[mk2]gti

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kamil600
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob gru 02, 2006 16:19
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

[mk2]gti

Post autor: kamil600 » sob gru 16, 2006 18:49

Witam mam mk2 gti i chcialbym podrasowac go mocniej niechce KR 16v chcialbym miec ten silnik co mam 1,8 RD dobrze sie spisuje tylko ze chcialbym miec wiecej konikow jeszcze bo mam 107Km Prosze po pomoc z gory dzieki



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob gru 16, 2006 22:05

obrobka glowicy walek, plus wystrojenie kajeta i bedzie kilkanascie/ dziesiat koni wiecej...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » wt gru 19, 2006 14:19

evolution pisze:obrobka glowicy walek, plus wystrojenie kajeta i bedzie kilkanascie/ dziesiat koni wiecej...
do tego można by dorzucić fachowo (podkreślam fachowo) zaprojektowany i zbudowany wydech, tzn. kolektor rurowy, np. 4-2-1, odpowiednia średnica i długość i dedykowane tłumiki. to może nie będzie kilkanaście koni, najwyżej kilka, ale i tak różnica będzie wyczuwalna, jeśli nie w mocy, to w elastyce silnika. już nie będę pisał o modyfikacjach dolotu, bo to raczej nie ma zbytnio sensu...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt gru 19, 2006 17:05

m3tal pisze:tzn. kolektor rurowy, np. 4-2-1
ten wydech to turystyczny, 4-1 sie na moc robi


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr gru 20, 2006 16:30

evolution pisze:m3tal napisał/a:
tzn. kolektor rurowy, np. 4-2-1
ten wydech to turystyczny, 4-1 sie na moc robi
no ale 4-2-1 daje jakąś różnicę chyba, no nie?


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr gru 20, 2006 17:05

m3tal pisze:
evolution pisze:m3tal napisał/a:
tzn. kolektor rurowy, np. 4-2-1
ten wydech to turystyczny, 4-1 sie na moc robi
no ale 4-2-1 daje jakąś różnicę chyba, no nie?
tylko wynikajaca z lepszego wykonania, standardowo wiekszosc producentow robi 4-2-1 przy silnikach w wersjach dal mlodych wscieklych


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr gru 20, 2006 18:46

podstawowa róznica przy kolektorach 4-2-1 w stosunku do 4-1 to to ,że te pierwsze sa robione bardziej do aut na ulicę ,a 4-1 nadaja sie prawie tylko do sportu albo do wyscigów na 1/4 mili :bajer:. Koszt wykonania kolektora 4-2-1 to z reguły 1-1,5 tyś złotych ale warto :bigok:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr gru 20, 2006 19:26

Leon_Wechtel pisze:podstawowa róznica przy kolektorach 4-2-1 w stosunku do 4-1 to to ,że te pierwsze sa robione bardziej do aut na ulicę ,a 4-1 nadaja sie prawie tylko do sportu albo do wyscigów na 1/4 mili :bajer:. Koszt wykonania kolektora 4-2-1 to z reguły 1-1,5 tyś złotych ale warto :bigok:
to jak mi wytlumaczysz auto zwane rover, na ulice ma 4-1 i to w standardzie... kolektor 4-2-1 ma za zadanie wyprostowac moment, i co za tym idzie polepszyc dol, a rownie dobrze taki sam mozna zrobic 4-1 i do tego miec zajebista gore


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr gru 20, 2006 22:56

evolution, spokojnie bracie,ogólnie sie tak przyjęło ,że takie kolektory (4-2-1)raczej się do aut na ulicę zakłada,ale prawda jest taka,że jak sie ma kasę i wolną wolę to mozna wszystko zrobic i założyc .Ponoc w Raichu ktos wpakował do Golfa silnik V8 z Cadillaca i też się da :bigok:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn gru 25, 2006 23:56

Leon_Wechtel pisze:Ponoc w Raichu ktos wpakował do Golfa silnik V8 z Cadillaca i też się da
to był silnik z cadillaca northstara. założony poprzecznie, przeniesienie napędu napędu na przód. ten golfik zresztą był tu gdzieś na forum, chyba w jakimś dziale typu ciekawostki... o ile dobrze pamiętam to z zewnątrz niczym się prawie nie wyróżniał, jakiś taki srebrno-fioletowy lakier, 5D, jakieś fajne fele i gleba i w zderzaku z przodu powycinane otwory dla lepszego chłodzenia :D


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt gru 26, 2006 17:44

kamil600, jedno zastrzeżenie , RD ma 107 KM ale nie był montowany GTI....był w zwyklych golfach do 87r....

Ja mam PFa u siebie z gti, ta sama moc co ty, w zasadzie to nie wiem czym one sie rożnią nawet....pozdrawiam

[ Dodano: Wto Gru 26, 2006 16:45 ]
Leon_Wechtel pisze:nadaja sie prawie tylko do sportu albo do wyscigów na 1/4 mili
hehe super powiedziane, bo dla mnie 1/4 chwili to tez nie jest sport :bigok:

[ Dodano: Wto Gru 26, 2006 16:54 ]
evolution, w takim razie te rovery to są wyjatki, w 99% przypadków w cywilach jak zajrzysz pod maske to siedzi 4-2-1 wiec nie wiem czemu sie tak unosisz....
Wytlumacz to sobie wyjątkiem od reguły albo obniżeniem kosztów produkcji takiego kolektora, (być moze 4-1 zwieksza tez spalanie, a tego zaden producent sobie tez nie życzy)
Ilekroc czytam twoja wypowiedz EVO, to ma ona ton "ataku" albo "ja wiem lepiej"
np
evolution pisze:to jak mi wytlumaczysz auto zwane rover
Tu od razu zakladasz ze masz racje, a przeciez kolega Leon_Wechtel napisal ze "prawie tylko do sportu " a nie "tylko do sportu" co nie wyklucza przeciez isnitnienia cywila z 4-1, np wspomnianego przez Ciebie rovera
Chyba sie w tym zgadzamy....pozdrawiam



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt gru 26, 2006 18:00

sas_gti pisze:ilekroc czytam twoja wypowiedz EVO, to ma ona ton "ataku" albo "ja wiem lepiej"
i tu sie mylisz bo ja nie atakuje, a co najwyzej wyprowadzam z bledu... z tego co dalej mowisz w swoim poscie wynika ze rzeczywiscie mamy racje ze 4-2-1 sie nie nadaje do zalozen ktore sa w ptemacie od poczatku.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt gru 26, 2006 18:03

evolution, no zgadza sie przeciez nie ma sensu zmieniac 4-2-1 na inny 4-2-1, wiec jak juz cos robic z kolektorem to zmienic na 4-1....Tu by sie tez trzeba bylo zastanowic natym co chcemy osiagnac, moze wcale nie warto ruszac kolektora?? koszt takiego kolektora bedize pewnie wyzszy niz motor KR, ktory wyjsciowo ma duzo wieksza moc niz nawet RD czy PF po przeróbkach .....



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt gru 26, 2006 18:58

sas_gti pisze:evolution, no zgadza sie przeciez nie ma sensu zmieniac 4-2-1 na inny 4-2-1, wiec jak juz cos robic z kolektorem to zmienic na 4-1....Tu by sie tez trzeba bylo zastanowic natym co chcemy osiagnac, moze wcale nie warto ruszac kolektora?? koszt takiego kolektora bedize pewnie wyzszy niz motor KR, ktory wyjsciowo ma duzo wieksza moc niz nawet RD czy PF po przeróbkach .....
jak mi sie zdaje kolektor bedzie w podobnej cenie jak 4-2-1, jednak jakby mialo byc inaczej zawsze mozna zrobic co ja,,, do poloneza z kr wykonalem nowy kolektor do ojca kadeta szykuje tez kolektor pod swapa na dohc 16v.. dla chcacego nic trudnego:) a co do kosztow.... nie raz napisalem ze taniej wychodzi wsadzic deohaca i miec mocna baze do dalszych modyfikacji, ale niektorzy wola miec mocne 8v


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości