1.9TD AAZ podkrecenie turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- doktor200
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 10:56
- Lokalizacja: z miliona plemnikow
- Kontakt:
1.9TD AAZ podkrecenie turbiny
przegladalem foru nigdzie niemoglem znalezc tego czego szykamlem, i pytanie jest takie. w ktorym miejscu na tubawce jest sruba do podkecenia turbiny, znalazlem tak jakas ale troche zardzewiala jest i niewiem czy tota, jest dlugo gwint i miedzy nakretkami jest dzieggno ktor wystaje z turbiny, mam regolacje do dolu przykrecic czy troche wyzej?
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
prostszy sposob to zawor mbc. nie grzebiesz przy turbinie tylko montujesz dodatkowy zewnetrzny zawor do regulacji cisnienia. mam takie cos.podlaczenie trwa 15 minut i masz pelna regulacje.tak jak pisze tomcio - dawka paliwa musi isc w gore.jesli masz membrane w pompie to luzik, jesli nie to bedzie wiecej zabawy.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
przegladalem foru nigdzie niemoglem znalezc tego czego szykamlem, i pytanie jest takie. w ktorym miejscu na tubawce jest sruba do podkecenia turbiny, znalazlem tak jakas ale troche zardzewiala jest i niewiem czy tota, jest dlugo gwint i miedzy nakretkami jest dzieggno ktor wystaje z turbiny, mam regolacje do dolu przykrecic czy troche wyzej?
nie chcę byc złośliwy ale pisz bardziej zrozumiale, a jak byś poszukał dokładniej to napewno byś znalazł. Pisane o tym było często. Jeszcze typ turbiny by się przydał.
Nissan Patrol K160
tak na tej srobie co ma 2 nakretki podkrecasz turbo.wykrec ile sie da pierwsza nakretke tak jak bys ja chcial z gwintu wykrecic jak juz bedzie rowno z koncem gwintu przod nakretki zostaw tak i dokrec ta tylna,wtedy masz optymalnie podkrecone cisnienie.robilem to u siebie wiec zrob jak pisze i bedzie ok.pozdro
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
ta bedzie igla do momentu az mu uszczelka powie baj baj. czlowieku podstawa to manometr a potem mozna sie bawic.na oko to chlop w szpitalu umarl. albo podchodzisz do sprawy troche profesjonalnie albo jestes druciarz.optymalne cisnienie dla kazdej turbawki jest inne.moja pompuje w tym momencie ponad 1 bar, ale zmniejsze bo nie mam jeszcze dawki zwiekszonej i nie ma sensu katowac silnika.chyba ze macie te srubki krotkie to maks regulacji konczyc sie przy 0.8-0.9 bara.na takim to wozki dla dzieci jezdza.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kolego jesli jestes zorientowany to chyba ja jako jeden z pierwszych mialem zrobionego td ktory mial podkrecone turbo zalozony cooler i zmieniona dawke paliwa,nie mowiac o membramie w pompie paliwa!! Nie byl mi potrzebny wskaznik boost i jezdzdilo to jak trzeba.Wk.....a mnie to jak piszesz ze jestem druciarz.Temat ten to wymiana pogladow i jak nie umiesz napisac bez obrazania kogos odpowiedzi to nie pisz jej!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości