Jaki tłumik polecacie do Golfa III ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mabu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:57
Lokalizacja: Katowice

Jaki tłumik polecacie do Golfa III ??

Post autor: Mabu » ndz lis 19, 2006 23:34

Siemka, chce kupic tłumik odrazu mowie ze sportowy . Tylko chodzi mi o to zeby tym autem dało sie jeszcze jezdzic, zalezy mi na ładnym soczystym basieee :)a nie na hardcore . ;) Jesli mozecie cos polecic to wklejajcie linki lub fotki cokolwiek
I jaki tłumik najlepiej podpasuje do Golfa III tzn. kształt :)
Pozdroo z góry dzieki



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » pn lis 20, 2006 00:39

hmm a da sie jezdzic z tlumikiem co ma soczysty bas? pojezdzisz 2-3dni i bedziesz chcial to wyjac :)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lis 20, 2006 00:57

Mabu pisze:I jaki tłumik najlepiej podpasuje do Golfa III tzn. kształt :)

wszystko zależy od gustu !!!!! dobieraj wg swego bo auto ma sie podobać głównie właścicielowi :PP

A jesli chodzi o tłumiki to ja osobiscie sie spotkałem z paroma z czego polecam firmy takie jak Ulter i KM MALON

Osobiście mam ten w moim klekocie http://www.allegro.pl/item141216961_dp1 ... anio_.html i naprawde fajnie idzie i jest bas nawet biorąc pod uwage ze to diesel:DD byłem zaskoczony po założeniu:D (mile zaskoczony)

Ale podobają mi sie jeszcze 2 inne rodzaje czyli np
nr 2 to http://www.allegro.pl/item140102498_tlu ... n_dkp.html
i nr 3 http://www.allegro.pl/item140102490_tlu ... _sdo_.html

no i ewentualnie cos w stylu podgiętej 2 rurki moze
http://www.allegro.pl/item140467013_tlu ... ning_.html


Inne wzory mi sie wogole nie podobają :PPP cuz kwestia gustu ale ja do mojego własnie kupięłm ten a jak sie by czasem posypał (odpukać) to opcja 2 lub 3 :P ale wykonane są porządnie więc nie ma obaw:) To samo ULTER :)



mrcn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt paź 12, 2004 14:05
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: mrcn » pn lis 20, 2006 12:43

mam supersprinta dedykowanego do mk3 450pln, jak chcesz fotki dto dawaj na priva



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pn lis 20, 2006 18:02

mrcn pisze:mam supersprinta
Wyższa półka cenowa i jakościowa, bardzo dobry też jest Ulter. Polecam !



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn lis 20, 2006 19:45

A ja tam preferuje tłumiki MG Motorsport i wydechy ze stali nierdzewnej - robie raz i używam cały czas!!! Dobrze zrobiony wydech nie zamula auta, a juz napewno nie buczy/ruczy jak te puszki po sardynkach w większości dostępne na allegro pod "szumną" nazwa: Bass, Bassowy itd.

Coś w moim stylu, czyli tłumik do mojego G-TD: :bajer:
Obrazek
Od lewej:
- kabel plusowy od BMW
- tłumik środkowy 2" :bajer: (125zł)
- rura os down-pipe do "tłumika środkowego" (125zł)
- tłumik końcowy z polerowaną końcówką 60mm (450zł)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » pn lis 20, 2006 20:18

Apsik, ile cali masz rury i czy spawałeś je czy wyginałeś ? i jeszcze jak to wygląda cenowo ?

[ Dodano: 20 Lis 2006 19:20 ]
widze ze ceny sa:P nie zauwazylem heh



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt lis 21, 2006 03:16

fuldi pisze:Apsik, ile cali masz rury i czy spawałeś je czy wyginałeś?
Ten układ wydechowy robiony jest akurat pod silnik 1.9TD i rury maja 2" (popularne 48,3mm), końcówka to rura 2,5" (tzw. 60-tka).
W G60 mam układ wydechowy o średnicy 2,5".
Rury oczywiście nacinam i potem są spawane - to rozwiązanie moim zdaniem ma bardzo dużo zalet, a mianowicie: jeżeli ktoś ma wprawę w nacinaniu, to łatwiej dopasowuje całe elementy do siebie, bo elementy są w jednym kawałku, a zagięcia są na tyle sztywne, że można nimi manipulować; wydech można zrobić całkowicie poza samochodem nawet bez wstępnej przymiarki, a potem pospawać; oszczędność materiału, bo kolanka zawsze trzeba ciąć by je dopasować; cena -> kolanka są droższe. Minus jest chyba tylko jeden - potrzebna jest osoba która zna się na nacinaniu i widzi efekt cięcia jeszcze przed włączeniem szlifierki.
Amatorskie nacięcia mogą zaowocować zmniejszoną przepustowością rury!!!

Nie uważam się za guru w tym temacie, ale już robiłem nie jedno nacięcie i póki co nie było tragedii, chociaż początki były bardzo ciężkie ;)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » wt lis 21, 2006 09:47

masz więcej zdjęć twojego układu wydechowego ? Apsik, jakie rury polecasz kupić do mnie czyli do mojego mk3 1.8 ABS 90kucy ? Mam znajomego co robi w rurach i ładnie je spawa także nie będzie problemu :)
ps. ty gazówka spawałeś ?



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt lis 21, 2006 14:21

fuldi pisze:masz więcej zdjęć twojego układu wydechowego?
Jedynie takie [wydech 2,5" mojego G60 - od kolektora do tłumika końcowego]:
Obrazek
fuldi pisze:Apsik, jakie rury polecasz kupić do mnie czyli do mojego mk3 1.8 ABS 90kucy?
Rura 2" w zupełności wystarczy, od kolektora do tłumika końcowego potrzebujesz 2m + 50cm 2,5" na ładną końcówkę (na wydech kupuj surowa rurę, na końcówkę też, ale potem trzeba ją papierem przeszlifować 120->240->400 i w poler, bo polerowana rura jest droższa)
fuldi pisze:ty gazówka spawałeś?
W moim przypadku wszystko jest spawane profesjonalnym TIGiem


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » śr lis 29, 2006 20:26

Ja polecam ci ultera... kupilem takiego http://www.ulter.com.pl/baza/wysyp_mont.php?id=3 zajebiscie polecam.. w kabinie nie slychac roznicy w porownaniu z seryjnym, na zewnatrz slycha ze jest sportowy dopiero powyrzej 3500 rpm. Naprawde goraco polecam :bigok:

[ Dodano: 29 Lis 2006 19:27 ]
polecam koncowki o ksztalnie owalu


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lis 29, 2006 21:06

Od kilku lat ULTER faktycznie wybił się z cienia i robi doskonałe produkty.



Awatar użytkownika
Domier
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 698
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Domier » śr lis 29, 2006 21:46

hmm ja po wycieciu kata po kilku miechach jazdy juz nie moge tego zniesc a co dopiero bass power ruhra :) apsik to co Ty prezentujesz to klasa :bigok:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr lis 29, 2006 23:17

Domier pisze:Apsik to co Ty prezentujesz to klasa
Dzięki
... ja wychodzę z założenia, że jak coś ma jechać to niech nie buczy, bo poco to komu (1,3 vmax 140km/h i buczy jak stado baranów :axe: )
Najlepszy dźwięk to żaden "bas", a coś na wzór WRC.
Jeżeli ktoś ceni sobie ciszę to wydech też może być z kwasówki, np. z metalowym katalizatorem i 2ma tłumikami.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości