycji, bo przyjechał prosto z Włoch, a w silniku są kable Beru, swiece NGK i filtr K&N wiec chyba ktoś o niego dbał
a pozatym ciagnie aż miło
Jak wiemy PL ma mniejszą moc niż KR, wiec moje pytanie brzmi co zrobić żeby podnieść moc już na starcie zeby chociaż dociagnąć do 139:) Napewno wytne kata(ogromnego przyrostu się nie spodziwam
) Ale co bym mogł odzyskać z KR i wsadzić do PL żeby podnieść moc? Nie chce ( a aczej nie mam kasy) na sport wałki ;( Myśle o planowaniu glowicy tzn napewno bedzie planowana bo zmieniam uszczelke, ale nie wiem o ile żeby nie przesadzić
: sob lut 24, 2007 13:39
autor: wojti
głowica jest lepsza ta z kr.a i wałki też , możesz też zmienić rozdzielacz na ten z kra , kata też wywal
: ndz lut 25, 2007 13:37
autor: m3tal
kolektor wydechowy w KR ma średnicę większą o 5 mm niż ten z PL, więc też przydałoby się przerzucić. i o ile dobrze pamiętam, to jeszcze w układach paliwowych były jakieś różnice między tymi silnikami - chyba nieco inna wydajność wtrysków. ale tego nie jestem na 100% pewien, musiałbyś uderzyć np. do evolution, on się orientuje w tych silnikach dosyć dokładnie.
: ndz lut 25, 2007 19:46
autor: wojtek_sari
m3tal pisze:kolektor wydechowy w KR ma średnicę większą o 5 mm niż ten z PL,
myslisz że to coś da?
m3tal pisze:w układach paliwowych były jakieś różnice
to też slyszałem, ale czekam na wiecej info od was:P
: pn lut 26, 2007 21:48
autor: gulba
witam
ja jestem na etapie przeróbki PL na KR, z tego co przeglądałem na necie i na vwvortex.com z rozmów z klubowiczami to najlepiej przełożyć wszytko z KR-ki do PL zostawiając dół silnka.
poczynając od wałków, można trafić na zawory chłodzone sodem tak pisał "evolution", innego wydechu, zbędnej elektroniki, niewiem na ile różni się dolot oglądłem ten z PL i KR i niewidać róznicy ale diabeł tkwi w szczegółach, jest tych róznic pare ale dają one dośc sporą róznice, jaka ona bedzie sam się dopiero o tym przekonam.
póki co piłuje głowcie.
Głowice splanuj tylko tyle żeby ją wyrównać, im mniej tym lepiej, tu niezyskasz na mocy.!!
Acha kupiłem sportowe wałki więc jak ktoś chce mam do opchnięcia wałki z "KR"-a no i niebawem z "PL"
: pn lut 26, 2007 23:24
autor: wojtek_sari
W myśl tego skanu
dochodze do wniosku że wymiana wałków w PL'ce nate z KR też dadzą przyrost mocy, bo widze że są troche ostrzejsze
Podsumowując napewno kolektor wydechowy bo jest wiekszy, domyslem sie ze walki a co z rozdzielaczem faktycznie jest inny bardziej wydajny?
gulba pisze:zbędnej elektroniki
sprecyzuj troche temat
Będe was ciągnol za jezyk bo znacie sie lepiej a nie chcecie pomoc
: czw mar 01, 2007 16:42
autor: m3tal
wojtek_sari pisze:m3tal napisał/a:
kolektor wydechowy w KR ma średnicę większą o 5 mm niż ten z PL,
myslisz że to coś da?
no coś musi... 5mm różnicy w średnicy na samym kolektorze to dość spora różnica.
wojtek_sari pisze:Będe was ciągnol za jezyk bo znacie sie lepiej a nie chcecie pomoc
ja tam się nie znam... ale tyle ile mogę, to zawsze pomogę
: sob mar 03, 2007 08:34
autor: gulba
a jakie są róznice w kolektorach dolotowych ????? mam trzy i każdy inny chodzi mi o średnice. Jakie wersje miały jaki kolektor ????
[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 17:26 ]
NIEBY DWA TAKIE SAME A RÓZNE, JESZCZE GDZIEŚ MIAŁEM TRZECI KOLEKTOR, ALE JAK WIDAĆ NA ZDJĘCIU SĄ RÓZNE. DODAM ŻE OBYDWA SĄ Z "KR"-ki TEN TRZECI KTÓRY MAM JEST Z "PL"-ki
: sob mar 03, 2007 21:36
autor: wojtek_sari
gulba, ten osobno ma wytloczenie
A powaznie juz kiedys na ten temat czytalem ale nic konkretnego sie nei dowiedzialem;/ tylko o wydechowym pisze...
: sob mar 03, 2007 21:47
autor: evolution
z kr'a maja wieksza pojemnosc...... czyli fi 50 ora fi 40 z krotszymi kanalami
: sob mar 03, 2007 22:30
autor: wojtek_sari
evolution pisze:czyli fi 50 ora fi 40 z krotszymi kanalami
a co daja krótsze kanały?
: pt mar 23, 2007 14:30
autor: pepu12
A czy do pl mozna załozyc kolektor ssacy od passata 2,0 16v i czy to cos da