Strona 1 z 1

SAWP 1.3 nz na 1.9 TDI

: ndz lis 19, 2006 15:19
autor: malutki
Witam, doszedlem do wniosku ze te 55 kucy w miom wozie to troche malo i zaczalem sie zastanawiac nad SwAP-em. Jednak wydaje mi sie ze montaz benzyniaka moze bedzie latwiejsze ale drozsze w dalszym eksploatowaniu na codzien, a montaz diesla moze sprawic sporo klopotow w czasie montazu ale pozniej bedzie tanszy. stad moj dylemat :( co sadzicie o takiej modyfikacji

: ndz lis 19, 2006 15:58
autor: cycu767
a za ile kupisz ten 1.9 tdi? no jescze caly osprzet itp... a pozatym ropa pojdzie w gore :P

wiem ze NZ sluzy tylko do "pultania" a nie do scigania ale taki jej urok :okej:

ja bym zalozyl dobrego benzyniaka... zawsze potem mozesz gazownie wsadzic :P

: ndz lis 19, 2006 23:49
autor: malutki
no moze i masz racje z tym paliwem. a co do kosztow to taki swap z silnikiem,skrzynia i calym potrzebnym osprzetem kosztowalby ok 10 tys. ale nie tylko to mnie w tym wszystkim korci ale tez fakt posiadania samochodu innego niz na co dzien mozna spotkac :)

: pn lis 20, 2006 14:07
autor: cycu767
malutki pisze:posiadania samochodu innego niz na co dzien
to jest dobre ale czy warte swojej ceny? nie wydaje mi sie :P

: pn lis 20, 2006 14:37
autor: malutki
jak to w tuningu bywa ze kasa ktora wladujesz w swoje wozidelko nieraz przekracza jego wartosc pieniezna ale za to sentymentalna wzrasta,nie sadzisz?

: pn lis 20, 2006 16:31
autor: Gobo90
obawiam sie że rama może nie wytrzymać jak wsadzisz TDI ;)

: sob lis 25, 2006 11:02
autor: Bula88
Gobo90 pisze:obawiam sie że rama może nie wytrzymać jak wsadzisz TDI
mylisz sie, duzo ludzi ma wpakowane w mk2 tdi'ka

: sob lis 25, 2006 13:14
autor: autopanga
dla mnie nieopłacalne

: sob lis 25, 2006 19:52
autor: Gobo90
Bula88, tak ale zazwyczaj wcześniej był tam diesel.. ;) Rama od diesla jest inna (mocniejsza) niż w benzynie i po pewny czasie może sie okazać że ram siada...

: sob lis 25, 2006 21:05
autor: olozwirski
Gobo90 pisze:Bula88, tak ale zazwyczaj wcześniej był tam diesel.. ;) Rama od diesla jest inna (mocniejsza) niż w benzynie i po pewny czasie może sie okazać że ram siada...
Powaznie jest mocniejsza, skad wiesz?

: wt lis 28, 2006 02:41
autor: Krzylu
gdzie tam mocniejsza niby dlaczego mialby byc mocniejsza??

predzej w benzynie z duza moca co gnie rame jakies V8 z kompresorem to tak
ale w dieslu co ma max 80Ps i 155Nm potrzeba zwiekszac wytrzymalosc ramy??

budy sa takie same wszystkie tylko zawiasem sie roznia

: śr lis 29, 2006 21:53
autor: malutki
dzieki za wszyskie dotychczasowe odpowiedzi czy rady. z tego co ja wiem to faktycznie wszystkie ramy mkII sa te same ,moze jedynie G60 miala wzmocniona. O tym ze rama moze nie wytrzymac tez sie juz zastanawialem no ale jeśli mk I od compsportu wytrzymuje moc ponad 300 koni z diesla to chyba w 2 nie powinno byc problemu z tymi 130-150 KM? prosze o dalsze posty :)