Strona 1 z 2

mk2 rozterka swap 1,8 8v gx 1,8 16v kr(angol)

: pt lis 10, 2006 16:47
autor: gt2
witam wszystkich na wstępie i prosze o 2 rady mam golfa 1,8 gx i zamiar załorzenia do niego silnika KR-a w tym celu zakupiłem całego golfa mk2 gti z angli (po dzwonie) jakie problemy napotkają mnie na tej drodze i pytanie nr 2 jak taki silnik wytrzyma jeśli dodam do niego podtlenek azotu +50 km prosze o pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam

Re: mk2 rozterka swap 1,8 8v gx 1,8 16v kr(angol)

: pt lis 10, 2006 17:50
autor: Borys
gt2 pisze:witam wszystkich na wstępie i prosze o 2 rady mam golfa 1,8 gx i zamiar załorzenia do niego silnika KR-a w tym celu zakupiłem całego golfa mk2 gti z angli (po dzwonie) jakie problemy napotkają mnie na tej drodze i pytanie nr 2 jak taki silnik wytrzyma jeśli dodam do niego podtlenek azotu +50 km prosze o pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam
ad1 problemy jak przy kazdym swapie, zakładajac ze skrzynki bezpieczników sa takie same to poprostu wypinasz wiazki ze skrzynek zamieniasz i po kłopocie

ad2 50KM strzał wytrzyma bez problemu - przetestowane

Obrazek
Obrazek

: sob lis 11, 2006 22:59
autor: gt2
no dzięki bardzo za info
ps.której firmy instalacja jest lepsza nos czy nx
ps.2 a 75km strzał wytrzyma :grin:

: sob lis 11, 2006 23:26
autor: Borys
gt2 pisze:no dzięki bardzo za info
ps.której firmy instalacja jest lepsza nos czy nx
ps.2 a 75km strzał wytrzyma :grin:
nie wiem co lepsze, kolega miał nx

a co do 75 da rade, ktos na forum (mam nadzieje ze wybaczy ze nie pamietam nicka) ma MKII z ABF czarny mat, startował na bemowie zreszta bardzo ładnie i chwalił sie ze ma 100 strzał.

wytrzyma ale jak długo to ciezko powiedziec :okej: nie dygać strzelać jak sie rozwali to efektownie

: wt gru 12, 2006 10:13
autor: gt2
a teraz pytanko takie czy przy zmianie z gx na kr zmieniać pąpe paliwa czy stara da sobie rade ???

: wt gru 12, 2006 11:40
autor: olozwirski
Mozesz spokojnie zostawic ta co masz

: wt gru 12, 2006 15:10
autor: gt2
troszke będe ciągnoł za język ale musze innaczej sie nie dowiem :bigok: a co ze skrzynią zabardzo niweiem jak tam jest z przełorzeniami chodzi mi o efekt jak najlepszego przyśpieszenia w sekrecie dodam że pojazd będzie jeździł na 1/4 mili :bajer:

: wt gru 12, 2006 16:59
autor: BuzaY
gt2 pisze:troszke będe ciągnoł za język ale musze innaczej sie nie dowiem :bigok: a co ze skrzynią zabardzo niweiem jak tam jest z przełorzeniami chodzi mi o efekt jak najlepszego przyśpieszenia w sekrecie dodam że pojazd będzie jeździł na 1/4 mili :bajer:
czesc..

ja rowniez w styczniu laduje do MKII zamiast GX - KRa ... silnik jest wyremontowany na cycus... tylko jeszcze malowanie i SWAP ...

z tego co dowiedzialem sie od kolegi: evolution (polecam goscia bo jest pomocny i ma wiedze na temat :D )
to wiazka moze zostac od GX lacznie z rozdzielaczem paliwa itd ... tylo silnik ladowac :) i wydech oczywiscie :) ... skrzynia oczywiscie tez pasi tyle ze wg. Mnie biegi sa zdecydowanie za dulgie a to raczej ci nie pomoze na 1/4mili....

: wt gru 12, 2006 18:14
autor: gt2
kupiłeś sam silnik czy cały pojazd i ile kosztował cie remont
morze masz fote silnika :D

: wt gru 12, 2006 19:13
autor: BuzaY
gt2 pisze:kupiłeś sam silnik czy cały pojazd i ile kosztował cie remont
morze masz fote silnika :D
kupilem silnik z wiazka, komem, rozdzielaczem ITD. generalnie kmpl. tyle ze bez alternatora i pomp ....

remont.... ciezko okreslic bo wszystko robilem sam , tylko czesci kupowalem... nie trzeba bylo robic rzadnych szlifow czy innych ... poprostu nowe pierscienie, panewki , uszczelniacze, i wszystkie pierd...olki (oringi , uszceli i inne) ...

mysle ze narazie nie przekroczylem 1500 zl.. ale to na wyrost chyba.. nawet nie liczylem jeszcze .... bo kupuje wszystko w przyplywie czsu i gotowki :) ...

: wt gru 12, 2006 22:01
autor: gt2
a co z hamulcem robisz dłubał będziesz czy zostawiasz po staremu

: wt gru 12, 2006 22:22
autor: GRZANA
w GT chyba sa bebny z tylu... ja bym zalozyl belke z tarczami z GTI a przod wg mnie wystarczy... chociaz wiadomo ze lepiej by bylo dla wszystkich jakby przod tez wymienic na taki od G60 albo chociaz od GTI 16V

: wt gru 12, 2006 23:42
autor: BuzaY
ja w swoim GT mam z przodu 256mm wentylowane a tyl tarczowe ..... i tak mam fabrycznie... generalnie NAPEWNO wystarczy ... ale ja wole miec pewne auto w kazdej sytuacji wiec przod zakladam 280mm od G60

: śr gru 13, 2006 08:56
autor: gt2
no u mnie też fabrycznie cztery tarcze przud wentylowany ale zakładam komplet z 16v a co
jak sie bawić to sie bawić :D niewiem jeszcze tylko czy będe zmieniał pułosie z tego co mi się wydaje są takie same