Strona 1 z 1

mk2 Syncro 3d swap na TDI

: śr gru 06, 2006 19:35
autor: szpac
Witam. Chciałem się dowiedzieć czy ktoś taki swapik dokonał?? Założyłem tylną belkę i przednie zawieszenie od passata vr6 syncro 1995r. Silnik już siedzi 1.9tdi PD + skrzynia z golfa IV 5 biegów 4motion i wszystko miało być jak po maśle a ty ZONK. Półosie przednie z VR6 syncro nie pasują!! Tzn przegłuby sa ok (PASUJĄ) tylko krótka półoś jest za krótka a długa za długa. Różnice są ok 2cm .Może ktoś się orientuje jak tu pokombinować aby wszystko spasiło bo nie chce mi się skracać i ciąć półosi chyba że nie będzie wyjścia. Z góry dziękuję.

: śr gru 06, 2006 19:57
autor: Patryyyk
poszukaj w danych technicznych innych modeli VAG współpracujących z tą skrzynią czy nie miały półosiek w rozmiarach odpowiadających Twoim wymaganiom....
pozdrawiam Patryk

: śr gru 06, 2006 20:47
autor: evolution
przesun silnik troche w lewo ( te dwa centy) i problem zniknie...

: śr gru 06, 2006 23:07
autor: TAZ
Jak przesunie silnik to wał mu może nie spasować i będzie krzywo szedł do tyłu.

: śr gru 06, 2006 23:25
autor: Trochim
a wachacze od czego siedzą?

od vr czy fabryczne mkII?

na stronie kolegi Ventila masz jak to rozwiązaliśmy w swoich samochodach, tylko że my bazujemy na podzespołach z mkIII

http://www.pro-auto.com.pl/private/vdp_projekt.html

login i hasło vdp

: czw gru 07, 2006 00:18
autor: szpac
Wyjście na wał jest w dobrym miejscu. Nie jest to wina ustawienia silnika. Zwrotnice oraz wahacze są z vr6.

: czw gru 07, 2006 01:57
autor: voj2s
i wszystko bylo by jak po masle gdybyscie nie kombinowali miedzy passatem a golfem tez wlasnie mierzylem 2 dni temu polosie z passata do corrado(plyta podlogowa golfa ) i sa za dlugie tylko ze u mnie obydwie i u was tez prawie jestem pewny ze obie sa za dlugie o ile obie sa z passata
polosie z golfa albo corrado syncro i bedzie ok
pozdro

: pn gru 11, 2006 09:09
autor: evolution
TAZ pisze:Jak przesunie silnik to wał mu może nie spasować i będzie krzywo szedł do tyłu.
wal ma przeguby wiec lekki kat mu nie zaszkodzi