[mk2] dla posiadaczy 1.8 RP

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

[mk2] dla posiadaczy 1.8 RP

Post autor: luckash » śr lis 01, 2006 20:37

http://free.polbox.pl/c/chrisss/tuningRP.htm

Poszukałem w necie jak został przerobiony 1.8 Rp....
Może ktoś wypowiedzieć sie co nie co czy te dane są wiarygodne!!!
i ewentualnie dopisać to przydadzą sie te informacje dla posiadaczy tego silnika, którzy nie są przekonani na SWAP i znacznie droższe modyfikacje...
pozdrawiam



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr lis 01, 2006 20:40

odkopales moją pierwsza strone z przed 10 lat....
teraz poglady mam troche inne ale jak wiadomo wiedza przychodzi z czasem,
nie opłaca sie grzebać RPka, a jesli juz chcesz to wałek ostry, glowica, wydech razem z kolektorem, gaznik 2x podwojne webera lub inne o gardzielu 38-40mm, do tego sterownik zaplonu , mozna wykorzystac digifanta z g60.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » śr lis 01, 2006 20:53

GTO nie masz mi za złe że to akurat Twoją stronkę podałem :blush: ale nie wiedziałem?
A ja chciałem sie do czegoś odnieść.....



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr lis 01, 2006 22:31

luzio :pub:

Borys katował też RPka swego czasu , moze i coś napisze ....


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lis 02, 2006 09:19

GTO pisze:luzio :pub:

Borys katował też RPka swego czasu , moze i coś napisze ....
owszem katowałem i bylo wszystko oprocz walka sportowergo, miałem jakis zalozony z GTI 8v,
i troche innych gratów
baranek
głowica z g60 (po portingu)
kolektor ssacy tuningowany
przepustnica rozwiercona
chips,

to bylo w czasach daawnych, mysle ze 100KM + było bo fajnie to jeździło wyniki z hamowni gdzies mam co prawda dziwne dosc ale jakl sie potem okazało nie była odpowiednio skalibrowana,
przy zastosowaniu odpowiedniego współczynnika moza było mniej wiecej okreslic moc

niestety po kalibracji juz nie zmierzyłem RPka zmieniłem silnik


www.vrservice.pl

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » czw lis 02, 2006 10:18

Fajnie im więcej porad tym lepiej :food:
Borys pisze:kolektor ssacy tuningowany
Czy to jest kolektor tak przygotowany jak przez GTO? Powiększone kanały i zaszlifowany lub usunięty jeż?
Borys pisze:przepustnica rozwiercona
Oboje pisaliście o rozwiercaniu przepustnicy.... od czego po rozwierceniu wstawić przepustnice i czy samemu sie ją powiększy?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lis 02, 2006 11:42

luckash pisze:Fajnie im więcej porad tym lepiej :food:
Borys pisze:kolektor ssacy tuningowany
Czy to jest kolektor tak przygotowany jak przez GTO? Powiększone kanały i zaszlifowany lub usunięty jeż?
Borys pisze:przepustnica rozwiercona
Oboje pisaliście o rozwiercaniu przepustnicy.... od czego po rozwierceniu wstawić przepustnice i czy samemu sie ją powiększy?
kolektor ssam przygotowałem, jeża brak, polerowany na lusterko choć nie powinien, ale jechało na zimnym kulawo pracował tak ociężale.

a przpeustnica - pytaj GTO on ja robił, ja odkupiłem potem poszla gdzies w polske

a wyglądała tak


Obrazek


oryginał
Obrazek

powiekszona
Obrazek

Obrazek


www.vrservice.pl

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » czw lis 02, 2006 22:42

Borys dziękówka że zamieściłeś zdjątka :)

GTO możesz opisać jaką metodą powiększałeś tą przepustnice i od czego wstawić większą?
GTO pisze:gaznik 2x podwojne webera lub inne o gardzielu 38-40mm
A czy skoro można montować dwa gaźniki to czy z dwoma monowtryskami ten sam zabieg sie uda?



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » pt lis 10, 2006 15:34

a jaki wplyw mialby chip na taki silnik przy przebiegu 200tys ale bardzo dbany, kompresja 11.5 bara zero brania oliwy, chodzi piknie :grin:

nawet nie wiem jaka cena ale chyba prosciej byloby kupic KRa na przekladke jak myslicie ??


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

tasmanvir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr maja 23, 2007 08:32
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: tasmanvir » pn cze 25, 2007 18:58

Borys a powiedz mi coś więcej o tym chipie: gdzie kupiłeś czy sam robiłeś i jakie były efekty zastosowania tego chipa


Przeciwnik gazu - zwolennik PB 98 :D

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn cze 25, 2007 23:33

tasmanvir pisze:Borys a powiedz mi coś więcej o tym chipie: gdzie kupiłeś czy sam robiłeś i jakie były efekty zastosowania tego chipa
gto wieki temu napisał cos

moze jeszce ma ten wkład, chyba ze cos od nowa napsze po taniosci


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » wt cze 26, 2007 02:22

Borys pisze:gto wieki temu napisał cos
Panowie dzięki za szansę! cóż zrobic, każdy posiadacz Rp-ka (w tym ja) ma jakieś tam plany..., które jak coraz bardziej zgłębiam forum rozmywają sie pod wpływem zdania: "jedyna opcja zwiekszenia mocy w Rp to swap"... hehe cóż jak sie nie sparzymy, to sie nie przekonamy! ja dziękuje z tego miejsca starym wyjadaczom za takie małe acz fachowe wskazówki! :okej:
Borys pisze:chyba ze cos od nowa napsze po taniosci
no a ile taka taniość? każdy koń w "erpeku" na wagę złota;)

[ Dodano: 26 Cze 2007 02:28 ]
luckash pisze:Borys dziękówka że zamieściłeś zdjątka
Panowie a macie moze zdjęcia jak obrabialiście głowice, kolektor itd... czy IPN już sie ich pozbył?


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt cze 26, 2007 08:53

Superbeasto pisze:
Panowie a macie moze zdjęcia jak obrabialiście głowice, kolektor itd... czy IPN już sie ich pozbył?[/quote]

takie foty sa scisle tajne :grin:
głowice moge obrobic nie ma problemu


www.vrservice.pl

Rutazz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 05, 2007 00:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Rutazz » sob lip 07, 2007 14:23

Ja sie dołączę z małym pytaniem
"W celu zwiększenia sprężania głowice planujemy 1,5mm do 2 mm ( sprężanie ok 10,3 przy 1,5 mm )"
czy ściąganie 1,5 mm z głowicy nie jest niebezpieczne?? chce trochę podnieść sprężanie w AAM, a głowice i tak będę ściągał. Zdania na ten temat są podzielone, a ja straciłem pewność.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości