Strona 1 z 1

chłodnica oleju a smarowanie turbo

: ndz gru 24, 2006 16:31
autor: luckash
witam
założyłem smarowanie do turbo z czujnika ciśnienia oleju ze stopy filtra a chłodzenie oleju z czujnika temperatury oleju też ze stopy filtra.
bo mi sie wydaje że chyba źle zrobiłem bo teraz może ciśnienie oleju spaść do turbo.

: ndz gru 24, 2006 17:38
autor: evolution
nie wiem czy dobrze zrozumialem jeden z przewodow chlodnicy oleju jest w miejscu czujnika, a drugi gdzie?? chyba nie do miski??:> opisz dokladniej prosze bo troszke nie widze rozwiazania..

: ndz gru 24, 2006 17:49
autor: luckash
evolution, wiec mam tak w stojanie filtra mam dwa czujniki i pod ten od ciśnienia rozwierciłem, przegwintowałem, wstawiłem trójnik wkręciłem czujkę i wąż z olejowy do turbo
natomiast z tej drugiej czujki chyba od temp. oleju, też rozwierciłem, przegwintowałem, wstawiłem trójnik i waż do chłodnicy, (chłodnice mam od jakiegoś bmw która była razem z chłodnicą wody), no i chciałem wylotowy wąż dać do miski.
Ale sobie teraz myślałem że przez to ciśnienia nie będzie.

: ndz gru 24, 2006 19:04
autor: GTO
zamieszane na maxa

pod chlodnice sobie kup podstawe z mk1 gti lub przejsciowke pod filtr, a smarowanie masz podpiete dobrze - trojnik w czujnik cisnienia i do turbo a powrót do miski olejowej.

: wt gru 26, 2006 12:08
autor: olozwirski
Tu masz podobny temat -klik-

: wt gru 26, 2006 12:45
autor: luckash
wiec bez odpowiedniej podstawki chłodnicy nie da się podłączyć? :crazy:

: wt gru 26, 2006 16:32
autor: TAZ
Podstawa filtra oleju z wyjściami na chłodnice oleju z MK1 GTi to koszt 30zł.