Strona 1 z 1

pompa oleju g60 a 1.8 8v roznice

: ndz gru 24, 2006 01:33
autor: turas
wszelkie info mile widziane pozdro

: ndz gru 24, 2006 01:46
autor: GTO
g60 ma wyższe zębatki przez co ma większą wydajność

: ndz gru 24, 2006 11:23
autor: olozwirski
Podlacze sie pod temat.
Ktora pompa jest wydajniejsza G60 czy 2.0 16V

: ndz gru 24, 2006 11:34
autor: GTO
g60

w 8v choć kreci sie wolniej gdy przebijesz oske lub zastosujesz w bloku naped z aparatu zaponowego (sam dół) to taka pompa w 16v bedzie sie krecic szybciej jak w 8v dlatego ze kolo na pasku ma mniejsza srednice.

taki setup jezdzi juz w kliku samochodach

: ndz gru 24, 2006 13:11
autor: evolution
GTO pisze:g60

w 8v choć kreci sie wolniej gdy przebijesz oske lub zastosujesz w bloku naped z aparatu zaponowego (sam dół) to taka pompa w 16v bedzie sie krecic szybciej jak w 8v dlatego ze kolo na pasku ma mniejsza srednice.

taki setup jezdzi juz w kliku samochodach
dokladnie jak powiedzial GTO G60 ma wieksza wydajnosc a po wlozeniu do 16v dopiero si zaczyna:) Albo przeprasowac oske z 16v do G60 albo zrobic jak na tym zdjeciu, http://img292.imageshack.us/img292/3843/dscn32488ox.jpg plus tego rozwiazania jest taki ze w razie uszkodzenia pompy "kumaty" wymieni pompe na nowa w czasie 12 gora 15 minut.

: pn gru 25, 2006 10:07
autor: Borys
GTO pisze:g60

w 8v choć kreci sie wolniej gdy przebijesz oske lub zastosujesz w bloku naped z aparatu zaponowego (sam dół) to taka pompa w 16v bedzie sie krecic szybciej jak w 8v dlatego ze kolo na pasku ma mniejsza srednice.

taki setup jezdzi juz w kliku samochodach
ja mam pompe z abk audi 2.0 8v no i chyba jest lepiej niz było na oryginalnej z 9A