Strona 1 z 2
1.8 90 PS a 1.8 107PS !
: pt lut 11, 2005 20:21
autor: CHECIK
No właśnie inresuje mnie różnica w osiągach pomiędzy tymi dwoma silniczkami. Ja mam 1.8 90 PS GU-gażnik 2E ale marzy mi się 1.8 107 PS. Czy to jest warte zachodu przekładka z 90 na 107 koników czy dać sobie spokój bo na 16v i tak mnie nie stać.Czy jakoś bardziej odczuje te 17 koników więcej ? Pozdro
: pt lut 11, 2005 22:14
autor: Michael G60
jasne że odczujesz a gdybyś dorwał 112 KM to wtedy rewelka.
: sob lut 12, 2005 00:39
autor: MAREK 74
107 bez kata to własnie 112
mniej ci bedzie palił
: sob lut 12, 2005 06:10
autor: CHECIK
Dzięki pany a teraz za ile taki motorek mogę wyrwać z kwitami i bez kwitów a ile moge wołać za swój i też dwie opcje -z kwitami lub bez?Chyba wiecie czemu są dwie opcje..
: sob lut 12, 2005 15:22
autor: GTO
bedzie taki silnik PB (112km) z kwitem i wszystkim (wiazka,komputer,kolektory,przeplywka,isv) przebieg 200tys na polsyntetyku nie spozywa oleju, mozna sie przejechac, cena 1600.
: wt lut 15, 2005 16:02
autor: ryba
Ja mam 107 PS w swojm golfiku (silnik PF) i z czystym sumieniem polecam ten typ jesli nie uda Ci sie znalezc 112PS. Osobiscie jestem zadowolony z osiagow i z bardzo niskiego zuzycia paliwa. Faktycznego przebiegu ma 280 tys, ja zrobilem nim ponad 70 (na LPG) i nie narzekam na niego.
W Olsztynie za taki silnik ostatnio spiewali 1500 z papierami ale jeszcze troche moze by urwali.
: wt lut 15, 2005 20:47
autor: Michael G60
ryba pisze:Ja mam 107 PS w swojm golfiku (silnik PF) i z czystym sumieniem polecam ten typ jesli nie uda Ci sie znalezc 112PS. Osobiscie jestem zadowolony z osiagow i z bardzo niskiego zuzycia paliwa. Faktycznego przebiegu ma 280 tys, ja zrobilem nim ponad 70 (na LPG) i nie narzekam na niego.
W Olsztynie za taki silnik ostatnio spiewali 1500 z papierami ale jeszcze troche moze by urwali.
Jak Ci to lata? Czy tam jest kat i sonda? A ile mniej więcej pali???
Dzięx !!!!
: śr lut 16, 2005 00:41
autor: ryba
Jest jeszcze katalizator i sonda.jak narazie wszystko dziala bez zarzutów. Autko smiga jak trzeba zarówno na benzynie jak i na gazie. jesli chodzi o spalanie to wciąga mi 8 litrow gazu na trasie a po miescie 10. Na dzień dziiejszy mam do wymiany membramy w parowniku od LPG ale zapodam nowy parownik bo kumpel zmienial u siebie membramyale zaczal mu wiecej palic
musze przyznac że na gazie nawet ładniej mi pracuje silniczek niz na benzynce.
Na jesieni przetestowalem go na trasie i bylem pod wrazeniem: nagazie poszedl mi 190 a jak przelączylem na benzyne to zamknąłem licznik
mam świadków
Jeśli chodzi o mnie to zdecydowanie polecam silniczek PF. Jest po prostu nie do zarżnięcia.
Pozdrawiam
RYBA
: czw lut 17, 2005 01:37
autor: marceliii
Jak zamknołeś licznik,poszedł ci 220/
Chyba jest przestawiony.
Ja na gazie 185 ale na benzynce 200 i może na dłuższą mete by się jeszcze rozbujał,ale szkoda mi było autka.
Oczywiście silnik PF ale już bez kata.
: czw lut 17, 2005 02:41
autor: KATO
u mnie na pf wyciagnołem 210 km/h na niemieckiej autobanie
: czw lut 17, 2005 15:31
autor: ryba
: czw lut 17, 2005 20:10
autor: Michael G60
PF na wtrysku mechnicznym ?????
: czw lut 17, 2005 20:50
autor: mally
jak dla mnie rewelacja........107 ps ladnie sie kreci niezle sie zbiera niema zadnych problemow z wyprzedzaniem autko lata jak dzikie...
osiagi 1 bieg 0-60
2 bieg 60-95
3 bieg 95-135
na autobanie 205 km/h
spalanie trasa 1200km 600 niemcy i 600 u nas --predkosc 110-160 srednio 7.5 litrta
miasto 10 -12 jak sie jezdzi dosc rzwawmialem wybor astra gsi 150 ps bmw e30 325 i golfik..............cóz nie zaluje.......na 400 oba takie autka polegly
.......jak dla mnie wystarcza
: czw lut 17, 2005 20:57
autor: marceliii
ja też nie narzekam ale nie wiem czy mam skrzynie odpowiednią do gti,zobacze i porównam osiągi na poszczególnych biegach