Strona 1 z 1
filtr stozek jak i co?
: śr lis 15, 2006 20:09
autor: beny826
mam vw golf II 1.8 PF
chce zalozyc stozek-warto?i jak to wyglada?-fotki
czy prawda ze dynamika autka sie zmieni?
dzwiek?
co jeszcze?
co potrzebne oprocz stozka_fotki
: czw lis 16, 2006 01:00
autor: Adrian1980
zeby zalozyc stozek do PF'a bedziesz potrzebowal tez adapter na przeplywomierz czyli takie cos:
po zalozeniu stozka dynamika auta zmieni sie tak ze w dolnym zakresie obrotow troche oslabnie ale polepszy sie gorny zakres obrotow (przy wysokich obrotach poczujesz roznice pod warunkiem ze bedzie zasysal zimne powietrze)
dzwięk superos
u mnie wyglada to tak
P.S
Zdjecie adaptera (pogladowe) nie jest mojego autorstwa i mam nadzieje ze autor sie nie wkurzy
: czw lis 16, 2006 19:49
autor: yyoggi
Musi doplywac do niego zimne powietrze i zeby sie woda na niego nie lała.
Mi wydaje sie ze lepiej wpada w obrony no i ten dziwiek jak sie gazu doda:)
: czw lis 16, 2006 23:48
autor: Pastorro
najlepszy jest stozek oliwiony takie są na bank k&n bo to co tam na alegro (taniochy ) jest to dobre do 1.1 ale nie do 1.8
miłem w swoim taki tam z alegro mił wystarczyć podobno do 150 KM a moje 2.0 wciogneło go do sirodka została mi tylko siatka metalowa zamiast włuklniny
najlepiej zainwestoawać i kupić cos porzodnego co troche wytrzyma
: pt lis 17, 2006 01:35
autor: Adrian1980
Pastorro pisze:najlepszy jest stozek oliwiony takie są na bank k&n bo to co tam na alegro (taniochy ) jest to dobre do 1.1 ale nie do 1.8
miłem w swoim taki tam z alegro mił wystarczyć podobno do 150 KM a moje 2.0 wciogneło go do sirodka została mi tylko siatka metalowa zamiast włuklniny
najlepiej zainwestoawać i kupić cos porzodnego co troche wytrzyma
kazdy stozek musi byc spryskany olejkiem (naoliwiony), nawet jak kupisz nowy k&n to bedzie suchy po to sa olejki...
dobre to cyt. "moje 2.0 wciogneło go do sirodka została mi tylko siatka metalowa zamiast włuklniny"
to ten 2.0 musial miec niezly ciag... i ze jeszcze przez przeplywke przeciagnal...
: pt lis 17, 2006 10:52
autor: Piter vw
i proponuje oliwic i czyścic filtr specjałami K&N w Polskich warunkach 2 razy w roku.
Bez względu na ilośc przejechanych kilomterów.
Jak zakładać to tylko firmowy.
: pt lis 17, 2006 14:21
autor: Pastorro
to ten 2.0 musial miec niezly ciag... i ze jeszcze przez przeplywke przeciagnal...
sie śmiej Adrian1980 naprade zoctły mi tylko druty a cała otulina niebieska znikneła a tak na marginesie to kupowałem niedawno K&N i był odrazu na oliwiony
: czw lis 30, 2006 02:20
autor: lawrai
nooo mój k&n tez był naoliwiony . Kupiłem go na allegro za 210 zł (w sklepie 350zł) i jest to 100 % orginał , dostałem pisemna gwarancje , orginalne pudełko itp. Założyłem go do swojego vr6 i auto odrazu na obroty lepiej wchodzi no i odgłos , juz nie jest jak pszczoła tylko jak bąk :] ehehhe żartuję
. Najlepiej kup sobie taki jak i ja i napewno będziesz zadowolony i nie inwestuj w tanie "gówna" bo jak masz jeżdzić na taniochach to lepiej wymieniac co jakiś czas standardową wkładke czy co tam jest w 2.0 w standardzie . Ogólnie żeby uzyskać jak najlepsze osiągi , proponuje zmienić cały układ dolotowy (tzw. power rura , polerowana także wewnątrz) , sportowy całkowitu układ wydechowy (kolektor wydechowy , strumienica , wydech , najlepiej o średnicy wylotu z dwa razy większej niż producent włożył do standardu) . No i spolerować , u mnie w vr6 mam przepustnice więc wlot powietrza można jeszcze spolerować , kanały ssące itp. aby powietrze miało jak najmniej oporów
. Koszt nie wielki ale trzeba troche wiedzy i można spolerować wszystko samemu . Tłumik i strumienica i filtr myślę ze dasz rade naklepać a z polerką sam sobie poradzisz za 30 zł nakupisz papieru past i filcu do polerki i będzie gicior aaa i jeszcze osłona termiczna na filtr zeby nie zasysał gorącego powietrza od silnika i obwiń taśmą termiczną kolektor wydechowy żeby spaliny miały wieksza temperature dzięki czemu bedą lepiej uciekać z silnika
. Jak pomogłem to plusik
ehhehe . Aha i Sorki ze silnik u mnie wyglada narazie na amatorke ale auto kupiłem miałem miesiąc - zdąrzyłem dopiero polerke zrobić kolektoru dolotowego i auto poszło do mechanika . Fotka stożka tak na szybkiego robiona swierzo po założeniu także stożek bez osłony i trzyma sie na przepływce i drucie ale przynajmniej dobrze widzisz jak stożek wygląda . Załanczam jeszcze fote tłumika i osłony termicznej (taka za 40 dychy z allegro ( tłumik też allegro KM malon dwustronny - nie kupuj jej (sołony) dopuki nie załącze Ci fotki jak leży na stożku , bo nie wiem czy pokryje ona go całego . Dlatego zaczekaj tydzień jeszcze bo tyle ma moje auto jeszcze stac u mechanika bo przechodzi generalke silnika . Jakbyś potrzebował jakies lepsze foto daj znać . Hehe narazie kompletuje częsci i czekam na furacza
. Pozdro
]stożek K&N[/URL]
]stożek K&N 2[/URL]
]sołona i tłumik[/URL]
: ndz gru 03, 2006 15:47
autor: irekg
siema mam pytanko mam wkład K&N w golfie 1.8 z tego co słyszalem to chyba jego tez trzeba oliwic czyz nie ?? własnie zastanawiam sie nad stożkiem wiem ze to fajnie chodzi bo qmpel ma tylko ze jak ma stożek to mu mała chmurke puszcza białą a jak ma normalna puszke to normalnie dziala czy to wina stożka?
: ndz gru 03, 2006 16:42
autor: pavello