Strona 1 z 1
					
				Przerobienie silnika 2 E ?
				: pt gru 01, 2006 18:57
				autor: BLACK
				Witam wszystkim  niedawno zakupilem  calego paska w Niemcowni oczywiscie dla silniczka .Jest to 2.0 8V z oznaczeniem 2E . Bede go wstawial do golfa II  w ktorym siedzi 1.8 RP.
Oczywiscie juz bez przerobek taki silnik lata fajnie w dwojce ale polazlem  o krok dalej.
Głowica zostala zdjeta i poleciala do Bydgoszczy do Swiatka  na przerobienie kompletne i zalozenie walka sportowego z seri GT .Gdy glowica wroci i zostanie zamontowany silnik w aucie  jedzie on juz na kolach do Swiatka na zrobienie calego ukladu wydechowego z kawsowki 4-2-1 przelot  ,a nastepnie chip i zgranie tego .
I tu moje pytanie  na jakie przyrosty mocy moge potym liczyc seryjnie ma 115 koni ? I co byscie poradzili ewentualnie jeszcze w nim grzebnac . ? Czekam na wypowiedzi i porady 

 
			 
			
					
				Re: Przerobienie silnika 2 E ?
				: pt gru 01, 2006 21:33
				autor: gtx
				BLACK pisze:Witam wszystkim  niedawno zakupilem  calego paska w Niemcowni oczywiscie dla silniczka .Jest to 2.0 8V z oznaczeniem 2E . Bede go wstawial do golfa II  w ktorym siedzi 1.8 RP.
Oczywiscie juz bez przerobek taki silnik lata fajnie w dwojce ale polazlem  o krok dalej.
Głowica zostala zdjeta i poleciala do Bydgoszczy do Swiatka  na przerobienie kompletne i zalozenie walka sportowego z seri GT .Gdy glowica wroci i zostanie zamontowany silnik w aucie  jedzie on juz na kolach do Swiatka na zrobienie calego ukladu wydechowego z kawsowki 4-2-1 przelot  ,a nastepnie chip i zgranie tego .
I tu moje pytanie  na jakie przyrosty mocy moge potym liczyc seryjnie ma 115 koni ? I co byscie poradzili ewentualnie jeszcze w nim grzebnac . ? Czekam na wypowiedzi i porady 

 
Koles wychamowal 130 km i 183 nm na takim silniku tylko po zamontowaniu walka schricka 268 stopni i odpowiednim wystrojeniu.
Pozdro
 
			 
			
					
				
				: sob gru 02, 2006 11:06
				autor: GTO
				ja bym wsadził walek 276-288 , ten GT swiatka to bedzie słabizna
do 150km mozesz go "umęczyć"
			 
			
					
				
				: sob gru 02, 2006 15:23
				autor: BLACK
				Walek bedzie 270 stopni oczywiscie z cala przerobione glowica polerowanie kanalow itd  Niechce ostrzejszego bo  z tego co sie orjentuje pociagnie to za soba powazniejsze modyfikacje silnika a auta ma miec obroty w zakresien 900-1000  gdyz niejest do sporu jezdzi nim kobieta mysle ze jak wydusze z niego 140-150   wystarczy dodam ze wkladam skrzynie biegow  na grubym walku z GTI o oznaczeniu 2Y czyli ta najkrotsza 

 
			 
			
					
				
				: sob gru 02, 2006 17:18
				autor: Apsik
				Ja bym do Światka nawet emaila nie wysłał a co dopiero głowice wysłac ... lepsze efekty byłyby gdybys glowice do portingu do znajomych z forum wusłał i wałek Schricka założył...
No ale jak kto woli ... uważaj tez żeby krzywki tego Światkowego wałka sie nie wytarły... 
 
pozdro
 
			 
			
					
				
				: sob gru 02, 2006 19:14
				autor: GTO
				270 to i tak "kupa"
ja jezdzilem w 1.8 i 2.0 8v na wałku schrick  288 a i wolne byly na 950 ustawione wiec nie widze problemów.
			 
			
					
				
				: ndz gru 03, 2006 00:03
				autor: trojan5l
				i ile dales za taka kuracje bo tez jestem z bydgoszczy i zastanawialemsie ostatnio nad takim zabiegiem lacznie z wydechem????
			 
			
					
				
				: ndz gru 03, 2006 06:12
				autor: BLACK
				Powiem tak walek 760 zl  , cala przerobka glowice  600 zl , chip 800 zl  wydech od 2 do 3 tys  Pr 
[ Dodano: 06 Gru 2006 18:56 ]
A wiec po rozmowach z ludzmi w klubie  z niektorymi przynajmniej bo reszcie ciezko doradzic i odpisac  bedzie auto robione u Pana Chojnackiego moze i drozej to wyniesie niz u Swiatka  ale podejscie ma super i  zaproponowal ciekawe przerobki. Szukam jak cos jeszcze kontaktu do firmy 2B ?
A wiecie cos blizej o walkach produkcji znajomego Pana Chojnackiego ?