Za i przeciw. Chiptuning.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

verus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 15, 2007 23:32
Lokalizacja: Kraków

Za i przeciw. Chiptuning.

Post autor: verus » ndz lut 18, 2007 01:45

Zamierzam się na coś takiego z moim motorem 1.9 TDI 130KM ( AVF )
Silnik ma za sobą 110.000KM i jest w dobrej kondycji.
Ponoć bezpiecznie można go zrobić na 160/170KM i 390Nm.

Jako wieczny sceptyk nie chcę wierzyć, że chiptunig będzie miał same plusy w postaci większej mocy, momentu obr. i jeszcze nieco niższego spalania jak mówią.

Nie ma tak w życiu, że będzie tylko idealnie. Mówią , że nie zawsze to jest takie piękne jak wygląda. Że może kopcić, że się coś posypie itp. itd.. Cudów też nie ma, ŻADNE urządzenie mechaniczne nie lubi przeciążeń więc i tutaj to musi być regułą.

Jeśli to jest takie dobre i genialne to dlaczego nie wpadli na to panowie z VAG ?
A może wpadli ale celowo nie dali tych 160KM co by zostawić pare koni na przyszły rok ?

Nie chciałbym popaść w kłopoty, dlatego wciąż drążę temat a im bardziej to robię to mam coraz więcej wątpliwości..

Robić czy nie ?



Awatar użytkownika
SeBiDiN_GTI
BlackMagicPower
BlackMagicPower
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
Lokalizacja: PVWR
Kontakt:

Post autor: SeBiDiN_GTI » ndz lut 18, 2007 01:58

jak masz dobrego fachowca (ktorych nie brak na tym forum) to nic nie stoi na przeszkodzie naprawde. Pogadaj z paroma osobami na forum co robily juz takie cos i sie przekonasz. pozdr


Moj GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=725571#725571
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Sprzedany :(((

verus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 15, 2007 23:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: verus » ndz lut 18, 2007 02:15

Z fachowcami nie ma problemu - Masters Tuning, Compsport, TTC, Chiptech, VTech i wielu innych.
Pytanie ma się do czegoś innego.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz lut 18, 2007 08:14

co ty baba jesteś? :| albo robisz albo nie robisz programu, bo widzę ze podchodzisz do tematu jak panienka z kijkiem do psiej kupy. Przy profesjonalnym chiptuningu żywotność silnika nie powinna się skrócić, wszystko zależy od tego jak bedzie traktowane i serwisowane auto po programie.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

verus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 15, 2007 23:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: verus » ndz lut 18, 2007 12:35

co ty baba jesteś? albo robisz albo nie robisz programu, bo widzę ze podchodzisz do tematu jak panienka z kijkiem do psiej kupy
daruj sobie takie wycieczki, nie tylko ty potrafisz



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lut 18, 2007 12:43

absolutnie musisz zrobić chiptunning !

jest to bezpieczne pod warunkiem ze się przestrzega wymian oleju - co 10 kkm. delikatnie jeździ przed rozgrzanie oleju i wystudza silnik po ostrej jeździe przed zgaszeniem..

silnik 110 kkm to jest dopiero dobrze dotarty i nalezy mu się tchnąć trochę życia :)

moim zdaniem koniecznie musisz zainstalowac czujnik cisnienia doładowania !

skoro jestes z Krakowa to wal do Comsportu (Bielsko Biała) albo do Masters Tuning Katowice - Aligator

Po chipie juz NIGDY nie przesiądziesz się na seryjnego :)

jeżeli bedziesz umiejętnie jeździł, spokojnie jeszcze przelatasz 200 albo wiecej kkm :)

a jak ktos pałuje auto to i serię można zarżnać



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lut 18, 2007 12:48

a jak ktos pałuje auto to i serię można zarżnać
aj tam, dobrze rozgrzany dieselek lubi jak mu sie daje w palnik ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lut 18, 2007 13:19

zaprzal pisze:dobrze rozgrzany dieselek lubi jak mu sie daje w palnik
dobrze rzgrzany lubi :) ale ja miałem na myśli zawodnika który na zimnym pałuje motorownie, olej zmienia co 30 kkm, filtry raz na 5 lat itd

wole zadbane auto po wirusie z uswiadomionym kierownikiem niż zarżnietego seryjnego przez nieumiejętną eksploatacje



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz lut 18, 2007 15:16

verus pisze:Z fachowcami nie ma problemu - Masters Tuning, Compsport, TTC, Chiptech, VTech i wielu innych.
Pytanie ma się do czegoś innego.
no i widzisz juz w tej liscie sa bledy.... jesli zaczynamy od ustalenia czy bezpieczne czy nie to pasuje zadac pytanie w ktorej firmie jest bezpiecznie?? .... osobiscie takowych w krakowie nie znam .....WSZYSTKIE MYDLA OCZY.... a o wpadkach jakos wszedzie jest cicho i wychodzi to po tygodniach, miesiacach ...

KRAKOW STANOWCZO ODRADZAM



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lut 18, 2007 17:26

voj2s pisze:
verus pisze:Z fachowcami nie ma problemu - Masters Tuning, Compsport, TTC, Chiptech, VTech i wielu innych.
Pytanie ma się do czegoś innego.
no i widzisz juz w tej liscie sa bledy.... jesli zaczynamy od ustalenia czy bezpieczne czy nie to pasuje zadac pytanie w ktorej firmie jest bezpiecznie?? .... osobiscie takowych w krakowie nie znam .....WSZYSTKIE MYDLA OCZY.... a o wpadkach jakos wszedzie jest cicho i wychodzi to po tygodniach, miesiacach ...

KRAKOW STANOWCZO ODRADZAM
Ja zawsze jestem tym zlym, wiec tym razem mozna odpowiedziec smialo ze wojti ma racje, bo poki co moja nazwijmy to przygoda z Vtech byla sama zla, nie mowiac o nie jezdzacym aucie z wtryskami mogacymi obsluzyc gora 270 koni z ryzykiem dla silnika z wykresem na 317 koni, to jeszce akcja !!!!!!!! auto zgaslo nie dalo sie odpalic, bark iskry brak wtrsykow, brak check'a... po wlozeniu serii softu odpalilo:).... i wlielkie halo ze sie odpalilo auto a nie zadzwonilo i przywiozlo auta :D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz lut 18, 2007 17:32

Ja zawsze jestem tym zlym
:rotfl: Jacek nie przesadzaj ;)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

verus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 15, 2007 23:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: verus » ndz lut 18, 2007 17:40

dzięki za rzeczowe słowa co poniektórych
zatem gdzie/u kogo najlepiej ?
Masters Tuning Katowice ?



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz lut 18, 2007 17:43

przede wszystkim ten człowiek: http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=1371


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

verus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 15, 2007 23:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: verus » ndz lut 18, 2007 17:49

Mieszkam w Krakowie, w grę wchodzi Kraków i Śląsk. No chyba, że warto aż do Łodzi ..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości