Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2
Witam!
jak w temacie. rozwijajac mysl, prosilbym o rade w kwestii przerobki calego ukladu hamulcowego w golfie 2 na taki z golfa 3 vr6. w swoim golfe mam przod tarcze, tyl bebny. zaciski z przodu mam VW II, czyli tarcze wentylowane niby by weszly, ale... sam nie wiem bo chodzi mi o to ze powolutku przygotowauje sie na swap na silnik vr6, ale chce zaczac od hamulcow. no wiec myslalem zeby wstawic wieksze tarcze, bo u mnie wchodza 236mm jak pamietam, dlatego potrzeba mi pomocy na temat takowej przerobki. z tego co sie orientuje to trzeba by bylo zmieniac piasty. a jak to bylo z zaciskami w vr6? tzn ilo tloczkowe, bo np u mnie sa jedno
prosze o pomoc w tej kwestii.
pozdrawiam!
jak w temacie. rozwijajac mysl, prosilbym o rade w kwestii przerobki calego ukladu hamulcowego w golfie 2 na taki z golfa 3 vr6. w swoim golfe mam przod tarcze, tyl bebny. zaciski z przodu mam VW II, czyli tarcze wentylowane niby by weszly, ale... sam nie wiem bo chodzi mi o to ze powolutku przygotowauje sie na swap na silnik vr6, ale chce zaczac od hamulcow. no wiec myslalem zeby wstawic wieksze tarcze, bo u mnie wchodza 236mm jak pamietam, dlatego potrzeba mi pomocy na temat takowej przerobki. z tego co sie orientuje to trzeba by bylo zmieniac piasty. a jak to bylo z zaciskami w vr6? tzn ilo tloczkowe, bo np u mnie sa jedno
prosze o pomoc w tej kwestii.
pozdrawiam!
[...]
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2
no wiec pod 239 nie podejda heble z vr6 trzeba zmienic cale zwrotnice na min 256 i do nich mozna przekładac, lub zamontowac wachacze stabilizator zwrotnice z zaciskami z vr6 wszystko pasi tyleze bedzie 5x100MarJuti pisze:Witam!
jak w temacie. rozwijajac mysl, prosilbym o rade w kwestii przerobki calego ukladu hamulcowego w golfie 2 na taki z golfa 3 vr6. w swoim golfe mam przod tarcze, tyl bebny. zaciski z przodu mam VW II, czyli tarcze wentylowane niby by weszly, ale... sam nie wiem bo chodzi mi o to ze powolutku przygotowauje sie na swap na silnik vr6, ale chce zaczac od hamulcow. no wiec myslalem zeby wstawic wieksze tarcze, bo u mnie wchodza 236mm jak pamietam, dlatego potrzeba mi pomocy na temat takowej przerobki. z tego co sie orientuje to trzeba by bylo zmieniac piasty. a jak to bylo z zaciskami w vr6? tzn ilo tloczkowe, bo np u mnie sa jedno
prosze o pomoc w tej kwestii.
pozdrawiam!
mam ta 2 gą opcję u siebie
oczywiscie tył wtedy tarcza tez 5x100
www.vrservice.pl
Re: Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2
Jeśli kolega chciałby pozostać przy 4x100 i poprawić hamulce, korzystając z tego co dała fabryka, także są rozwiązania - musisz poszukać zawiasik od Golfa II G60 - tam masz zwrotnice podobne do tych z VR6, tyle że na 4śruby, w serii było 280/22, czyli tak jak we wcześniejszych VRach i Mk3 GTI.. Do zwrotnic od G60, jesli będzie Ci mało, możesz załozyć zaciski np od Audi S2 (Girling 60) pod tarcze 280, to nieźle będzie hamować.. Lub jeśli chcesz przejść na 5x100, szukaj kompletnej belki i przedniego zawieszenia z Mk3 GTI lub VR6, jesli byłbyś zaineteresowany, daj znać na priv, mam taki kompletBorys pisze:no wiec pod 239 nie podejda heble z vr6 trzeba zmienic cale zwrotnice na min 256 i do nich mozna przekładac, lub zamontowac wachacze stabilizator zwrotnice z zaciskami z vr6 wszystko pasi tyleze bedzie 5x100MarJuti pisze:Witam!
jak w temacie. rozwijajac mysl, prosilbym o rade w kwestii przerobki calego ukladu hamulcowego w golfie 2 na taki z golfa 3 vr6. w swoim golfe mam przod tarcze, tyl bebny. zaciski z przodu mam VW II, czyli tarcze wentylowane niby by weszly, ale... sam nie wiem bo chodzi mi o to ze powolutku przygotowauje sie na swap na silnik vr6, ale chce zaczac od hamulcow. no wiec myslalem zeby wstawic wieksze tarcze, bo u mnie wchodza 236mm jak pamietam, dlatego potrzeba mi pomocy na temat takowej przerobki. z tego co sie orientuje to trzeba by bylo zmieniac piasty. a jak to bylo z zaciskami w vr6? tzn ilo tloczkowe, bo np u mnie sa jedno
prosze o pomoc w tej kwestii.
pozdrawiam!
mam ta 2 gą opcję u siebie
oczywiscie tył wtedy tarcza tez 5x100
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2
kkk13 pisze:Lub jeśli chcesz przejść na 5x100, szukaj kompletnej belki i przedniego zawieszenia z Mk3 GTI lub VR6, jesli byłbyś zaineteresowany, daj znać na priv, mam taki kompletBorys pisze:no wiec pod 239 nie podejda heble z vr6 trzeba zmienic cale zwrotnice na min 256 i do nich mozna przekładac, lub zamontowac wachacze stabilizator zwrotnice z zaciskami z vr6 wszystko pasi tyleze bedzie 5x100MarJuti pisze:Witam!
jak w temacie. rozwijajac mysl, prosilbym o rade w kwestii przerobki calego ukladu hamulcowego w golfie 2 na taki z golfa 3 vr6. w swoim golfe mam przod tarcze, tyl bebny. zaciski z przodu mam VW II, czyli tarcze wentylowane niby by weszly, ale... sam nie wiem bo chodzi mi o to ze powolutku przygotowauje sie na swap na silnik vr6, ale chce zaczac od hamulcow. no wiec myslalem zeby wstawic wieksze tarcze, bo u mnie wchodza 236mm jak pamietam, dlatego potrzeba mi pomocy na temat takowej przerobki. z tego co sie orientuje to trzeba by bylo zmieniac piasty. a jak to bylo z zaciskami w vr6? tzn ilo tloczkowe, bo np u mnie sa jedno
prosze o pomoc w tej kwestii.
pozdrawiam!
mam ta 2 gą opcję u siebie
oczywiscie tył wtedy tarcza tez 5x100
przy zmianie na 5x100 nie jest konieczna wymiana belki wystarczy wachacze
www.vrservice.pl
na tył zakładasz do belki z bebnami zaciski z jarzmami od mk2 gti tarcza do wyboru 4 szpilki lub 5 srednica jest ta sama a na przod potrzebujesz zwrotnice, zacisk ,tarcze z vr6 ,wahacz i stabilizator mozesz zostawic z mk2 , przy tarczy z vr6 fela 15 cali mniejsza nie wejdzie, kwestia pompy, serwa ,absu to juz inna bajka .Ceny od 400 do 1500
Ciekawe jak załozysz zwrotnice z VR6 na wahacze z MK2..w VR jest sworzeń przesuniety i skośny a nie prosty i w osi amora jak w mk2 ???A jak załozysz to jak to się bedzie zachowywało na drodze ???turas pisze:a na przod potrzebujesz zwrotnice, zacisk ,tarcze z vr6 ,wahacz i stabilizator mozesz zostawic z mk2 ,
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
NEMESIS pisze:Ciekawe jak załozysz zwrotnice z VR6 na wahacze z MK2..w VR jest sworzeń przesuniety i skośny a nie prosty i w osi amora jak w mk2 ???A jak załozysz to jak to się bedzie zachowywało na drodze ???turas pisze:a na przod potrzebujesz zwrotnice, zacisk ,tarcze z vr6 ,wahacz i stabilizator mozesz zostawic z mk2 ,
tez jestem ciekaw heheh, ja u siebie zmieniałem wachacze i stabilizator na takie z vr6,
ale widzialem fajną sprawę w jednym passacie VR6 automat
piasta 5x100 heble 280 a końcówka wachacza, zwrotnica prosta jak w MKII,
www.vrservice.pl
A noo..ale coś mi tu smierdzi... ..wygląda jakby ktoś miał zawieszenie na 4x100 i tylko wcisnął piasty ..a tarcze są płaskie jak w VRku czy z większym odsadzeniem ??Borys pisze: ale widzialem fajną sprawę w jednym passacie VR6 automat
piasta 5x100 heble 280 a końcówka wachacza, zwrotnica prosta jak w MKII,
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
takie jak w vrNEMESIS pisze:A noo..ale coś mi tu smierdzi... ..wygląda jakby ktoś miał zawieszenie na 4x100 i tylko wcisnął piasty ..a tarcze są płaskie jak w VRku czy z większym odsadzeniem ??Borys pisze: ale widzialem fajną sprawę w jednym passacie VR6 automat
piasta 5x100 heble 280 a końcówka wachacza, zwrotnica prosta jak w MKII,
www.vrservice.pl
Prosta sprawa najprosciej szukaj zwrotnic z mk2 min 256mm jak chcesz 280mm zakladaj jazma od 280 wkladaj tarcze a klocek pasi z 256.... co do tylu na zwykla belke caly zestaw z mk2 z czopami i jest jak w GTI jak by co mam z 16v tarcze 256mm nowelaski jazmo zwrotnice (bez abs) i jak poszukam klocki jak cos na pw...
NOMM...musze przyciągnć swojego padlucha i wtedy zobacze czy zaciski z VR mają inne odsadzenie od "zwykłych"..jeżeli tak to sprawa byłaby wyjaśniona...piasta VR...zaciski VR..tarcze VR..ale jak pisałem musze sprawdzić chyba że ktoś ma mozliwość...Apsik pisze:Ciekawa sprawa z tym Passatem ... nie powiem ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 53 gości