pomocy w przeróbce passata

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

pomocy w przeróbce passata

Post autor: mendrek » wt lis 28, 2006 22:24

witam wszystkich dawno nie goscilem na forum. Od jakiegos czsu, znaczy od jakis 3 lat jestem zakochany w passacie b3 i chcialbym sobie takiego kupic zrobic na glancus. Co wy myslicie zeby w nim podrasowac silnik tylko z jakim silniczkiem kupic taka myslalem o 2,0 16v. Na poczatek myslalem zeby go uturbic zrobic taka mala rakiete no i wiaza sie z tym duzo pytan. Niktóre teraaz zadam np takie jak :

1 jak przygotwac silnik i jego osprzet zeby wytrzymal moc z rzedu 300 koni +/- ( co pozmieniac lub do kogo oddac w dobre rece zeby mi to zrobil i za duzo kaski nie zdarl )

2 gdzie mozna obszyc wnetrze skóra lub innym materialem alkantara boczki, podsufitka , fotele, konsola przednia i srodkowa na miekko zrobic i reszta o czym zapomnialem dwa kolory srodek czarny a boki czerwone lub jakis inny kolor

3 jakie podzespoly kupic zeby samochod byl dobry w kierowaniu i wychamowywaniu i zeby dibrze sie prowadzil


pozdro czekam na odpowiedzi i opinie o moim pomysle i prosze podawajcie jakies linki do stron gdzie czesci mozna kupic lub do kogo samochud oddac zeby zrobil silnik na te szacowane 300 koni



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr lis 29, 2006 00:42

uturbienie,może wynieść nawet dwa razy tyle co koszt zakupu tego paska,wiec z kasą musisz byc stabilny,bo po kosztach to nie osiagniesz niczego ciekawego lub bedziesz mial lipe straszną...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » śr lis 29, 2006 16:03

moze ktos sie wypowie bardziej na temat bardziej jaka wytrzymalosc maja podsespoly i wogule i co sodzicie o zwiekszeniu mocy w tym passacie zeby ladnie jezdzil wszystko piscie na temat modyfikacji w pasacie b3 pozdrawiam



Awatar użytkownika
Domier
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 698
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Domier » śr lis 29, 2006 18:55

jak obszyc skora to moze java car design? projekty maja ciekawe no ale koszta tez sa znaczne, powiedz jakim funduszem dysponujesz na auto i uturbienie itp



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » śr lis 29, 2006 19:10

paska to za jakies 8 tys maks wyrwiesz jak z takim silnikiem.... no a uturbienie to masakra... jak chcesz taki hardkore to na pewno kute tloki i korbowody (3-4tys nie wiem dokladnie) turbina (uzywka okolo 1tys) IC (z wezami itp jakies 500zl uzywka) wtryski (jakies 300zl uzywki) costam z glowica porobic pewnie trzeba ogolnie musisz miec zdrowy silnik wiec wszystkie panewki itp... pelno ukrytych kosztow sie pojawia... ceny podalem orientacyjne bo kiedystam sie orientowalem w uturbieniu 1,8 wiec moge sie mylic ale sadze ze nieznacznie... no i trzeba doliczyc czyjas robocizne... Moze Borys albo evolution?? GTO tez chyba robi fury ludziom ale nie dam glowy uciac....


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
Domier
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 698
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Domier » śr lis 29, 2006 19:24

dolicz do tego ustawianie, regulacje, hamownie, czas bez auta to jednak jest duuza robota i nie warto w tym oszczedzac ani zl bo jak cos siadzie na gotowym silniku...



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr lis 29, 2006 21:29

oj troszke kaski w to wpakujesz....turbo skora....10000zl smialo.....


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Domier
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 698
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Domier » śr lis 29, 2006 21:39

zeby wycisnac 300KM to mysle ze duzo wiecej niz te 10tys zl... tyle to nie wiem czy wyjdzie przygotowanie pod samo turbo, do tego hamulce, kola, najlepiej zglos sie do jakiejs firmy tuningowej zeby Ci wyliczyli bo tak to trudno nam, zalezy na jakich komponentach chcesz bazowac ale 300KM wyciagnac to juz nie bedzie taki auto uzytkowe i bedzie wymagalo zadbania o nie a i nie wiadomo co i kiedy pier*olnie



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr lis 29, 2006 22:07

Domier pisze:bedzie wymagalo zadbania o nie a i nie wiadomo co i kiedy pier*olnie
he he swiete slowa



Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » czw lis 30, 2006 00:19

dzieki troche pomogliscie a od jakiego samochodu chamulce zaadaptowac, zawieche i reszte zeby cacko wychamowac



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » czw lis 30, 2006 00:20

mendrek pisze:dzieki troche pomogliscie a od jakiego samochodu chamulce zaadaptowac, zawieche i reszte zeby cacko wychamowac
od passata B3 tylko ze do takiej mocy potrzebne beda jakies tuningowe wieksze i bardziej hardcore'owe zamienniki...


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw lis 30, 2006 00:38

i 10000 to samo zawieszenie wyniesie...bo ciezko zatrzymac 300Km


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw lis 30, 2006 02:30

rysiektr pisze:i 10000 to samo zawieszenie wyniesie...bo ciezko zatrzymac 300Km
Bez przesady - hamulce 288 z VR'a przy założeniu, że założysz dobrą tarcze o podwyższonej odporności na temperaturę, na tył tez nie kiepski takeż, no i klocki najlepiej jakies EBC Green lub Red - za tarcze i klocki to około 2800zł (www.nordmannbremsen.de), ale będzie dobrze hamowałeo.
Potem jeszcze to uturbienie ... z 2.0 16v (9A) to tak w 10 000zł się zmieścić można.

Powiem tak ogólnie ... jeżeli jesteś gotowy zainwestować 15 000zł w Passata B3 (którego wpierw musisz kupić) to ja nie widze problemu zeby to dobrze jechało i hamowało.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lis 30, 2006 17:06

ciekawe plany masz. te 300 koni robie wrazenie. mysle ze hamulce od vr'a +dobre tarcze zeby hamowac, turbinka, kute graty, wtryski, wydech- zeby jezdzilo, obszycie skora i jeszcze blacharka+lakiernik. no to tak zakup samochodu 6-8 tys i jeszcze 25 tys zl na mody i bedzie piekna fura. niepowtarzalna. suma 25 tys moze przesadzilem, ale taki projekt musi byc poparty kasa na zapas, bo zawsze wynikna jakies dodatkowe koszty. pewnie mozna to zrobic taniej.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości