Strona 1 z 1

swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

: wt sty 09, 2007 00:49
autor: grzechu2410nn
Witam tak jak w temacie przymierzam sie do tego na wiosne narazie zbieram info o tym mam zamiar do swojej trójki wsadzić 1.8 T z pasata B5 albo 1.8T V8 z audi A3 mam pytanko do tego czy a audi silnik wejdzie bez wiekszysz problemów bo wiem ze z pasata napewno . Mówie tu o slniku skrzyni kompie itdddddd

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

: wt sty 09, 2007 01:28
autor: NEMESIS
grzechu2410nn pisze:Witam tak jak w temacie przymierzam sie do tego na wiosne narazie zbieram info o tym mam zamiar do swojej trójki wsadzić 1.8 T z pasata B5 albo 1.8T V8 z audi A3 mam pytanko do tego czy a audi silnik wejdzie bez wiekszysz problemów bo wiem ze z pasata napewno . Mówie tu o slniku skrzyni kompie itdddddd
1.8T do trójki no problem...skrzynia wchodzi .. :grin: ale nie ta z passata... :green_fuck: ..silnik z passata to bardzo niewdzięczny temat do zastosowania poprzecznie...trzeba się uporać z paroma mykami..jest do przejścia oczywiście ale znacznie mniej kłopotu i lepszy efekt końcowy zapewni 1.8 T z MK4, octavii, A3 czy Leona !! :okej: Rozumiem że to 1.8TV8 to literówka ?? :jezor: bo V8 to juz by trzeba wzdłuz..lub za plecy..centralnie !!!!!!!!! :okej: :okej: :grin:

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

: wt sty 09, 2007 14:56
autor: Macior
NEMESIS pisze:
grzechu2410nn pisze:Witam tak jak w temacie przymierzam sie do tego na wiosne narazie zbieram info o tym mam zamiar do swojej trójki wsadzić 1.8 T z pasata B5 albo 1.8T V8 z audi A3 mam pytanko do tego czy a audi silnik wejdzie bez wiekszysz problemów bo wiem ze z pasata napewno . Mówie tu o slniku skrzyni kompie itdddddd
1.8T do trójki no problem...skrzynia wchodzi .. :grin: ale nie ta z passata... :green_fuck: ..silnik z passata to bardzo niewdzięczny temat do zastosowania poprzecznie...trzeba się uporać z paroma mykami..jest do przejścia oczywiście ale znacznie mniej kłopotu i lepszy efekt końcowy zapewni 1.8 T z MK4, octavii, A3 czy Leona !! :okej: Rozumiem że to 1.8TV8 to literówka ?? :jezor: bo V8 to juz by trzeba wzdłuz..lub za plecy..centralnie !!!!!!!!! :okej: :okej: :grin:
Jak chcesz pchać od Passata to trzeba zimienić miske i smok pompy oleju, kolektor dolotowy. Plusy tego silnika to duże porty ssące i wydechowe w silniku AEB, jak mnie pamięć nie myli to robili go od 97 do 99 roku.

: wt sty 09, 2007 15:42
autor: GTO
z vw to taj jak z klockami lego, masz elementy to złozysz calosc, wszystko pasuje.

: wt sty 09, 2007 19:01
autor: m3tal
GTO pisze:z vw to taj jak z klockami lego, masz elementy to złozysz calosc, wszystko pasuje.
dobrze powiedziane :d

a co do 1.8T V8 - to raczej jest literówka... nie przypominam sobie, żeby VAG zrobił kiedykolwiek jakiś widlasty silnik o pojemności 1.8. :D chociaż inna sprawa, że zbudowali takie dziwactwo, jak V5... nie wiem szczerze mówiąc po co...

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

: śr sty 10, 2007 02:23
autor: NEMESIS

Jak chcesz pchać od Passata to trzeba zimienić miske i smok pompy oleju, kolektor dolotowy. Plusy tego silnika to duże porty ssące i wydechowe w silniku AEB, jak mnie pamięć nie myli to robili go od 97 do 99 roku.
Mało..duzo za mało.....jeszcze trochę musisz pozmieniać....albo przerabiać :jezor:
GTO pisze:z vw to taj jak z klockami lego, masz elementy to złozysz calosc, wszystko pasuje.
Masz racje ŚWIETA PRAWDA..tylko każde dokupowane klocki cosik kosztuja... :jezor: ....a niektóre wyglądają lepiej !!! :grin:

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

: śr sty 10, 2007 12:42
autor: Macior
NEMESIS pisze:

Jak chcesz pchać od Passata to trzeba zimienić miske i smok pompy oleju, kolektor dolotowy. Plusy tego silnika to duże porty ssące i wydechowe w silniku AEB, jak mnie pamięć nie myli to robili go od 97 do 99 roku.
Mało..duzo za mało.....jeszcze trochę musisz pozmieniać....albo przerabiać :jezor:

Nie wiem jak w innych golfach ale w mk1 przerabia się rozrząd, miche, dorabia się jedną łape plus troche kabli i ma jeździć.

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

: czw sty 11, 2007 01:33
autor: NEMESIS
Nie wiem jak w innych golfach ale w mk1 przerabia się rozrząd, miche, dorabia się jedną łape plus troche kabli i ma jeździć.
Masz racje ale jak juz oblatujesz fora i słuchasz przekazów to słuchaj do końca..przerabiasz rozrząd w silnikach które maja pompe wody poza rozrządem....zrób to w nowym z pompą wody na rozrządzie... :jezor: ..wtedy wstawiasz komplecik z łapkami z mk4 czy A3...czy z czego to tam było ...naturalnie poprzecznego... :okej: ..bez napinki ..pozdroo

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

: czw sty 11, 2007 02:02
autor: Macior
NEMESIS pisze:
Nie wiem jak w innych golfach ale w mk1 przerabia się rozrząd, miche, dorabia się jedną łape plus troche kabli i ma jeździć.
Masz racje ale jak juz oblatujesz fora i słuchasz przekazów to słuchaj do końca..przerabiasz rozrząd w silnikach które maja pompe wody poza rozrządem....zrób to w nowym z pompą wody na rozrządzie... :jezor: ..wtedy wstawiasz komplecik z łapkami z mk4 czy A3...czy z czego to tam było ...naturalnie poprzecznego... :okej: ..bez napinki ..pozdroo

Wtedy przerabiasz tylko ori łapę z mk1 i pasuje jak ulał na seryjne mocowania.

Obrazek

Obrazek

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

: czw sty 11, 2007 02:49
autor: NEMESIS
Wtedy przerabiasz tylko ori łapę z mk1 i pasuje jak ulał na seryjne mocowania.
WWWOOOWWW respect !! :panna: Tego jeszcze nie widziałem.. :blush: ZWRACAM HONOR !! :grin: