Strona 1 z 2
g-lader na turbo w g60
: czw lut 10, 2005 00:50
autor: zielu
co by było jakby zamienić g-ladera na turbo
dużo przerubek trzeba dokonać
jak zmieniłyby sie osiagi
bo co do eksploatacji to chyab byłaby tańsza ze wzgledu na tą regeneracje g-ladera
: czw lut 10, 2005 01:29
autor: Szeli
Kup sobie sprawne g60 i zadbaj o G a będziesz się nim długo cieszył. Kiedyś jeden klubowicz załozył k04 do PG zamiast G wszystko porobili, przewody olejowe, IC, orurowanie. Na początku przy 0,3 bar pokazało się 136KM... oczywiście miało być o wiele wiecej ale potem zaczeły się problemy z elektroniką, wysterowaniem i projekt upadł. Na takiej rzeźbie nie zaoszczędzisz. Co do przeróbek to trzeba wszystko zmieniać, kolektor, turbo, przewody, orurowanie, IC, elektronike - tak jak do każdego turbo.
A co do tych regeneracji G to przesadzacie. Jak będziesz dbał o kompresor zgodnie z pewnymi wytycznymi to raz na 50000 lub więcej można wydać te 1500zł na regeneracje. A podatność G na tuning jest znaczna.
: czw lut 10, 2005 07:16
autor: GTO
przerobek tyle co w kazdym, odpada jednak sprawa odprezenia silnika i kilka rurek.
te twoje pytania sa teoretyczne czy zamierzasz cos wkoncu podzialac ??, bo narazie zalewasz forum pytaniami , no ale dobrze bo kto pyta nie bladzi ..
: czw lut 10, 2005 13:00
autor: zielu
na razie pytam bo chce wiedzieć jak najwiecej na ten temat, ze jak już bede kupował zebym wiedział co kupić i co moge z tym zrobic
: pt lut 11, 2005 19:56
autor: AREKCT
heee no wlsnie brdzo dobrze ze ktos pyta anie kupuje a potem pyta
: pt lut 11, 2005 22:33
autor: zielu
: ndz lut 13, 2005 00:13
autor: okoG60
regeneracja g-ladera to prawie takie same koszty jak zwyklej sprezarki pod warunkiem ze wirnik jest nie uszczerbiony bo to kosztuje majątek. a z regeneracją to nie problem to prosta konstrukcja ja w swoim sam robilem tylko że trzeba być delikatnym w tym. jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz postaram się odpowiedzieć na nie.
: ndz lut 13, 2005 01:46
autor: zielu
dzięki wielkie okoG60
: ndz lut 13, 2005 13:09
autor: gtx
Szeli pisze:Kup sobie sprawne g60 i zadbaj o G a będziesz się nim długo cieszył. Kiedyś jeden klubowicz załozył k04 do PG zamiast G wszystko porobili, przewody olejowe, IC, orurowanie. Na początku przy 0,3 bar pokazało się 136KM... oczywiście miało być o wiele wiecej ale potem zaczeły się problemy z elektroniką, wysterowaniem i projekt upadł. Na takiej rzeźbie nie zaoszczędzisz. Co do przeróbek to trzeba wszystko zmieniać, kolektor, turbo, przewody, orurowanie, IC, elektronike - tak jak do każdego turbo.
A co do tych regeneracji G to przesadzacie. Jak będziesz dbał o kompresor zgodnie z pewnymi wytycznymi to raz na 50000 lub więcej można wydać te 1500zł na regeneracje. A podatność G na tuning jest znaczna.
Przy doladowaniu 0.3 bara w PG nie uzyskasz 136 km
: ndz lut 13, 2005 14:23
autor: TAZ
Ale przy 0.5 bara to chba mocą się zrówna z G60.
: ndz lut 13, 2005 16:50
autor: gtx
taz pisze:Ale przy 0.5 bara to chba mocą się zrówna z G60.
Skad takie wnioski wyciagneles?
: ndz lut 13, 2005 16:56
autor: gtx
taz pisze:Ale przy 0.5 bara to chba mocą się zrówna z G60.
Skad takie wnioski wyciagneles?
: pn lut 14, 2005 21:41
autor: Szeli
Widziałem wykres z hamowni. 136KM, Momentu nie pamiętam. PG + k04. Mówili, że na doładowaniu 0,3bar.
P.S.
Wracając do tematu to dużo zależy od stanu technicznego silnika, przez zapchany filtr paliwa juz bedzie spadak mocy, pompa paliwa nie będzie podawała tyle ile trzeba i tak samo moc spada, nie tylko doładowanie się liczy.
: pn lut 14, 2005 22:35
autor: cyarnz
G laduje przeciez kolo 0,8 jak dobrze pamietam:)))