Planowanie głowicy w 1.3
: pt lut 23, 2007 22:03
Witam serdecznie.
Jestem nowym userem na forum. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie z sympatią.
Moje pierwsze pytanie: Chciałbym podnieść stopień sprężania w silniku 1.3 (Golf II/Wartburg 1.3). Słyszałem, że nie można planować głowicy gdyż jest ona "płaska". W takim przypadku należy planować blok silnika. Czy to jest prawdą? O ile należy splanować glowicę/blok aby uzyskać jakieś efekty?
Pytanie drugie: Co daje i czy jest sens staczania koła zamachowego? Jaką ilość materiału należy zebrać z koła zam.?
Serdecznie pozdrawiam i czekam na pomoc.
P.s Posiadam Trabanta z silnikiem Golfa 1.3 mk.2
Jestem nowym userem na forum. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie z sympatią.
Moje pierwsze pytanie: Chciałbym podnieść stopień sprężania w silniku 1.3 (Golf II/Wartburg 1.3). Słyszałem, że nie można planować głowicy gdyż jest ona "płaska". W takim przypadku należy planować blok silnika. Czy to jest prawdą? O ile należy splanować glowicę/blok aby uzyskać jakieś efekty?
Pytanie drugie: Co daje i czy jest sens staczania koła zamachowego? Jaką ilość materiału należy zebrać z koła zam.?
Serdecznie pozdrawiam i czekam na pomoc.
P.s Posiadam Trabanta z silnikiem Golfa 1.3 mk.2