Strona 1 z 1
					
				ITB zrób to sam.
				: sob sty 13, 2007 13:38
				autor: tramall
				Temat wydaje się być intersujący
http://www.clubgti.co.uk/forum/showthread.php?t=109629
Cena kompletu to 260 funtów(połowę kosztował filtr i płyta tylna0, jest to dość atrakcyjna cena w stosunku do trąbek ze sklepu. Inna sprawa że gość duzo zrobił sam i jest niestety trochę kombinowania, ale u nas też da się coś pokombinować.
Inna sprawa że do tego raczej ostre wałki i jakiś sterownik + magika który to wystroi. Ale z takim setupem można by się pokusić o 200KM+ w 9A lub ABF. i do tego sound..... 

 
			 
			
					
				
				: sob sty 13, 2007 17:51
				autor: ADi997
				Też myślałem nad takimi czterema przepustnicami, miażdąco to wygląda. Niestety do mojego k-jetronika jest to niemożliwe. Ale zawsze można założyć elektroniczne wtryski z listwą, sterownik. A gdzie w takim systemie montuje się przepływke ??
			 
			
					
				
				: ndz sty 14, 2007 12:15
				autor: Borys
				jest mozliwe, nie tak dawno GTo podsyłał linka do ITB na Kjetroniku - pięknie ktos to rozwiązał i banalnie prosto jak znajde linka to zamieszcze
edit 
znalazłem 
filmik z ITB na KJETRONIKU 
http://img246.imageshack.us/my.php?imag ... 025vk8.jpg 
http://img246.imageshack.us/my.php?imag ... 025vk8.jpg 
			 
			
					
				
				: ndz sty 14, 2007 16:38
				autor: ADi997
				Podoba mi się to  
 
[ Dodano: 14 Sty 2007 18:02 ]
Znalazłem ten temat na 
Forum VW Vortex 
			 
			
					
				
				: ndz sty 14, 2007 20:07
				autor: kkk13
				ADi997 pisze:Też myślałem nad takimi czterema przepustnicami, miażdąco to wygląda. Niestety do mojego k-jetronika jest to niemożliwe. Ale zawsze można założyć elektroniczne wtryski z listwą, sterownik. A gdzie w takim systemie montuje się przepływke ??
Mam także pytanie odnośnie ITB, mam okazje kupić zakutą KRke na 4 przepustnicach, koleś który chce to sprzedać, kombinował chyba z oplowskim Motroniciem by to wystroić,ale mnie takie rozwiązanie nie interesuje i ja chciałbym ewentualnie założyć to do ABFa, wątpliwość moja - jak do tego założyć MAPsensora i czy będzie możliwe wystrojenie ABFa z ITB na Digi?? Mam fotke tego ustrojstwa, ale jestem poza domem,wkleję może jutro wieczorkiem..
 
			 
			
					
				
				: pn sty 15, 2007 00:37
				autor: Coobcio
				przy ITB i z map sensorem są pewne problemy przy strojeniu bowiem przy częściowych uchyleniach przepustnicy map praktycznie widzi ciśnienie atmosferyczne i w efekcie ostro dolewa...
			 
			
					
				
				: pn sty 15, 2007 06:21
				autor: GTO
				Coobcio pisze:przy ITB i z map sensorem są pewne problemy przy strojeniu bowiem przy częściowych uchyleniach przepustnicy map praktycznie widzi ciśnienie atmosferyczne i w efekcie ostro dolewa...
dlatego do ITB  stosuje sie komputery z algorytmem ALPHA-n
 
			 
			
					
				
				: pn sty 15, 2007 15:17
				autor: kkk13
				GTO pisze:dlatego do ITB  stosuje sie komputery z algorytmem ALPHA-n
Cześć GTO, mam okazje kupić takie ITB: 
Pytanie, czy możnaby to zadaptować do ABFa, jak poradzić sobie z MAPem i czy na orginalnym kompie Digi mógłbys to wystroić,czy konieczny jest tylko i wyłącznie komp o którym wspominasz i szkoda 'zachodu'??
 
			 
			
					
				
				: wt sty 16, 2007 00:38
				autor: GTO
				do seryjnych wałków sie nie opłaca tego zakładać jest to sprawdzone i zamiast polepszyć to pogorszysz , chyba ze planujesz w skoczyć w przedział >200HP to tak.
co do wystrojenia to MSEFI
koszt od 300$ + przesyłka za uruchomiona skrzynke, trzeba to potem wystroić i to zajmuje najwiecej czasu.
digiego nie próbowałem, nie ma rzeczy niemozliwych , tylko pytanie co prosciej.
			 
			
					
				
				: wt sty 16, 2007 00:48
				autor: kkk13
				GTO pisze:do seryjnych wałków sie nie opłaca tego zakładać jest to sprawdzone i zamiast polepszyć to pogorszysz , chyba ze planujesz w skoczyć w przedział >200HP to tak.
co do wystrojenia to MSEFI
koszt od 300$ + przesyłka za uruchomiona skrzynke, trzeba to potem wystroić i to zajmuje najwiecej czasu.
digiego nie próbowałem, nie ma rzeczy niemozliwych , tylko pytanie co prosciej.
Czołem, dzięki za info,oczywistą sprawą jest że do seryjnych wałków nie planowalem tego zakładać, mam 268ki Schricka i jeszcze coś bardziej hardcoreowego do ABFa, zatem problemu z wałkami nie ma, jednak troche mnie 'ostudziłeś' z elektroniką, spodziewałem się że ciężko byłoby na digi, czuję że chyba odpuszczę sobie ten temat, tymbardziej że ten ITB nie ma airboxa ani filtra, jest nieskończony jak widać na foto..