Strona 1 z 1

Potrzebne sprzegło do ABF - na moc do ok 300 koni

: wt gru 05, 2006 11:47
autor: drzewko
Witam, rozlatuje mi sie seryjne sprzegło i szukam jakiegos ktore juz wytrzyma ok 260-300 koni. Polecaja mi ACT tylko gdzie to moge kupić? Z jezykow obcych to u mnie cienko :( a napewno w niemczech np bedzie taniej.

Re: Potrzebne sprzegło do ABF - na moc do ok 300 koni

: wt gru 05, 2006 15:12
autor: Borys
drzewko pisze:Witam, rozlatuje mi sie seryjne sprzegło i szukam jakiegos ktore juz wytrzyma ok 260-300 koni. Polecaja mi ACT tylko gdzie to moge kupić? Z jezykow obcych to u mnie cienko :( a napewno w niemczech np bedzie taniej.
zgłoś sie do tego Pana
http://www.sprzegla.com/
myslę ze będzie bardzo pomocny w tym temacie.

z drugiej strony dosc dziwne :chytry: to ze sprzeglo sie rozlatuje, pare aut o podobnej mocy smiga na oryginalnych sprzegłach i dają radę.

: wt gru 05, 2006 18:17
autor: evolution
wane jaki moment bo moc moze przeniesc sprzeglo i mniejsza przy morderczym momencie.. czyzby czyzyk turbo??:> wez z klekota "PD" sprzeglo

: wt gru 05, 2006 19:17
autor: aw69
Mysle ze spokojnie styknie ci sprzeglo od VR6 do 400 Nm masz spokój, a mysle ze w tym
ABF i tak takiego momentu nigdy nie bedziesz mial

Re: Potrzebne sprzegło do ABF - na moc do ok 300 koni

: wt gru 05, 2006 21:38
autor: chochoł
Borys pisze:
drzewko pisze:Witam, rozlatuje mi sie seryjne sprzegło i szukam jakiegos ktore juz wytrzyma ok 260-300 koni. Polecaja mi ACT tylko gdzie to moge kupić? Z jezykow obcych to u mnie cienko :( a napewno w niemczech np bedzie taniej.
zgłoś sie do tego Pana
http://www.sprzegla.com/
myslę ze będzie bardzo pomocny w tym temacie.

z drugiej strony dosc dziwne :chytry: to ze sprzeglo sie rozlatuje, pare aut o podobnej mocy smiga na oryginalnych sprzegłach i dają radę.
posłuchaj Borysa niema co szukać dziury w całym wal do Radzikowskiego

: wt gru 05, 2006 23:15
autor: GTO
w vr6t musielismy wymienic serie na spieka bo przy 1barze seryjne sie slizgało
radzikowski tak jak wczesniej pisali pomoze
u siebie mam sachs sporting na 4 spiekach i przenosi bezproblemowo 370nm, gorzej ze skrzynią i oponami na ośce. :(

: wt gru 05, 2006 23:43
autor: Borys
GTO pisze:w vr6t musielismy wymienic serie na spieka bo przy 1barze seryjne sie slizgało
radzikowski tak jak wczesniej pisali pomoze
u siebie mam sachs sporting na 4 spiekach i przenosi bezproblemowo 370nm, gorzej ze skrzynią i oponami na ośce. :(
to jako ciekawostę z dnia dzisiejszego zapodaje taki wykresik, niestety max mocy nie udało sie zbadac ze wzgledu na zimówki 3 pomiary i hamowania przerywała pomiar.
sprzęgło seria daje rade,
Obrazek

: śr gru 06, 2006 00:23
autor: evolution
Borys pisze:
GTO pisze:w vr6t musielismy wymienic serie na spieka bo przy 1barze seryjne sie slizgało
radzikowski tak jak wczesniej pisali pomoze
u siebie mam sachs sporting na 4 spiekach i przenosi bezproblemowo 370nm, gorzej ze skrzynią i oponami na ośce. :(
to jako ciekawostę z dnia dzisiejszego zapodaje taki wykresik, niestety max mocy nie udało sie zbadac ze wzgledu na zimówki 3 pomiary i hamowania przerywała pomiar.
sprzęgło seria daje rade,
Obrazek
czyli wykres pokazuje pieknie ze seria 1.9 tdi jest niezastapiona:D ( nam seria puscila przy ponad 450 niutkach....)

: śr gru 06, 2006 06:19
autor: GTO
tyle że z tego co mi sie wydaje macie w czeskim wynalazku 240mm a my mowimy cały czas o 228mm

: śr gru 06, 2006 09:02
autor: Borys
GTO pisze:tyle że z tego co mi sie wydaje macie w czeskim wynalazku 240mm a my mowimy cały czas o 228mm
no nie da sie ukryc ze jes 240mm,

ale w sciro jest 210mm sprzegło i jeszcze dawalo radę moze Nm nie za wiele ( kiedys hamowany, 280Nm na ori sofcie i 0,4 bar)

: śr gru 06, 2006 09:54
autor: cowboy
Borys pisze:to jako ciekawostę z dnia dzisiejszego zapodaje taki wykresik,
to octa Bonda ?

: śr gru 06, 2006 10:36
autor: Borys
cowboy pisze:
Borys pisze:to jako ciekawostę z dnia dzisiejszego zapodaje taki wykresik,
to octa Bonda ?
\

tak

: śr gru 06, 2006 13:41
autor: Simon G4
A jaką masz skrzynię, tarczę i koło zamachowe - jeśli 228mm i skrzynia 5biegów to podejdzie koło jednomasowe i sprzęgło z corrado G60 - najlepiej ASPEC - daje radę na 500KM i 500NM ale koszty ponad 2500, jak masz dwumasówkę to mama tarczę 228 z 8 kamieniami spiek - nie szarpie jak 4 ramienny spiek a trzyma rewelacyjnie do 350 KM i 400 NM - cena tylko 350 zł

: pt gru 08, 2006 02:49
autor: olozwirski
Zaloz cos takiego i bedziesz mial spokoj
Obrazek