nie przesadzaj ze 400zl popatrz na allegro ile kosztuja intery za 250-300 wyrwiesz dobry sprzet
poza tym tak jak kolega pisze
zalozenie intera ma tez inna zalete
mianowicie silnik ma lzej bo temperatura powietrza prosto z turbiny ma wysoka temperature cos ponad 110st C a po zalozeniu intera ponize 100st C czyli jest rzadsze powietrze a co za tym idzie ma wiecej tlenu i lepiej sie spala w cylindrach
czyli silnik ma lzej no i wiecej km
to tez zalezy od wielkosci intercoolera ale nie ma sensu pakowiac duzego do twojego auta bo cisnienie turbiny nie jest duze i nie spelni to swojego zadania
co do osprzetu to najgorzej jest znalesc "kolanka"
z tym jest klopot jak nie masz kompletnych wezy
ktore nie sa najtansze dlatego wiele osob weze zastepuje na dluzszych odcinkach rurami stalowymi ktore rowniez sa dobre bo sa gladkie w srodku tylko wtedy wlasnie kolanka dochodzace i wychodzace od intercoolera beda problemem z dostaniem ich
pisze tak bo wiem ze swojego doswiadczenia ze nie jest latwo skompletowac intercooler ale dla chcacego nic trudnego