Strona 1 z 1
1.6 TD SB wiecej mocy
: sob lut 17, 2007 20:20
autor: luki_21
zadnego swap chce poprostu zwiekszyc moc tego silnika dobrze kula bo na luzie obroty przekraczaja 5000 a Vmax to 195km/h chce wiecej przyspieszenia niemierzylem ale grzeje nim lepiej nisz 1.9 td golf III .Mile widziane zalaczniki typu zdjecia i dokladne opisy i prosze niepiszcie ze to juz bylo bo szukalem duzo znalazlem ale wszystko ogulnie opisane a ja chce wiedziec ktura srubke jak podkrecic pozdrawiam .
: sob lut 17, 2007 20:52
autor: euglen
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
Tutaj masz wszystko co i jak. Ale jeżeli osiagasz prędkość 195km/h to juz jakieś mody musiały być robione. Nie wiem czy golfem 1,6TD mozna w ogóle osiągnąć taką prędkość... Szczerze wątpię.
: sob lut 17, 2007 22:15
autor: Borys
euglen pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
Tutaj masz wszystko co i jak. Ale jeżeli osiagasz prędkość 195km/h to juz jakieś mody musiały być robione. Nie wiem czy golfem 1,6TD mozna w ogóle osiągnąć taką prędkość... Szczerze wątpię.
a to łatwo akurat sprawdzic
wystarczy wiedziec czy skrzynia 4t czy 4s jakie opony
zakładając ze wkreci sie do 5 tys rpm na 5 tym biegu (chyba jakos mało realne na normalnym doładowaniu)
tio na 4T bedzie ok 198km/h
na 4s bedzie ok 183km/h
: sob lut 17, 2007 22:59
autor: luki_21
niewiem jakie oznaczenia ma skrzynia auto tak mialo jak go kupilem dzieki za zainteresowanie sie tematem wiem ze ta predkosc to zaskoczenie ale wiele osub watpi wto niekturzy mieli okazje sie przekonac ale tak jest bylo to na a4 na odcinkach slaskich ale moge jeszcze napisac predkosci maksymalne ma poszczegulnych biegach 2-80 km/h
3-120km/h
4-170km/h
5-195km/h oczywiscie trza go dlugo kulac ale daje rade
[ Dodano: 17 Lut 2007 22:02 ]
dzieki za pomoc pozdrawiam
: pn lut 19, 2007 14:32
autor: Cinek
na 4S to niemożliwe. natomiast na 4T to jest do zrobienia, ale nie seryjnymi ustawieniami na prostej drodze. mnie sie udaje czasem 200 ale silnik raczej jest nieseryjny.
luki_21 pisze:na luzie obroty przekraczaja 5000
i co z tego ?? na luzie każdy tyle kręci, a w czasie jazdy ?? nie wierze że seryjnie ci przekroczy na 5tym biegu 4,5 obr
podsumowując, coś cie chyba kłamie licznik
: pn lut 19, 2007 15:35
autor: toffic
Może małę OT ale ja mam 4S w GTi i przy 200 mam ok 5200tyś obr. opony 14`
: pn lut 19, 2007 17:39
autor: homsky
Żeby wyjasnić zaleznośc obrotów silnika i prawdziwej prędkości na róznych skrzyniach daje mała ściągę :
opony standartowe 14R185/60 , predkości dla 4500, 5000, 5500 obr silnika:
: czw mar 08, 2007 14:49
autor: niwdew
Wszystko fajnie tylko nie czaje czemu jako standardowe opony piszecie 14" u mnie sa 13" i caly czas myslalem ze to sa standardowe.Nawiasem mowiac zastanawiam sie czy na lato nie zalozyc sobie 14" bedzie wolniejszy wtedy jak sie nie myle?ale przybedzie mocy ;]
: czw mar 08, 2007 15:47
autor: Pinhead
Bo 13" też sa standardowymi ale przy oponach 175/70. Wychodzi na to samo co 14" 185/60.
: czw mar 08, 2007 16:21
autor: homsky
niwdew pisze:Wszystko fajnie tylko nie czaje czemu jako standardowe opony piszecie 14" u mnie sa 13" i caly czas myslalem ze to sa standardowe.
W Golfach mk2 w zalezności od wersji standartem były takie rozmiary kół i opon :
13" 175/70
14" 185/60
15" 185/55
Mozna tez stosowac inne kombinacje, np:
13" - 155/80 , 185/65 , 195/60
14" - 175/65 , 195/55
15" - 195/50 , 205/45
Wszystkie wymienione rozmiary kół i opon zapewniają zachowanie
właściwej srednicy zewnetrznej kola i to jest najistotniejsze !!!
niwdew pisze:zastanawiam sie czy na lato nie zalozyc sobie 14" bedzie wolniejszy wtedy jak sie nie myle?ale przybedzie mocy
No własnie sie mylisz , jesli zastosujesz ogumienie które wyżej wymieniłem nie bedzie ani wolniejszy/szybszy , ani słabszy/mocniejszy , no wiadomo że szersza guma to wieksze opory ruchu i aby je pokonac coś tam mocy zabiera i to wszystko.