Strona 1 z 1

przeróbka podtlenku

: pn gru 18, 2006 00:46
autor: pduren
witam
chciałem "ulepszyc" swój system podtlenku, mam juz pewien plan ale nie bardzo wiem czy na pewno, ma ktos moze jakies zdjecia co i w którym miejscu na silniku? chodzi mi o przerobke ze zwyklego na mokry a najlepiej wielopunktowy. jak rozgalezic paliwo, jakie zapodac wtryski itd. moze ktos robil juz cos takiego.
pzdr.

: pn gru 18, 2006 09:35
autor: TAZ
Nie igraj z ogniem. To się nie opłaca. Lepiej takie tematy to pisz na streetracing.pl.

: pn gru 18, 2006 10:08
autor: evolution
TAZ pisze:Nie igraj z ogniem. To się nie opłaca. Lepiej takie tematy to pisz na streetracing.pl.
Ech TAZ.... a mogly być fajerwerki na sylwestra :helm: :helm:

: pn gru 18, 2006 11:28
autor: pduren
co sie nie oplaca...? lepiej dac 5tys za gotowa niz cos samemu podłubac a fejerwerków to i teraz sie spodziewam w swoim samochodzie ale jakos mnie to nie przeraża i licze sie z tym wiem czym to sie moze skonczyc ale nie pytałem o konsekwencje tylko o porade techniczna myslalem ze ktos to juz robil bo widzialem takie instalacje wlasnej roboty na zlotach, a po drugie to wole wydac wiecej kasy zrobic samemu i miec satysfakcje niz kupic gotowe.
Pzdr

: pn gru 18, 2006 13:43
autor: GTO
dostaw dodatkowy wtryskiwacz lub kilka w zaleznosci czy masz jedna dysze nitro czy direct portem , jako sterowanie mozna uzyc jakiegos smt7 lub podpiac do ECU, paliwo z trojnika z przed listwy i najlepiej to wystroić zeby nie wypaliło silnika , to chyba tyle.

: pn gru 18, 2006 15:27
autor: pduren
myslalem o wtryskiwaczu rozruchowym od KR-a zeby podal benzyne(do mono podtlenku), lub o czterech normalnych od benzyny(do wielopunktowego podtlenku), nie wiem tylko jak jest ze srednica dysz w takim od benzyny?do podtl. mam oryginalnie od 0,15 do chyba 0,60 a jaka bedzie dysza gdy zastosuje zwykly wtrysk od benzyny, slyszalem,ze paliwo mozna podac z powrotu ale to chyba wiecej zabawy niz z zasilania. czy standartowa pompa paliwa wyda? smt tez juz zakupione ale 6 w opisie napisane, ze steruje podtlenkiem. problem bedzie podejrzewam z wystrojeniem chcialbym sam ale....... na razie zbieram schematy do smt, nigdzie u nas nie widzialem do ABF-a wiec jestem w kontakcie z panem z Perfect Power i mailuje mi jakies mądrosci i schematy ale podejrzewam, ze email nie wystarczy zeby wytłumaczył mi jak to razem ze soba wystroic. na mechanice sie znam bo to mój zawód ale smt wymaga "troche" wiekszej wiedzy...
acha podtlenek fabrycznie jest z jedną dysza ale chcialbym zrobic go "wielopunktowy" własnie na wtryskach od benzyny ale myslalem tez o zastosowaniu jakiegos systemu stosowanego we wtrysku LPG.
dzieki za pomoc
pzdr

: pn gru 18, 2006 19:46
autor: Macior
GTO pisze:dostaw dodatkowy wtryskiwacz lub kilka w zaleznosci czy masz jedna dysze nitro czy direct portem , jako sterowanie mozna uzyc jakiegos smt7 lub podpiac do ECU, paliwo z trojnika z przed listwy i najlepiej to wystroić zeby nie wypaliło silnika , to chyba tyle.

Do direct porta przydał by się oddzielny układ zasilania paliwem.

Tak pozatym ile masz zamiar psikac ??? 150-200???

: pn gru 18, 2006 20:34
autor: pduren
Tak pozatym ile masz zamiar psikac ??? 150-200???[/quote]

nie zalozylem sobie, ze musze osiagnac jakas okreslona moc, poprostu mam ochote cos w tym przerobic a osiagi zmierze na hamowni ale z gory nic nie zakładam.

: pn gru 18, 2006 23:38
autor: gt2
sorki że pytam ale teraz jaki masz strzał ja na połowe stycznia stawiam autko i zakładam nx-a do silnika kr strzał 75km myślisz jak długo pociągnie przy takim wysileniu

: wt gru 19, 2006 14:08
autor: m3tal
gt2 pisze:zakładam nx-a do silnika kr strzał 75km myślisz jak długo pociągnie przy takim wysileniu
to zależy, jak intesywnie masz zamiar używać instalacji... wiadomo, jak nie używasz, to wysilenie jest żadne. jeśli strzelasz często, ale krótko, to silnik też za bardzo nie dostaje w zad, ale i tak już przyspiesza się zuzycie niektórych elementów. ale długotrwałe strzały potrafią być bardzo niezdrowe...

: wt gru 19, 2006 18:55
autor: Macior
pduren pisze:Tak pozatym ile masz zamiar psikac ??? 150-200???
nie zalozylem sobie, ze musze osiagnac jakas okreslona moc, poprostu mam ochote cos w tym przerobic a osiagi zmierze na hamowni ale z gory nic nie zakładam.[/quote]


W takim razie odpuśc sobie direct porta, kup solenoide trochę przewodów, jakiś ludzki wtryskiwacz do nitro z dyszami i przerób instalke na mokrą.

: śr gru 20, 2006 17:41
autor: gt2
m3tal pisze:
gt2 pisze:zakładam nx-a do silnika kr strzał 75km myślisz jak długo pociągnie przy takim wysileniu
to zależy, jak intesywnie masz zamiar używać instalacji...
no wiesz prawdopodobnie tylko od święta samochodzik składam sobie na starty w 1/4 mili

: śr gru 20, 2006 23:02
autor: TAZ
Kup na początek wtryskiwacz PIRAHNA. Jak masz jak to lej paliwo przez wtryskiwacz rozruchowy, ale on za wiele nie wleje. Na twoim miejscu zastosował bym drugi kolektor ssący z dodatkowymi miejscami na 4 wtryski z G60. A do tego osobny układ zasilania w paliwo, lub po prostu sztywną szynę paliwową z regulatorem i zaworem elektromagnetycznym do otwierania i zamykania paliwa.

: pn gru 25, 2006 23:02
autor: toffic
Ja mam wprowadzone nitro przed przepustnice a dodatkowe paliwo podane przez wtryskiwacze z K-Jetronica (zgrubna dawka) a dokładnie dostrojone przez SMT7. teraz chce zamienić seryjne wtryskiwacze na wydajniejsze bo dochodzi turbo i rozdzielić potlenek wielopunktowo