Swap 2e na ABF
: wt gru 26, 2006 05:32
Witam wszystkich kiedys juz pisalem bo bylem napalony na vr-a, ale po przeczytaniu licznych tematow stwierdzilem ze za duzo siana i roboty to bedzie kosztowac.
Tak jak w temacie na wiosne chce zakupic ABF-a raczej bedzie to trudne ale bede kombinowal zeby sprowadzic. Bylo juz duzo podobnych tematow ale w Golfikach ja mam cordobe GTI. Kupilem ja i po jakims czasie zauwazylem ze bieze olej duzo oleju postanowilem zrobic glowice na poczatek bylo troche lepiej ale po kilku miesiacach zaczela mi migac kontrolka cisnienia oleju rozebralismy dol co sie okazalo nie bylo praktycznie glownych panewek tzn lezaly na dnie miski :/ zmielone kupilem drugiego 2e tez bieze olej ale teraz nie zrobie juz tego bledu, dobra bo sie rozpisalem mam kilka pytan:
1. moja seryjna skrzynia bedzie pasowac do ABF-a konczy sie przy 235 km/h tzn odcinka
2. co jeszcze oprocz kolektorow bede potrzebowal?
3. co z poloskami, przegubami wystarczy seria czy 16-stki maja jakies inne?
4. jak bedzie wygladalo mocowanie silnika wszyscy mechanicy mi mowia ze ibizy, cordoby sa robione na podlodze VW Polo bedzie trzeba lapy przerabiac?
5. jeszcze cos chodzi mi o elektronike nie bedzie jakis problemow z nia bo mam kumpla co ma calibre 16v i on ma duzo roznych czujnikow?
Za kazda pozyteczna odpowiedziec bardzo dziekuje.
Tak jak w temacie na wiosne chce zakupic ABF-a raczej bedzie to trudne ale bede kombinowal zeby sprowadzic. Bylo juz duzo podobnych tematow ale w Golfikach ja mam cordobe GTI. Kupilem ja i po jakims czasie zauwazylem ze bieze olej duzo oleju postanowilem zrobic glowice na poczatek bylo troche lepiej ale po kilku miesiacach zaczela mi migac kontrolka cisnienia oleju rozebralismy dol co sie okazalo nie bylo praktycznie glownych panewek tzn lezaly na dnie miski :/ zmielone kupilem drugiego 2e tez bieze olej ale teraz nie zrobie juz tego bledu, dobra bo sie rozpisalem mam kilka pytan:
1. moja seryjna skrzynia bedzie pasowac do ABF-a konczy sie przy 235 km/h tzn odcinka
2. co jeszcze oprocz kolektorow bede potrzebowal?
3. co z poloskami, przegubami wystarczy seria czy 16-stki maja jakies inne?
4. jak bedzie wygladalo mocowanie silnika wszyscy mechanicy mi mowia ze ibizy, cordoby sa robione na podlodze VW Polo bedzie trzeba lapy przerabiac?
5. jeszcze cos chodzi mi o elektronike nie bedzie jakis problemow z nia bo mam kumpla co ma calibre 16v i on ma duzo roznych czujnikow?
Za kazda pozyteczna odpowiedziec bardzo dziekuje.