ciekawostki , drake i oettinger

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

ciekawostki , drake i oettinger

Post autor: GTO » sob lut 19, 2005 23:26

Obrazek

calkiem wysoko sie kreci


Obrazek


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » ndz lut 20, 2005 02:25

no ładne cacko


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Awatar użytkownika
!greq
Forum Master
Forum Master
Posty: 1282
Rejestracja: pn lut 14, 2005 17:03
Lokalizacja: vwśląsk.pl
Kontakt:

Post autor: !greq » ndz lut 20, 2005 10:11

az mnie zatkalo .. :d cudo ..:P



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lut 20, 2005 11:50

A ten oettinger dlaczego ma taki dziwny kolektor ssący?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz lut 20, 2005 15:10

a nie na odwrot ??? ze fabryczne 16v ma dziwny ??
ten oettinger byl produkowany zanim fabryka wprowadzila do produkcji 16v wiec byl pierwowzorem i na nim sie wzoruje fabryczne 16v.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz lut 20, 2005 18:05

GTO ty to zawsze konkrety :satan:
A swoja droga to niezla jednostka :satan: :satan:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz lut 20, 2005 19:06

GTO pisze:a nie na odwrot ??? ze fabryczne 16v ma dziwny ??
ten oettinger byl produkowany zanim fabryka wprowadzila do produkcji 16v wiec byl pierwowzorem i na nim sie wzoruje fabryczne 16v.
Moim zdaniem wszystko sie zaczelo od golfa 1 oettinger.W tym golfie byl najpierw montowany silnik 1.6 16v oettinger o mocy 136km, sprint do setki 7.5sek.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lut 20, 2005 19:47

Czyżby w tym kolektorze była wykorzystana zasada zjawiska falowego czy czegoś w tym stylu?



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » sob cze 16, 2007 20:07

odswieżam, czy ktoś może wie czym różnił się silnik oettingera w mk2 od zwykłego 16V?


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob cze 16, 2007 20:28

juby pisze:odswieżam, czy ktoś może wie czym różnił się silnik oettingera w mk2 od zwykłego 16V?
Zgaduje ze glowica, kolektorami i elektronika.
Btw zajebiste rozwiazanie napedu rozrzadu!



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » sob cze 16, 2007 22:45

olo, w jedynkach różnica była znacząca, a jak w mk2?
Znalazłem coś takiego, ale mało widać:
Obrazek

[ Dodano: Sob 16 Cze, 2007 ]
a, no i na ebayu
http://cgi.ebay.de/2-0L-16V-VW-Ottinger ... dZViewItem


Frakcja Proud Member

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » sob cze 16, 2007 23:40

na poczatku lat 80 kiedy moj ojciec mial tez mk1 w drodze do hamburga opowiadal mi jak sie spotkal z czyms takim....noo iii zobaczyl tylko tyl z napisem oetinger oraz poczul smrod opon....pozniej niemcy mu powiedzieli ze mialo to to 180KM....



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pn cze 18, 2007 19:48

a mówią,ze tylko honda miała silniki,które się kręciły powyżej 8 tys :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » pn cze 18, 2007 20:23

andrew19_86 pisze:a mówią,ze tylko honda miała silniki,które się kręciły powyżej 8 tys
słuchaj, akurat tutaj nie ma zasady. Kiedyś holendrzy zbudowali uno 1.0 które kręciło się do 12k


Frakcja Proud Member

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości