mala gleba mk4

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pawka

mala gleba mk4

Post autor: pawka » pn lut 12, 2007 22:47

siema,nie mam doswiadczenia wiec pytanie zadaje na forum,szukam i czytam wszedzie jak i co i nie lapie tematu.czy ktos moze mi wyjasnic(po nasemu)jakie zawieszenie zastosowac aby bylo niskie a jak trzeba komfortowe w miare,bo zona lapie cisnienie jak ja w plecy lupie,jakiej firmy w miare tanio i dobrze



Geba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sty 27, 2007 13:35
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: Geba » wt lut 13, 2007 08:26

HM zobacz sobie na alegro .nie wiem czy chcesz nowe czy nie jesli nowe to GT cupline 699zł cał kompl. zawias . Lub same sprezyny są nowe np Ivotechnik za 260zł +30zł wysyłka alob uzywki FK ,itp zalezy co chcesz dokladnie ,jezeli zona sie bulka:) to nie mozesz dac sprezyn twardych czyli czeronych max to niebieskie ew zielone .pzdr



Awatar użytkownika
monster mack
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt sty 09, 2007 02:10
Lokalizacja: MIELEC
Kontakt:

Post autor: monster mack » wt lut 13, 2007 10:29

zakladaj sprężyny h&r progresywne


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80511 BYŁ MK3 VR6,BYŁ PASSAT TDI A JEST LEON TOP SPORT

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » wt lut 13, 2007 12:35

Geba,
to nie mozesz dac sprezyn twardych czyli czeronych max to niebieskie ew zielone .pzdr
a zielone przypadkiem nie są najtwardsze??
poza tym czesto kolor nie ma znaczenia
a wg mnie to jesli chodzi o to,zeby bylo nisko a jak trzeba to w miare komfortowo to raczej w gre wchodzi gwint ( a najlepiej air ride)


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

MaDaAFaKa

Post autor: MaDaAFaKa » czw mar 01, 2007 14:47

Bossman pisze:a zielone przypadkiem nie są najtwardsze??
czerwone

najlepiej gwintowane zawieszenie ...masz wtedy mozliwość ustawiania wysokości



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » pt mar 02, 2007 00:07

kolro nie ma znaczenia..co do wypowiedzi MaDaAFaKa, ma gosc po czesci racje bo jak bedzie dobry gwint to bedziemiec ustawienie twardosci oraz wysokosci..i mozna ustawic osbie wg uznania


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

MaDaAFaKa

Post autor: MaDaAFaKa » sob mar 03, 2007 00:07

covacsxxx pisze:kolro nie ma znaczenia..co do wypowiedzi MaDaAFaKa

oj wydaje mi sie ze ma...niewiem czy we wszystkich tak jest..ale ma



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » sob mar 03, 2007 12:49

MaDaAFaKa pisze:
covacsxxx pisze:kolro nie ma znaczenia..co do wypowiedzi MaDaAFaKa

oj wydaje mi sie ze ma...niewiem czy we wszystkich tak jest..ale ma
Co za bzdury piszesz. To moze czerwone samochody sa zyszbe co? Jedna firma robi twardsze inna mniej twarde, wiec nie oceniaj tu po kolorach skoro nie jezdziles na fioletowych i niebieskich :) a dla ciekawosci sa tez czarne z kropkami chyba zielonymi i niebieskimi to w tym przypadku moglo to oznaczac twardosc....



MaDaAFaKa

Post autor: MaDaAFaKa » ndz mar 04, 2007 18:21

k3fir pisze:Co za bzdury piszesz
Wybacz Mistrzu :kwiat:



UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: UcHO » ndz mar 04, 2007 22:59

k3fir pisze:
MaDaAFaKa pisze:
covacsxxx pisze:kolro nie ma znaczenia..co do wypowiedzi MaDaAFaKa

oj wydaje mi sie ze ma...niewiem czy we wszystkich tak jest..ale ma
Co za bzdury piszesz. To moze czerwone samochody sa zyszbe co? Jedna firma robi twardsze inna mniej twarde, wiec nie oceniaj tu po kolorach skoro nie jezdziles na fioletowych i niebieskich :) a dla ciekawosci sa tez czarne z kropkami chyba zielonymi i niebieskimi to w tym przypadku moglo to oznaczac twardosc....
kefir: akurat w tym temacie poplynales, u H&r kolor ma znaczenia, przynajmniej do tej pory mial, rozne kolory oznaczaly rozne twardosci sprezyny jak i ich wysokosc

co do gwintu z pelna regulacja twardosci zapomnijcie o wyregulowaniu go sobie na miekko, kto wam takich bzdru naopowiadal, reguluje sie stopien tlumienia amorkow, a nie twardosc/miekkosc, wiem gdyz takie cus mialem i jak telepalo tak telepalo, jedyna roznice miedzy soft/sport/hard bylo czus w zakretach ze autko sie delikatnie inaczej prowadzi, a telepac i tak telepalo



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pn mar 05, 2007 01:22

UcHO pisze:
k3fir pisze:
MaDaAFaKa pisze:
oj wydaje mi sie ze ma...niewiem czy we wszystkich tak jest..ale ma
Co za bzdury piszesz. To moze czerwone samochody sa zyszbe co? Jedna firma robi twardsze inna mniej twarde, wiec nie oceniaj tu po kolorach skoro nie jezdziles na fioletowych i niebieskich :) a dla ciekawosci sa tez czarne z kropkami chyba zielonymi i niebieskimi to w tym przypadku moglo to oznaczac twardosc....
kefir: akurat w tym temacie poplynales, u H&r kolor ma znaczenia, przynajmniej do tej pory mial, rozne kolory oznaczaly rozne twardosci sprezyny jak i ich wysokosc

co do gwintu z pelna regulacja twardosci zapomnijcie o wyregulowaniu go sobie na miekko, kto wam takich bzdru naopowiadal, reguluje sie stopien tlumienia amorkow, a nie twardosc/miekkosc, wiem gdyz takie cus mialem i jak telepalo tak telepalo, jedyna roznice miedzy soft/sport/hard bylo czus w zakretach ze autko sie delikatnie inaczej prowadzi, a telepac i tak telepalo
Witam, kolega ma racje, kolor ma znaczenie na pewno u H&Ra, podobnie w Eibachu czerwona sprężyna to na Niemcy, ich autostrady ewentualnie tor, czarny natomiast jak najbardziej do zaakkceptowania, nawet w Polsce.. O reszcie sprężyn się nie wypowiem, bo to z reguły kicz dla amatorów i wielbicieli niskich aut, dla których auto służy nie do jeżdżenia a raczej tylko pokazywania i onanizowania..
A co do gleby w MKIV rada kolego - nie przesadzaj z obniżaniem, bo tam miska jest bardzo nisko, lepiej w dobre amortyzatory zainwestuj, to auto nie będzie tak nurkowało i poprawisz bezpieczeństwo..



MaDaAFaKa

Post autor: MaDaAFaKa » pn mar 05, 2007 09:10

tak jak mówiłem !



Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » wt mar 06, 2007 22:50

MaDaAFaKa,
tak jak mówiłem !
no raczej nie zupelnie
bo to ze jedna firma sobie przyporzadkuje jakis kolor do twardosci to wcale nie znaczy ze po kolorze sprezyny poznamy jaka jest twardosc sprezyny

kkk13,
O reszcie sprężyn się nie wypowiem, bo to z reguły kicz dla amatorów i wielbicieli niskich aut, dla których auto służy nie do jeżdżenia a raczej tylko pokazywania i onanizowania..
acha, czyli wg Ciebie co jest nie tak z ludzmi którym sie podobaja niskie auta????
bez komentarza


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

MaDaAFaKa

Post autor: MaDaAFaKa » wt mar 06, 2007 22:56

napisalem wczesniej ze to nie jest reguła ... nie we wszystkich ale niektóre firmy to stosują



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości