Katalizator MK3
: sob gru 30, 2006 09:54
jak sie wyciaga katalizator? chodzi mi o to zeby obydowy nie uszkodzic bo obudowa zostaje a sirodek wylatuje:)
Niekoniecznie. Przyczyn dlaczego samochód tak może chodzić jest kilka. Opiszę dwie najczęściej powtarzające się. Pierwszą jest spawanie kata. Jeśli jednak zechcesz go rozciąć i pospawać (np. jak się uparłeś przy rurce w środku), to musisz później do szczelnie pospawać, bo w przeciwnym wypadku autko będzie chodziło jak seryjny Ursus . Jeśli pospawasz kata, to zatkaj jeden jego koniec, posmaruj spawy (np. mydłem w płynie) i dmuchaj (np. kompresorem) zja bym tak nie robił na twoim miejscu bo jak zostawisz puszke bo samochód bedzie chodził jak trator
Jeśli twoje autko ma 150tyś, to pewnie mie ma już kata, ponieważ z doświadczenia wiem, że przy takich przebiegach katy zaczynają się kruszyć lub już ich nie ma. Niekoniecznie kat musi być zimny jeśli jest uszkodzony. Jeśli zamierzasz zostać przy katalizatorze, to odradzam szroty, ponieważ kupisz tak takiego jak masz w tej chwili(nie spotkałem się z autem na szrocie które by miało mniej niż 100tyś przebiegu) lepiej nie ryzykować.Mnie chyba też to czeka bo bardzo klekocze coś w nim / rozsypał sie w srodku / jak jest zimny jak cos przygotuje i tylko podmiana kata
Bzdura. Nie ma prawa z tłumika końcowego iść żaden ogień, chyba że masz wyprute wszystkie tłumiki, masz przestawiony zapłon, albo masz założony tylko katalizatora ja mam wycięty cały kat i rura wsadzona głosik super a jako bonus przez pierwsze trzy dni ogień z tłumnika idzie
A masz jeszcze dowód, czy jeździsz z flachą co tydzień na przeglądJa zrobiłem tak ze rozciołem go na pół i wstawiłem w niego rurę i jest teraz spoko
Poprawka (może z 1 konia mniej)Kata też zyskasz podobną moc (może z 1 konia).
chłopie co ty piszesz za farmazony podałeś przykład silnika sądzonc po mocy jest to kr a kr nie ma kata ani sondy lambda lepiej dla ciebie i innych jak zajmiesz się swoim kontrowersyjnym tuningiem niż układami wydechowymi <haha>Westwood pisze:(jak wypróżnisz kata z Mk2 1.8 16V 139PS, to przybywa ci nawet do 8 koni
nic nie jest przestawione kat wycienty i wywalony na złom ostatni przelotowy a ogień szedł prawdopodobnie dla tego że wypalały się resztki z układuWestwood pisze:Cytat:
a ja mam wycięty cały kat i rura wsadzona głosik super a jako bonus przez pierwsze trzy dni ogień z tłumnika idzie
Bzdura. Nie ma prawa z tłumika końcowego iść żaden ogień, chyba że masz wyprute wszystkie tłumiki, masz przestawiony zapłon, albo masz założony tylko katalizator
Tym bardziej jak miałby ci iść ogień, to przez cały czas, a nie tylko trzy dni. Może ci się flamer popsół
nikt sie nie czepi jak nie ma napisane ta znaczy że kata brakhazel84 pisze:No dobra. Mówisz o dowodzie rejestracyjnym.
Jadę na przegląd. W dowodzie nie mam wpisu KAT. A jednak katalizator był. Teraz jest rura. Czy się przyczepią?
Pomyłka. Śpiący już byłem. Chodziło mi o motor 1.8 16v PL (129PS) (zamiast 2 wpisałem 3)chłopie co ty piszesz za farmazony podałeś przykład silnika sądzonc po mocy jest to kr a kr nie ma kata ani sondy lambda
Myślisz że jak poczytałeś sobie o Golfiku trochę to wszystkie rozumy zjadłeś? Ja mam wiedzę sprawdzoną w praktyce a nie kogoś z internetuchłopie co ty piszesz za farmazony
Nie jeśli katalizator nie jest wpisamy do dowodu, lub wychodziły te auta bez katalizatora. Mogą ci dowód zabrać jeśli ten model wychodził tylko z katalizatorem. Nie musi pisać w dowodzie. Ale o to się nie martw, bo gliniarze nie wiedzą kiedy i jakie auto w danej wersji silnikowej miało katalizator. Ale.Jadę na przegląd. W dowodzie nie mam wpisu KAT. A jednak katalizator był. Teraz jest rura. Czy się przyczepią?
nie nie wszystkie i wiem że jeszcze wiele musze sie nauczyć ale praktyki też troszke posiadam i nie wyśmiewam kogoś że bzdury pisze a potem wale takie byki jak ty pzdrWestwood pisze:Cytat:
chłopie co ty piszesz za farmazony
Myślisz że jak poczytałeś sobie o Golfiku trochę to wszystkie rozumy zjadłeś? Ja mam wiedzę sprawdzoną w praktyce a nie kogoś z internetu
Pozdro
Nawet w skarbówce płaciłem od Golfiacza bez kata... A był i z...Westwood pisze:Nie jeśli katalizator nie jest wpisamy do dowodu, lub wychodziły te auta bez katalizatora. Mogą ci dowód zabrać jeśli ten model wychodził tylko z katalizatorem.
czyli co, przy kontroli gliniarze sprawdzaja czy masz kata?! Tak z twojej wypowiedzi wynika...Westwood pisze:Nie jeśli katalizator nie jest wpisamy do dowodu, lub wychodziły te auta bez katalizatora. Mogą ci dowód zabrać jeśli ten model wychodził tylko z katalizatorem. Nie musi pisać w dowodzie. Ale o to się nie martw, bo gliniarze nie wiedzą kiedy i jakie auto w danej wersji silnikowej miało katalizator. Ale.
Jeśli masz wstawioną rurkę zamiast kata, to gliniarze mogą się przyczepić i zabrać dowód jeśli zobaczą rórkę w miejscu gdzie powinien być katalizator. I nie będą się wtedy pytać czy tam był, czy nie. Jeśli nie było kata to odzyskasz dowód (wtedy weź pismo, które powinni ci wydac że w tym aucie nie było nigdy kata, w razie następnej kontroli), a jeśli był, to będziesz musiał założyć sobie kata, albo skoczyć z flachą na przegląd.
Pozdro