Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MarJuti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:39
Lokalizacja: Olsztyn

Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2

Post autor: MarJuti » czw sty 11, 2007 00:29

Witam!
jak w temacie. rozwijajac mysl, prosilbym o rade w kwestii przerobki calego ukladu hamulcowego w golfie 2 na taki z golfa 3 vr6. w swoim golfe mam przod tarcze, tyl bebny. zaciski z przodu mam VW II, czyli tarcze wentylowane niby by weszly, ale... sam nie wiem :chytry: bo chodzi mi o to ze powolutku przygotowauje sie na swap na silnik vr6, ale chce zaczac od hamulcow. no wiec myslalem zeby wstawic wieksze tarcze, bo u mnie wchodza 236mm jak pamietam, dlatego potrzeba mi pomocy na temat takowej przerobki. z tego co sie orientuje to trzeba by bylo zmieniac piasty. a jak to bylo z zaciskami w vr6? tzn ilo tloczkowe, bo np u mnie sa jedno :kac:
prosze o pomoc w tej kwestii.

pozdrawiam! :okej:


[...]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2

Post autor: Borys » czw sty 11, 2007 00:43

MarJuti pisze:Witam!
jak w temacie. rozwijajac mysl, prosilbym o rade w kwestii przerobki calego ukladu hamulcowego w golfie 2 na taki z golfa 3 vr6. w swoim golfe mam przod tarcze, tyl bebny. zaciski z przodu mam VW II, czyli tarcze wentylowane niby by weszly, ale... sam nie wiem :chytry: bo chodzi mi o to ze powolutku przygotowauje sie na swap na silnik vr6, ale chce zaczac od hamulcow. no wiec myslalem zeby wstawic wieksze tarcze, bo u mnie wchodza 236mm jak pamietam, dlatego potrzeba mi pomocy na temat takowej przerobki. z tego co sie orientuje to trzeba by bylo zmieniac piasty. a jak to bylo z zaciskami w vr6? tzn ilo tloczkowe, bo np u mnie sa jedno :kac:
prosze o pomoc w tej kwestii.

pozdrawiam! :okej:
no wiec pod 239 nie podejda heble z vr6 trzeba zmienic cale zwrotnice na min 256 i do nich mozna przekładac, lub zamontowac wachacze stabilizator zwrotnice z zaciskami z vr6 wszystko pasi tyleze bedzie 5x100

mam ta 2 gą opcję u siebie

oczywiscie tył wtedy tarcza tez 5x100


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2

Post autor: kkk13 » czw sty 11, 2007 03:33

Borys pisze:
MarJuti pisze:Witam!
jak w temacie. rozwijajac mysl, prosilbym o rade w kwestii przerobki calego ukladu hamulcowego w golfie 2 na taki z golfa 3 vr6. w swoim golfe mam przod tarcze, tyl bebny. zaciski z przodu mam VW II, czyli tarcze wentylowane niby by weszly, ale... sam nie wiem :chytry: bo chodzi mi o to ze powolutku przygotowauje sie na swap na silnik vr6, ale chce zaczac od hamulcow. no wiec myslalem zeby wstawic wieksze tarcze, bo u mnie wchodza 236mm jak pamietam, dlatego potrzeba mi pomocy na temat takowej przerobki. z tego co sie orientuje to trzeba by bylo zmieniac piasty. a jak to bylo z zaciskami w vr6? tzn ilo tloczkowe, bo np u mnie sa jedno :kac:
prosze o pomoc w tej kwestii.

pozdrawiam! :okej:
no wiec pod 239 nie podejda heble z vr6 trzeba zmienic cale zwrotnice na min 256 i do nich mozna przekładac, lub zamontowac wachacze stabilizator zwrotnice z zaciskami z vr6 wszystko pasi tyleze bedzie 5x100

mam ta 2 gą opcję u siebie

oczywiscie tył wtedy tarcza tez 5x100
Jeśli kolega chciałby pozostać przy 4x100 i poprawić hamulce, korzystając z tego co dała fabryka, także są rozwiązania - musisz poszukać zawiasik od Golfa II G60 - tam masz zwrotnice podobne do tych z VR6, tyle że na 4śruby, w serii było 280/22, czyli tak jak we wcześniejszych VRach i Mk3 GTI.. Do zwrotnic od G60, jesli będzie Ci mało, możesz załozyć zaciski np od Audi S2 (Girling 60) pod tarcze 280, to nieźle będzie hamować.. Lub jeśli chcesz przejść na 5x100, szukaj kompletnej belki i przedniego zawieszenia z Mk3 GTI lub VR6, jesli byłbyś zaineteresowany, daj znać na priv, mam taki komplet ;)



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Pytanie o hamulce z golfa3 vr6 do golfa2

Post autor: Borys » czw sty 11, 2007 08:47

kkk13 pisze:
Borys pisze:
MarJuti pisze:Witam!
jak w temacie. rozwijajac mysl, prosilbym o rade w kwestii przerobki calego ukladu hamulcowego w golfie 2 na taki z golfa 3 vr6. w swoim golfe mam przod tarcze, tyl bebny. zaciski z przodu mam VW II, czyli tarcze wentylowane niby by weszly, ale... sam nie wiem :chytry: bo chodzi mi o to ze powolutku przygotowauje sie na swap na silnik vr6, ale chce zaczac od hamulcow. no wiec myslalem zeby wstawic wieksze tarcze, bo u mnie wchodza 236mm jak pamietam, dlatego potrzeba mi pomocy na temat takowej przerobki. z tego co sie orientuje to trzeba by bylo zmieniac piasty. a jak to bylo z zaciskami w vr6? tzn ilo tloczkowe, bo np u mnie sa jedno :kac:
prosze o pomoc w tej kwestii.

pozdrawiam! :okej:
no wiec pod 239 nie podejda heble z vr6 trzeba zmienic cale zwrotnice na min 256 i do nich mozna przekładac, lub zamontowac wachacze stabilizator zwrotnice z zaciskami z vr6 wszystko pasi tyleze bedzie 5x100

mam ta 2 gą opcję u siebie

oczywiscie tył wtedy tarcza tez 5x100
Lub jeśli chcesz przejść na 5x100, szukaj kompletnej belki i przedniego zawieszenia z Mk3 GTI lub VR6, jesli byłbyś zaineteresowany, daj znać na priv, mam taki komplet ;)

przy zmianie na 5x100 nie jest konieczna wymiana belki wystarczy wachacze


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
MarJuti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:39
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: MarJuti » czw sty 11, 2007 09:08

a jak to wszystko wyglada cenowo? chodzi mi o komplet na cztery kolka. i czy cos wiecej mozna sie dowiedziec o tych zaciskach od audi? :chytry: ilotoczkowe, cena, ewentualnie foto :food:
pozdrawiam! :okej:


[...]

turas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 04, 2006 23:23
Lokalizacja: PL

Post autor: turas » pt sty 12, 2007 00:26

na tył zakładasz do belki z bebnami zaciski z jarzmami od mk2 gti tarcza do wyboru 4 szpilki lub 5 srednica jest ta sama a na przod potrzebujesz zwrotnice, zacisk ,tarcze z vr6 ,wahacz i stabilizator mozesz zostawic z mk2 , przy tarczy z vr6 fela 15 cali mniejsza nie wejdzie, kwestia pompy, serwa ,absu to juz inna bajka .Ceny od 400 do 1500



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » pt sty 12, 2007 00:40

turas pisze:a na przod potrzebujesz zwrotnice, zacisk ,tarcze z vr6 ,wahacz i stabilizator mozesz zostawic z mk2 ,
Ciekawe jak załozysz zwrotnice z VR6 na wahacze z MK2..w VR jest sworzeń przesuniety i skośny a nie prosty i w osi amora jak w mk2 ???A jak załozysz to jak to się bedzie zachowywało na drodze ??? :chytry:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sty 12, 2007 09:00

NEMESIS pisze:
turas pisze:a na przod potrzebujesz zwrotnice, zacisk ,tarcze z vr6 ,wahacz i stabilizator mozesz zostawic z mk2 ,
Ciekawe jak załozysz zwrotnice z VR6 na wahacze z MK2..w VR jest sworzeń przesuniety i skośny a nie prosty i w osi amora jak w mk2 ???A jak załozysz to jak to się bedzie zachowywało na drodze ??? :chytry:

tez jestem ciekaw heheh, ja u siebie zmieniałem wachacze i stabilizator na takie z vr6,



ale widzialem fajną sprawę w jednym passacie VR6 automat

piasta 5x100 heble 280 a końcówka wachacza, zwrotnica prosta jak w MKII,

Obrazek
Obrazek
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » sob sty 13, 2007 04:09

Borys pisze: ale widzialem fajną sprawę w jednym passacie VR6 automat

piasta 5x100 heble 280 a końcówka wachacza, zwrotnica prosta jak w MKII,
A noo..ale coś mi tu smierdzi... :chytry: ..wygląda jakby ktoś miał zawieszenie na 4x100 i tylko wcisnął piasty :chytry: ..a tarcze są płaskie jak w VRku czy z większym odsadzeniem ??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob sty 13, 2007 10:31

NEMESIS pisze:
Borys pisze: ale widzialem fajną sprawę w jednym passacie VR6 automat

piasta 5x100 heble 280 a końcówka wachacza, zwrotnica prosta jak w MKII,
A noo..ale coś mi tu smierdzi... :chytry: ..wygląda jakby ktoś miał zawieszenie na 4x100 i tylko wcisnął piasty :chytry: ..a tarcze są płaskie jak w VRku czy z większym odsadzeniem ??
takie jak w vr


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » sob sty 13, 2007 22:00

Prosta sprawa najprosciej szukaj zwrotnic z mk2 min 256mm jak chcesz 280mm zakladaj jazma od 280 wkladaj tarcze a klocek pasi z 256.... co do tylu na zwykla belke caly zestaw z mk2 z czopami i jest jak w GTI :D jak by co mam z 16v tarcze 256mm nowelaski jazmo zwrotnice (bez abs) i jak poszukam klocki jak cos na pw...



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz sty 14, 2007 18:28

Ciekawa sprawa z tym Passatem ... nie powiem ...


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » pn sty 15, 2007 01:15

Apsik pisze:Ciekawa sprawa z tym Passatem ... nie powiem ...
NOMM...musze przyciągnć swojego padlucha i wtedy zobacze czy zaciski z VR mają inne odsadzenie od "zwykłych"..jeżeli tak to sprawa byłaby wyjaśniona...piasta VR...zaciski VR..tarcze VR..ale jak pisałem musze sprawdzić chyba że ktoś ma mozliwość... :chytry:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sty 15, 2007 14:46

Taki zestaw z Passsata na pewno pasuje na seryjne wachacze z MkII. Poluje sam na coś takiego!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 53 gości