Strona 1 z 1
swap 1.6 na 1.8T mały kłopot
: wt sty 09, 2007 00:49
autor: grzechu2410nn
Witam tak jak w temacie przymierzam sie do tego na wiosne narazie zbieram info o tym mam zamiar do swojej trójki wsadzić 1.8 T z pasata B5 albo 1.8T V8 z audi A3 mam pytanko do tego czy a audi silnik wejdzie bez wiekszysz problemów bo wiem ze z pasata napewno . Mówie tu o slniku skrzyni kompie itdddddd
Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot
: wt sty 09, 2007 01:28
autor: NEMESIS
grzechu2410nn pisze:Witam tak jak w temacie przymierzam sie do tego na wiosne narazie zbieram info o tym mam zamiar do swojej trójki wsadzić 1.8 T z pasata B5 albo 1.8T V8 z audi A3 mam pytanko do tego czy a audi silnik wejdzie bez wiekszysz problemów bo wiem ze z pasata napewno . Mówie tu o slniku skrzyni kompie itdddddd
1.8T do trójki no problem...skrzynia wchodzi ..
ale nie ta z passata... :green_fuck: ..silnik z passata to bardzo niewdzięczny temat do zastosowania poprzecznie...trzeba się uporać z paroma mykami..jest do przejścia oczywiście ale znacznie mniej kłopotu i lepszy efekt końcowy zapewni 1.8 T z MK4, octavii, A3 czy Leona !!
Rozumiem że to 1.8TV8 to literówka ??
bo V8 to juz by trzeba wzdłuz..lub za plecy..centralnie !!!!!!!!!
Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot
: wt sty 09, 2007 14:56
autor: Macior
NEMESIS pisze:grzechu2410nn pisze:Witam tak jak w temacie przymierzam sie do tego na wiosne narazie zbieram info o tym mam zamiar do swojej trójki wsadzić 1.8 T z pasata B5 albo 1.8T V8 z audi A3 mam pytanko do tego czy a audi silnik wejdzie bez wiekszysz problemów bo wiem ze z pasata napewno . Mówie tu o slniku skrzyni kompie itdddddd
1.8T do trójki no problem...skrzynia wchodzi ..
ale nie ta z passata... :green_fuck: ..silnik z passata to bardzo niewdzięczny temat do zastosowania poprzecznie...trzeba się uporać z paroma mykami..jest do przejścia oczywiście ale znacznie mniej kłopotu i lepszy efekt końcowy zapewni 1.8 T z MK4, octavii, A3 czy Leona !!
Rozumiem że to 1.8TV8 to literówka ??
bo V8 to juz by trzeba wzdłuz..lub za plecy..centralnie !!!!!!!!!
Jak chcesz pchać od Passata to trzeba zimienić miske i smok pompy oleju, kolektor dolotowy. Plusy tego silnika to duże porty ssące i wydechowe w silniku AEB, jak mnie pamięć nie myli to robili go od 97 do 99 roku.
: wt sty 09, 2007 15:42
autor: GTO
z vw to taj jak z klockami lego, masz elementy to złozysz calosc, wszystko pasuje.
: wt sty 09, 2007 19:01
autor: m3tal
GTO pisze:z vw to taj jak z klockami lego, masz elementy to złozysz calosc, wszystko pasuje.
dobrze powiedziane :d
a co do 1.8T V8 - to raczej jest literówka... nie przypominam sobie, żeby VAG zrobił kiedykolwiek jakiś widlasty silnik o pojemności 1.8.
chociaż inna sprawa, że zbudowali takie dziwactwo, jak V5... nie wiem szczerze mówiąc po co...
Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot
: śr sty 10, 2007 02:23
autor: NEMESIS
Jak chcesz pchać od Passata to trzeba zimienić miske i smok pompy oleju, kolektor dolotowy. Plusy tego silnika to duże porty ssące i wydechowe w silniku AEB, jak mnie pamięć nie myli to robili go od 97 do 99 roku.
Mało..duzo za mało.....jeszcze trochę musisz pozmieniać....albo przerabiać
GTO pisze:z vw to taj jak z klockami lego, masz elementy to złozysz calosc, wszystko pasuje.
Masz racje ŚWIETA PRAWDA..tylko każde dokupowane klocki cosik kosztuja...
....a niektóre wyglądają lepiej !!!
Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot
: śr sty 10, 2007 12:42
autor: Macior
NEMESIS pisze:
Jak chcesz pchać od Passata to trzeba zimienić miske i smok pompy oleju, kolektor dolotowy. Plusy tego silnika to duże porty ssące i wydechowe w silniku AEB, jak mnie pamięć nie myli to robili go od 97 do 99 roku.
Mało..duzo za mało.....jeszcze trochę musisz pozmieniać....albo przerabiać
Nie wiem jak w innych golfach ale w mk1 przerabia się rozrząd, miche, dorabia się jedną łape plus troche kabli i ma jeździć.
Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot
: czw sty 11, 2007 01:33
autor: NEMESIS
Nie wiem jak w innych golfach ale w mk1 przerabia się rozrząd, miche, dorabia się jedną łape plus troche kabli i ma jeździć.
Masz racje ale jak juz oblatujesz fora i słuchasz przekazów to słuchaj do końca..przerabiasz rozrząd w silnikach które maja pompe wody poza rozrządem....zrób to w nowym z pompą wody na rozrządzie...
..wtedy wstawiasz komplecik z łapkami z mk4 czy A3...czy z czego to tam było ...naturalnie poprzecznego...
..bez napinki ..pozdroo
Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot
: czw sty 11, 2007 02:02
autor: Macior
NEMESIS pisze:Nie wiem jak w innych golfach ale w mk1 przerabia się rozrząd, miche, dorabia się jedną łape plus troche kabli i ma jeździć.
Masz racje ale jak juz oblatujesz fora i słuchasz przekazów to słuchaj do końca..przerabiasz rozrząd w silnikach które maja pompe wody poza rozrządem....zrób to w nowym z pompą wody na rozrządzie...
..wtedy wstawiasz komplecik z łapkami z mk4 czy A3...czy z czego to tam było ...naturalnie poprzecznego...
..bez napinki ..pozdroo
Wtedy przerabiasz tylko ori łapę z mk1 i pasuje jak ulał na seryjne mocowania.
Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot
: czw sty 11, 2007 02:49
autor: NEMESIS
Wtedy przerabiasz tylko ori łapę z mk1 i pasuje jak ulał na seryjne mocowania.
WWWOOOWWW respect !!
Tego jeszcze nie widziałem..
ZWRACAM HONOR !!