Jaka skrzynie do 2E ?? Pomocy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

BLACK

Jaka skrzynie do 2E ?? Pomocy

Post autor: BLACK » czw gru 28, 2006 17:49

Witam przeszczepilem z passata silnik 2E do MK II .Sprzeglo poszlo z paska 288mm .teraz chce zapakowac skrzynie i mam dylemat jaka ? Napewno bede potrzebowal na linki i na grubym walku ale tez potrzebuje z jak najkrotszymi przelozenbiami. Myslalem o 2Y z MK II jest najkrotsza, na linki i na grubym ale niema .Co radzicie z czego taka skrzynia bedzie najlepsza ??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Jaka skrzynie do 2E ?? Pomocy

Post autor: Borys » czw gru 28, 2006 23:27

BLACK pisze:Witam przeszczepilem z passata silnik 2E do MK II .Sprzeglo poszlo z paska 288mm .teraz chce zapakowac skrzynie i mam dylemat jaka ? Napewno bede potrzebowal na linki i na grubym walku ale tez potrzebuje z jak najkrotszymi przelozenbiami. Myslalem o 2Y z MK II jest najkrotsza, na linki i na grubym ale niema .Co radzicie z czego taka skrzynia bedzie najlepsza ??
najkrotsza to bedzie z syncro, tyle ze trzeba troche w srodku tuningowac by spasowało


www.vrservice.pl

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » pt gru 29, 2006 10:07

Mam MK III GTi z motorem 2E i u mnie była skrzynia wymieniana na tą o krótszych przełożeniach, mam skrzynie o symbolu AUG, pochodzi z golfa II i pasuje do tego silnika na 100%. Jednak sam jej nie montowałem była już włożona jak kupiłem auto więc Ci nie powiem czy sprzęgło jest seryjne czy też od GII.
Poza tym auto w porównaniu z GIII z seryjną skrzynią stało się bardziej elastyczne i dużo lepiej przyśpiesza. W każdym bądź razie z GIII 2.0 16V nie mam większych problemów przy sprincie na 400m.


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt gru 29, 2006 11:44

Krokulec pisze:Mam MK III GTi z motorem 2E i u mnie była skrzynia wymieniana na tą o krótszych przełożeniach, mam skrzynie o symbolu AUG, pochodzi z golfa II i pasuje do tego silnika na 100%. Jednak sam jej nie montowałem była już włożona jak kupiłem auto więc Ci nie powiem czy sprzęgło jest seryjne czy też od GII.
Poza tym auto w porównaniu z GIII z seryjną skrzynią stało się bardziej elastyczne i dużo lepiej przyśpiesza. W każdym bądź razie z GIII 2.0 16V nie mam większych problemów przy sprincie na 400m.
wszystko było by ok gdyby nie to ze silnik który zostal wsadzony pochodzi z passata a w passacie juz inne były skrzyni inne koła zamachowe sprzegła dosciski sterowanie biegami sprzegłem, mozna to zamienic na linke i wodziki ale to dodatkowe koszta.

tak czy siak, albo kolega musi szukac skrzyni na linke albo kompletowac zestaw pod linki i wodziki i wtedy moze zastoosowac 2Y i innne skrzynie 020


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » ndz gru 31, 2006 03:53

Borys pisze:wszystko było by ok gdyby nie to ze silnik który zostal wsadzony pochodzi z passata a w passacie juz inne były skrzyni inne koła zamachowe sprzegła dosciski sterowanie biegami sprzegłem, mozna to zamienic na linke i wodziki ale to dodatkowe koszta.

tak czy siak, albo kolega musi szukac skrzyni na linke albo kompletowac zestaw pod linki i wodziki i wtedy moze zastoosowac 2Y i innne skrzynie 020
Witam, nie chce otwierac nowego watku, bo moje lamerskie pytanie na to nie zasługuje, zatem przyłączam się do pytania - mianowicie, mam ABFa w MKIII, chce przejść na skrzynie 020 i stalowe cięgna i odejść od standartowych linek, w zasadzie mam już taką skrzynke jakiej szukałem (020 na grubym wałku), będe miał do tego koło zamachowe od KRa, sprzęgło z KR (chyba 210mm),nie wiem czy półosie będą bez kłopotu pasowały, ale mam nadzieje że tak, pytanie co z mechanizmem wybierania biegów, co dokładniej potrzebuje, a w zasadzie od czego 'kompletować ten zestaw pod linki i wodziki'?? Chcę maxymalnie uprościć sobie zadanie. Domyślam się że najłatwiej pójdzie mi z mechanizmem od mkIII także, tyle że od słabszej benzyny gdzie seryjnie występowała 020, czyli np od 1.6 lub 1.8 lub nawet 2.0 do 94 z motorem 2E .. Czy sie mylę w jakimś podpunkcie?? Jeśli tak, proszę o wyprowadzenie z błędu.. Dzięki. pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz gru 31, 2006 10:56

kkk13 pisze:
Borys pisze:wszystko było by ok gdyby nie to ze silnik który zostal wsadzony pochodzi z passata a w passacie juz inne były skrzyni inne koła zamachowe sprzegła dosciski sterowanie biegami sprzegłem, mozna to zamienic na linke i wodziki ale to dodatkowe koszta.

tak czy siak, albo kolega musi szukac skrzyni na linke albo kompletowac zestaw pod linki i wodziki i wtedy moze zastoosowac 2Y i innne skrzynie 020
Witam, nie chce otwierac nowego watku, bo moje lamerskie pytanie na to nie zasługuje, zatem przyłączam się do pytania - mianowicie, mam ABFa w MKIII, chce przejść na skrzynie 020 i stalowe cięgna i odejść od standartowych linek, w zasadzie mam już taką skrzynke jakiej szukałem (020 na grubym wałku), będe miał do tego koło zamachowe od KRa, sprzęgło z KR (chyba 210mm),nie wiem czy półosie będą bez kłopotu pasowały, ale mam nadzieje że tak, pytanie co z mechanizmem wybierania biegów, co dokładniej potrzebuje, a w zasadzie od czego 'kompletować ten zestaw pod linki i wodziki'?? Chcę maxymalnie uprościć sobie zadanie. Domyślam się że najłatwiej pójdzie mi z mechanizmem od mkIII także, tyle że od słabszej benzyny gdzie seryjnie występowała 020, czyli np od 1.6 lub 1.8 lub nawet 2.0 do 94 z motorem 2E .. Czy sie mylę w jakimś podpunkcie?? Jeśli tak, proszę o wyprowadzenie z błędu.. Dzięki. pozdrawiam.

no nie mylisz sie dobrze rozymijesz temat,
polecam dorwac jakies MKIII z 2E na pokładzie i wyrwac z niego całośc, mechanizm zmiany biegów pedały, linke sprzegła


www.vrservice.pl

BLACK

Post autor: BLACK » wt sty 02, 2007 06:51

BORYS a skrzynia z oznaczeniem 2Y niejest na linki ?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 02, 2007 08:55

BLACK pisze:BORYS a skrzynia z oznaczeniem 2Y niejest na linki ?
nie, 2Y jest na wodziki, sprzeglo na linke


www.vrservice.pl

BLACK

Post autor: BLACK » śr sty 03, 2007 14:01

A co BORYS powiesz jezeli nieznajde narazie innej skrzyni i do tego silnika 2E ktory wsadzam zapakowac orginalna skrzynie ktora mam teraz w RP czyli o oznaczeniu ATH ona na waskim jest walku pewnie ? Musialbym wtedy dac sprzeglo tylko z RP swoje i czy to dlugo wytrzyma taka kombinacja w 115 konnym 2E



Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » pt sty 19, 2007 01:11

ja posiadam w MkII 2E i skrzynie 4s na mały wąlek oraz na wodziki super przyspiesza oczywiście zmiejszył sie v-max



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości