Strona 1 z 1

Przerobienie silnika 2 E ?

: pt gru 01, 2006 18:57
autor: BLACK
Witam wszystkim niedawno zakupilem calego paska w Niemcowni oczywiscie dla silniczka .Jest to 2.0 8V z oznaczeniem 2E . Bede go wstawial do golfa II w ktorym siedzi 1.8 RP.
Oczywiscie juz bez przerobek taki silnik lata fajnie w dwojce ale polazlem o krok dalej.
Głowica zostala zdjeta i poleciala do Bydgoszczy do Swiatka na przerobienie kompletne i zalozenie walka sportowego z seri GT .Gdy glowica wroci i zostanie zamontowany silnik w aucie jedzie on juz na kolach do Swiatka na zrobienie calego ukladu wydechowego z kawsowki 4-2-1 przelot ,a nastepnie chip i zgranie tego .
I tu moje pytanie na jakie przyrosty mocy moge potym liczyc seryjnie ma 115 koni ? I co byscie poradzili ewentualnie jeszcze w nim grzebnac . ? Czekam na wypowiedzi i porady :)

Re: Przerobienie silnika 2 E ?

: pt gru 01, 2006 21:33
autor: gtx
BLACK pisze:Witam wszystkim niedawno zakupilem calego paska w Niemcowni oczywiscie dla silniczka .Jest to 2.0 8V z oznaczeniem 2E . Bede go wstawial do golfa II w ktorym siedzi 1.8 RP.
Oczywiscie juz bez przerobek taki silnik lata fajnie w dwojce ale polazlem o krok dalej.
Głowica zostala zdjeta i poleciala do Bydgoszczy do Swiatka na przerobienie kompletne i zalozenie walka sportowego z seri GT .Gdy glowica wroci i zostanie zamontowany silnik w aucie jedzie on juz na kolach do Swiatka na zrobienie calego ukladu wydechowego z kawsowki 4-2-1 przelot ,a nastepnie chip i zgranie tego .
I tu moje pytanie na jakie przyrosty mocy moge potym liczyc seryjnie ma 115 koni ? I co byscie poradzili ewentualnie jeszcze w nim grzebnac . ? Czekam na wypowiedzi i porady :)
Koles wychamowal 130 km i 183 nm na takim silniku tylko po zamontowaniu walka schricka 268 stopni i odpowiednim wystrojeniu.


Pozdro

: sob gru 02, 2006 11:06
autor: GTO
ja bym wsadził walek 276-288 , ten GT swiatka to bedzie słabizna
do 150km mozesz go "umęczyć"

: sob gru 02, 2006 15:23
autor: BLACK
Walek bedzie 270 stopni oczywiscie z cala przerobione glowica polerowanie kanalow itd Niechce ostrzejszego bo z tego co sie orjentuje pociagnie to za soba powazniejsze modyfikacje silnika a auta ma miec obroty w zakresien 900-1000 gdyz niejest do sporu jezdzi nim kobieta mysle ze jak wydusze z niego 140-150 wystarczy dodam ze wkladam skrzynie biegow na grubym walku z GTI o oznaczeniu 2Y czyli ta najkrotsza :)

: sob gru 02, 2006 17:18
autor: Apsik
Ja bym do Światka nawet emaila nie wysłał a co dopiero głowice wysłac ... lepsze efekty byłyby gdybys glowice do portingu do znajomych z forum wusłał i wałek Schricka założył...
No ale jak kto woli ... uważaj tez żeby krzywki tego Światkowego wałka sie nie wytarły... :bajer:

pozdro

: sob gru 02, 2006 19:14
autor: GTO
270 to i tak "kupa"
ja jezdzilem w 1.8 i 2.0 8v na wałku schrick 288 a i wolne byly na 950 ustawione wiec nie widze problemów.

: ndz gru 03, 2006 00:03
autor: trojan5l
i ile dales za taka kuracje bo tez jestem z bydgoszczy i zastanawialemsie ostatnio nad takim zabiegiem lacznie z wydechem????

: ndz gru 03, 2006 06:12
autor: BLACK
Powiem tak walek 760 zl , cala przerobka glowice 600 zl , chip 800 zl wydech od 2 do 3 tys Pr

[ Dodano: 06 Gru 2006 18:56 ]
A wiec po rozmowach z ludzmi w klubie z niektorymi przynajmniej bo reszcie ciezko doradzic i odpisac bedzie auto robione u Pana Chojnackiego moze i drozej to wyniesie niz u Swiatka ale podejscie ma super i zaproponowal ciekawe przerobki. Szukam jak cos jeszcze kontaktu do firmy 2B ?
A wiecie cos blizej o walkach produkcji znajomego Pana Chojnackiego ?