Strona 1 z 2

Stożek do PN'a jak to zrobic????

: czw lut 24, 2005 21:56
autor: flaszka
Problem jest niby prosty montaż filtra stożkowego do silnika 1.6 PN.
A może tylko lepszą wkładkę filtrująca założyć.
Proszę o rade z góry dziękuje

Re: Stożek do PN'a jak to zrobic????

: czw lut 24, 2005 22:49
autor: Borys
flaszka pisze:Problem jest niby prosty montaż filtra stożkowego do silnika 1.6 PN.
A może tylko lepszą wkładkę filtrująca założyć.
Proszę o rade z góry dziękuje
np tak mozna zamontowac
Obrazek

: pt lut 25, 2005 09:59
autor: flaszka
oka a co z podciśnieniami i ciepłym powietrzem z kolektora????

: pt lut 25, 2005 10:03
autor: Borys
flaszka pisze:oka a co z podciśnieniami i ciepłym powietrzem z kolektora????
podcisnienie mozna zrobic, a ciepłe powietrze z kolektorza zupełnie jest nie potrzebne

: pt lut 25, 2005 15:20
autor: flaszka
Pomijając ciepłe powietrze, podciśnienia znajdują się przed filtrem a po modyfikacji będą za filtrem czy to nie będzie miało wpływu na prace gaźnika. Znajdują się w różnych częściach układu dolotowego.

: pt lut 25, 2005 15:52
autor: Borys
flaszka pisze:Pomijając ciepłe powietrze, podciśnienia znajdują się przed filtrem a po modyfikacji będą za filtrem czy to nie będzie miało wpływu na prace gaźnika. Znajdują się w różnych częściach układu dolotowego.
no oczywiscie gaźnik do regulacji

: pt lut 25, 2005 16:18
autor: flaszka
W tym gaźniku(2EE) jedyne, co można regulować to CO, wydaje mi się że chodziło Ci o strojenie układu dolotowego. A to najlepiej wykonać na hamowni, przez co wiąże się to z kosztami.

: pt lut 25, 2005 16:23
autor: Borys
flaszka pisze:W tym gaźniku(2EE) jedyne, co można regulować to CO, wydaje mi się że chodziło Ci o strojenie układu dolotowego. A to najlepiej wykonać na hamowni, przez co wiąże się to z kosztami.
az tak mocno ja na gażnikach sie nie znam,

: sob lut 26, 2005 00:05
autor: igor002
no to jak to w koncu trza zrobic, załóżmy ze mam rure taką jak na zdjeciu od wartburga:) i stozek, co dalej, co z tym podciśnieniem i resztz, gdzie to dać jak to dać ?

: pn lut 28, 2005 15:40
autor: flaszka
Proponuje hamownie i testowanie :bigok:

: pn lut 28, 2005 16:33
autor: Borys
flaszka pisze:Proponuje hamownie i testowanie :bigok:
:panna:

: wt mar 01, 2005 00:26
autor: Kapibara
ja tez mam taki silnik, ostatnio wywalilem rure z kolektora wydechowego, obrocilem ten wlot i powietrze idzie z przodu auta do tego wlotu, mozna jeszcze termostat wywalic z tego plastikowego pudla i juz bedzie z obu na raz pobieral powietrze. a co do filtra, hmmm slyszalem ze zamiast stozka lepiej kupic olejowy i wstawic go w miejsce orginalnego. wydaje mi sie ze to ma sens. bo lepiej nie zadzierac z 2EE, a poza tym ta plastikowa komora jest specjalnie zaprojektowana i ma ksztalt takie nie dlatego ze producentom sie tak zachcialo. Jedyny problem to taki ze dobry filtr olejowy ok 300:-(

: śr mar 02, 2005 18:00
autor: Siekiera
ja mam silnik 1,6 Pn a stozek sobei tak zrobiłem ze siedzi w grillu i stamtąd ma świeżutkie powietrze,oczywiscie teraz jest zdemontowany bo w zimoe warunki to nei za bardzo silnik na tym chodził...aha no i jak jest to założone to tak powyżej 50 km/h jak wezmę an luz to silnik gaśnie-za duzo powuetrza dostaje....ja zamontowałem i mi sie to podoba a czy jest mocniejszy czy slabszy to nei czuc...raczej....pozdro

: śr mar 02, 2005 18:53
autor: Kapibara
a jak odpalasz to dodajsz gazu czy sam wchodzi na 1000, bo juz trace nerwy do tego gaznika, czy to ssanie czy cos z powietrzem i czemu to od temperatury zalezy??