Strona 1 z 2

Pytanie odnośnie silnika 1,6 i 1,8

: ndz lut 11, 2007 12:27
autor: kropaz
Witam mam pytanie bo chce kupic silnik 1,8 8v bez osprzetu i mam pytanie czy dolot i gaznik od 1,6 8v i komputer beda w stanie sterowac jednostka 1,8 prosze o podopowiedzenie Chodzi o silnik do golfa mk2 sterowany gaznikiem poprzez komputer

: ndz lut 11, 2007 12:56
autor: homsky
kropaz pisze:Witam mam pytanie bo chce kupic silnik 1,8 8v bez osprzetu i mam pytanie czy dolot i gaznik od 1,6 8v i komputer beda w stanie sterowac jednostka 1,8 prosze o podopowiedzenie Chodzi o silnik do golfa mk2 sterowany gaznikiem poprzez komputer
Masz silnik PN czyli 1.6 na elektronicznym gaźniku 2EE ???

Chcesz założyć goły silnik 1.8 i do niego wrzucić gaźnik z 1.6 ???

Jesli tak planujesz to najlepiej szukaj silnika 1.8 (RP) czyli na monowtrysku , całośc pasuje plug&play

: ndz lut 11, 2007 14:34
autor: TAZ
Wszystko spasuje, ale monowtrysk będzie lepszym rozwiązaniem.

: wt lut 13, 2007 11:51
autor: kropaz
oki dzieki wielkie za info Pozdroo

[ Dodano: 13 Lut 2007 10:52 ]
ja kupuje silnik ktory tez był na gazniku tylko ze o 200cm wiekszej pojemnosci i zastanawia mnie fakt czy bedzie dobra dawka paliwa jak sie to wszystko przełozy co wy o tym sadzicie

: wt lut 13, 2007 12:33
autor: homsky
kropaz pisze:ja kupuje silnik ktory tez był na gazniku tylko ze o 200cm wiekszej pojemnosci i zastanawia mnie fakt czy bedzie dobra dawka paliwa jak sie to wszystko przełozy co wy o tym sadzicie
Bedzie dobrze .

1.8 na gaźniku to był motor RH 85KM albo GU 90KM i oba te silniki były na zwykłym gaźniku 2E2 , jakbyś chciał to mógłbys poszukać gaźnika 2E2 i odpadły by ci ewentualne bolączki i problemy elektronicznego sterowania gaźnikiem 2EE z PNki

: wt lut 13, 2007 15:36
autor: toffic
homsky pisze:Bedzie dobrze .

1.8 na gaźniku to był motor RH 85KM albo GU 90KM i oba te silniki były na zwykłym gaźniku 2E2 , jakbyś chciał to mógłbys poszukać gaźnika 2E2 i odpadły by ci ewentualne bolączki i problemy elektronicznego sterowania gaźnikiem 2EE z PNki
Nie będzie dobrze, choć gaźniki były te same to inne były dysze :axe: Ja polecam założyć 2EE (pod warunkiem, że jest sprawny) i założyć do niego dysze z 1.8 2E2, to jest prawdzone rozwiązanie, śmiga bardzo dobrze

: wt lut 13, 2007 21:59
autor: kropaz
hmmm a takie dysze gdzie dostane jakies linki na allegro lub jakies telefony do czesci i potrzebuje do mojego gaznika ta dysze elektronicza co steruje przepustnica bo ma małe zawchwiania na obrotach.
P.S W czwartek jade po silnik mam nadzieje ze w piatek juz przełoze to zobacze czy odpali?? Jeszcze raz dziekuje za informacje

: śr lut 14, 2007 01:34
autor: toffic
Odpalić odpali, będzie nawet jeździć pod warunkiem, że wolno a tego to chyba nikt nie chce :helm: Dysze ja kupowałem w InterCarsie, na zamówienie. Co do
kropaz pisze:dysze elektronicza co steruje przepustnica bo ma małe zawchwiania na obrotach
chodzi Ci o nastawnik przepustnicy???

: śr lut 14, 2007 07:29
autor: kropaz
tak dokładnie o nastawnik

: śr lut 14, 2007 14:58
autor: toffic
Zachwiania może mieć, byle obroty były w miare stabilne. Jęsli obroty skaczą to nie zawsze wina lezy po stronie nastawnika (choć wielu ludzi tak sądzi), on może po prostu "głupieć" bo np. jest skrzywiona ośka, nieszczelnośc, źle ustawiony zapłon itp. Przyczyn jest tysiące!!!

: czw lut 15, 2007 00:19
autor: rysiektr
a tak odnosnie tego swapu z 1.6PN na 1.8RP to chcecie powiedziec ze wyciagamy Pn a na jgo miejce wstawiamy Rp bez zadnych przekladek eletryki pomp przewodow itd??

: czw lut 15, 2007 00:45
autor: Borys
rysiektr pisze:a tak odnosnie tego swapu z 1.6PN na 1.8RP to chcecie powiedziec ze wyciagamy Pn a na jgo miejce wstawiamy Rp bez zadnych przekladek eletryki pomp przewodow itd??
tak, jesli sam motor to jedno OUT drugie IN

silnikie niczym sie nie różnią, zmieniasz kolektor ssacy dokładasz z PN pompe paliwowąna blok i wszystko gra

: czw lut 15, 2007 01:11
autor: rysiektr
no jak klocki LEGO :bigok: a bedzie to jezdzilo???czy aby wykorzystac moc RP trzeba jednak pompe elektryczna i kompa drugiego??

: czw lut 15, 2007 08:08
autor: kropaz
ja mam na 100% zepsuty nastawnik poniewaz jak jest silnik zimny to gasnie potem po nagrzaniu chodzi normalnie a w gazniku nie ma chyba ssania inego niz nastawnik ?