Strona 1 z 1
spręzyny
: wt mar 01, 2005 17:16
autor: D_awid
Witam jestem swiezy wiec przy okazji pozdrawiam.Mam pytanie,pewnie banalne dla was,ale nie jestem znawca tematu i chciał bym sie dowiedzec co oznacza to stwierdzenie
"spężyny progresywne -60/40"
pozdrawiam
Re: spręzyny
: wt mar 01, 2005 17:29
autor: Borys
D_awid pisze:Witam jestem swiezy wiec przy okazji pozdrawiam.Mam pytanie,pewnie banalne dla was,ale nie jestem znawca tematu i chciał bym sie dowiedzec co oznacza to stwierdzenie
"spężyny progresywne -60/40"
pozdrawiam
sprezyny obnizajace o progresywnej charakterystyce (o tym poszukaj w necie) a obnizajace przód -60mm tył -40mm to tyle

: wt mar 01, 2005 18:05
autor: D_awid
Troszke pomyliłem chyba miejsce na zamieszczenie tego pytania ale dzieki

: wt mar 01, 2005 20:39
autor: D_awid
To jeszcze raz ja.

Chcał bym obnizyc autko by lepiej sie prezentowało,wiem ze jest nie uniknona utrata komforu jazdy przy zmianie na sportowe sprezyny.Jednak chiał bym by jakis tam komfort został wiec pewnie w gre wchodzi delikatne obnizenie autka.czy jest sens wogle obnizac o 40 mm? czy przy takim obnizeniu czy tez -60/40 jest duza roznica w komforcie jazdy niz na serryjnych.Inne pytanie czy lepiej obnizac przod o 40 i tył o 40 czy moze przod o 60 a tył o 40. jak jest lepsza wersja.
.poczytałem o tych sprezynahc progresywnych i doczytałem sie ze sa włąsnie te progresywne jak i linearne (czy jakos tak

).ktore jest leszpym rozwianiem?
jeszcze jedno pytanie .znalazłem na allego własnie sprezyny progresywne -60/40 firmy evo technik.mi to nie mowi nic

Czy ktos ma pojecie co to za firma.jakiej firmy byscie proponowali te sprezynki i czy wystarcza same sprezynki wymieni a moze trzeba tez amorki?
Troche zakreciłem sorry

: śr mar 02, 2005 12:06
autor: dioob
aby obniżyć o -60 musisz zmienic amorki na krótkie, na standardowych amorach maksymalne obnizenie to -40