Strona 1 z 2

swap do jetta mk2

: czw gru 28, 2006 09:44
autor: mendrek
witam wszystkich pchcialbym sie dowiedziec czy do vw jetta mk2 wejdzie silnik 1.8g60 z korrado taki motor mi chodzi i ile z takiego silnika mozna wyciagnac koni chce zeby bylo na poczatek kolo 210 wtedy dopiero bedzie frajda jazdy jetka. Jakabyscie mogi to powiedzcie co trzeba tam wymienic równiez zeby silnik byl wpelni sprawny i czy da sie taka moc uzyskac . najlepiej zeby w jettce siedzial silnik 1.8 to chyba bedzie pacowac bez przeróbek tylko klamoty przelozyc napiscie co i jak bede wdzieczny

: czw gru 28, 2006 10:13
autor: GRZANA
mendrek, bylo pare razy... szukajka nie gryzie...

: czw gru 28, 2006 10:14
autor: barteKKK03
Silnik z Corrado spokojnie można wstawić do Jetty, przecież nawet Golfy Mk2 fabrycznie wychodziły z takim silnikiem. Żaby osiągnąć te ~200km trzeba między innymi zregenerować kompresor,żeby był igiełka, rozwiercić go i założyć mniejsze kółko, asymetryczny wałek Schricka, jakiś ostry np 272/284 (chyba dobrze pamiętam ;) ) do tego jakaś obróbka głowicy i do tego koniecznie chips i będzie hulać :)

: czw gru 28, 2006 11:30
autor: mendrek
a co myslicie zeby wsadzic np vr6 z paska chcialbym sie dowiedziec o kosztach jakie by mnie musialy czekac podajcie do g60 i vr6. Szam tego bym nie przrzerabial tylko do jakiegos zakladu bym oddal i ile bym zaplacil napiszcie

: czw gru 28, 2006 11:34
autor: GRZANA
mendrek, za wlozenie silnika z podlaczeniem to ponad 1000zl szykuj... zakup silnika z osprzetem to tez 2000-2500zl... VR6 jest ciezki... mialbys problemy z trakcja na zakretach...

: czw gru 28, 2006 12:00
autor: mendrek
wiem ze jest ciezki tylko jego glos jest niepowtarzalny a i osiogi. W tej chwili straruszek ma jetke 1.3 a w dowodzie ma wpisane ze wazy 800 kilo to wtedy z moca vr6 to robi sie mala rakieta i o to chodzi ten samochud bedzie robiony zeby jezdzic nim od czasu do czasu dla frajdy co weekendy. wiec chce odrestaurowac nowo zakupiona jetke gleba i jezdzic a tyl sie dociazy najwyzej. Co wy myslicie o tym jakby zamiast kupowania jetty to kupic corrado i w nim cos dlubnac w 1.8 g60 tak powyzej 200 koni lub wiecej.

a co wy poradzicie jaki samochud kupic corrado 1.8 g60 czy jette 1.8 8v i zrobic swapa.
zastanawiam sie nad tymi dwoma rozwiazaniami ale nie wiem czy z tego silnika g60 da sie uzyskac jakies wysokie moce na zakup samochodu przeznacze w granicach 8 tys ro corrado juz dostane ale czy da sie cos wystrugac z tego silnika ma byc to mala rajdówka zeby zaszalec wiec chce dowiedziec które rozwiazanie bedzie najlepsze jak mozecie wypiscie który samochud lepiej kupic i który bedzie piodatniejszy zeby zbudowac mala rajdówke chodzi mi tu o moce 200 +++++ tak zeby bylo czym zaszalec



wypiscie jakie mody trzeba zrobic zeby podniesc moc w tym g 60 tak wiecie graniece nawet 260 koni co trzeba wymienic oprucz regeneracji komresora czekam na opinie i odpowiedz

: czw gru 28, 2006 12:13
autor: GRZANA
mendrek, bartekkk03 juz ci napisal co trzeba zrobic zeby miec ponad 200kucy

: czw gru 28, 2006 12:28
autor: barteKKK03
mendrek używaj interpunkcji bo ten słowotok ciężko się czyta...
Ja jeżeli miałbym wybierać między Corkiem G60, a Jetta do swapu to oczywiście że Jetta, co drugi Corrado ma G60, a Jette z G czy VR'em pod maską ciężko spotkać. VR6 jest bardziej rozowjowym silnikiem, w G60 taka granicą wytrzymałości fabrycznego dołu jest 250km, potem już trzeba kombinować. W VR'e łatwo jest założyć kompresor, tak jak to zrobił kolega ml2210

: czw gru 28, 2006 13:26
autor: mendrek
tez myslalem nad jetunia , bardziej mi sie podoba. A jak bym chcial zrobic tego swapa na 1.8 g60 to lepiej kupic corrado po wypadku ( widzialem po dachowaniu silnik i reszta dobra wtedu przednie fotele mozna przelozyc kubelki byly) , a moze kupic sam silnik. To te 230 kusyków z 1.8 jest osiagalne tylko powiedzcie za jaka cene mozna to uzyskac . Wybur pada na jettce w której umieszcze g60 i bede smigal zawiecha sportowa, wydech przelotowy, fele 16 mysle o szerokosci 8 cali i jescze pare zeczy. A jak z tym swapem czy jakis zaklad sie specjalizuje w przekladaniu z jednego samochodu do drugiego takiego silnika bo sam chyba nie dam rady i jakbym sie wyrobil w 6 tys to super by bylo i tak to bedzie projekt dlugo okresowy bo bedzie cos sie zmienialoo co jakis czas

: czw gru 28, 2006 13:32
autor: barteKKK03
Oczywiście że lepiej kupić Corka po wypadku, wtedy masz wszystkie części pod ręką, a jak kupujesz sam silnik i jakiś tam osprzęt to zawsze podczas przekładki będzie jeszcze coś potrzebne i mogiła znaleźć to. Policzmy koszty:
-przygotowanie kompresora ~1500
-wałek ~800
-chip ~250
-obróbka głowicy ~1000
-i jakieś inne pierdółki regulator ciśnienia, jakieś uszczelki, bypass ~600?
No więc trochę to kosztuje :bajer:

: czw gru 28, 2006 13:57
autor: mendrek
wiem ze kosztuje korki stoi za 4 kafle po dachowaniu wiec na poczatek przekladka silnika i osprzetu a potem zabiore sie za zwiekszanie mocy

: pn sty 15, 2007 11:51
autor: kumkwat
Jak nie ogarniasz tematu na tyle żeby przełożyć silnik, nie mówiąc o modach, to niestety odradzałbym całą operację. Koszty budy + silnik + montaż + rzeźba z częściami które nie podejdą (skrzynia, półośki) + mody które masz zamiar zrobić = kupa kasy i problemów. Gdybyś sam robił przekładki i montaż to jest szansa że Ci to wyjdzie w granicach przyzwoitości.
A tak jak jeszcze fele + przelot + inne badziewia za 6000 PLN? Zapomnij.

: wt sty 16, 2007 00:53
autor: monias
ja chce przełożyc silnik do jetty z 1.6 na 1.8 DOHC. przy zalozeniu ze jetta jest z 1990-1992 roku to ile moze kosztowac silnik i czy trzeba wymieniac elementu takie jak: polosie, uklad chlodzenia itd? czy moge taki silnik wsadzic bez zadnych przerobek nadwozia? na silnik jestem zdecydowany, teraz chce tylko zdobyc informacje o tym jak to zrobic, poniewaz chce sam ten silnik przelozyc w swoim warsztacie.

pozdrawiam

: wt sty 16, 2007 16:56
autor: GRZANA
monias, wojtek_sari ma na sprzedanie calusienki komplet do swapu z silnikiem 1,8 DOHC KR... wystarczy ze masz taki zestawik i przekladasz wszystko...