Strona 1 z 1

Jaki wtrysk nadaje sie najbardziej do turbo?

: ndz lut 04, 2007 18:19
autor: luckash
Przeglądałem tematy o turbo przeróbkach od początku działu SPEED i okazuje sie że na każdym da sie założyć. Niektóre są bardziej skomplikowane do wystrojenia a niektóre nie. Np na k-jetronic po paru godzinach grzebania działa...
Wiec co takiego łatwego jest w tym k-jetronicu i co tam trzeba zmienić??
Bedę wdzięczny za odpowiedzi bo bardzo mnie to ciekawi :food:

: ndz lut 04, 2007 19:53
autor: gt2
łatwe to nic nie jest pogadaj z evolutionem zna sie na tym jak nikt
( w sekrecie dodam ci że to geniusz :D )

Re: Jaki wtrysk nadaje sie najbardziej do turbo?

: ndz lut 04, 2007 22:14
autor: Borys
luckash pisze:Przeglądałem tematy o turbo przeróbkach od początku działu SPEED i okazuje sie że na każdym da sie założyć. Niektóre są bardziej skomplikowane do wystrojenia a niektóre nie. Np na k-jetronic po paru godzinach grzebania działa...
Wiec co takiego łatwego jest w tym k-jetronicu i co tam trzeba zmienić??
Bedę wdzięczny za odpowiedzi bo bardzo mnie to ciekawi :food:
k-jet nie jest łatwy tak sie tylko wydaje

digi 1 na tym najlepiej z seryjnych jedzie, lub najlepiej jakis stanadlone ECU

: ndz lut 04, 2007 22:29
autor: evolution
wystrojenie kajeta to kwestia kilku godzin, seryjny obsluzyspokojnie do okolo 0,6 bara, potrzeba dobrej pompy wachy i kilku butelek po piwie... :D :D

: pn lut 05, 2007 10:59
autor: luckash
Borys pisze:k-jet nie jest łatwy tak sie tylko wydaje

digi 1 na tym najlepiej z seryjnych jedzie, lub najlepiej jakis stanadlone ECU
Borys, ja tylko przytoczyłem wypowiedzi z forum :), dlatego o zdanie sie pytam Was fachowców :D
Rozumiem że taki jak znajduje się w G60?

evolution pisze:wystrojenie kajeta to kwestia kilku godzin, seryjny obsluzyspokojnie do okolo 0,6 bara, potrzeba dobrej pompy wachy i kilku butelek po piwie...
Domyślam sie że dla Ciebie jest pikuś :pub:
Ale to jak wystarczy pokręcić paroma śrubkami??? :grin: chyba nie.....
A czy k jetronic z mk1 GTi bo tam jest 1.6 założony do 1.8 także ogarnie jak piszesz te 0.6 bara doładowania? Czy między tymi instalacjami to nie ma różnicy?
Czyli seryjna pompa nie dostarczy tyle paliwa trzeba założyć wydajniejszą. A zamiast tego można założyć dwie takie same ale rónolegle?