Porting głowicy w NZ,MH ITD

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Porting głowicy w NZ,MH ITD

Post autor: CHUDY » ndz paź 22, 2006 21:41

Witam. Mam na wierzch głowe od swojego NZ i chciałbym cos przy okazji zrobić. Jeżeli już ktoś cos robił takiego przy swoim 1.3 to prosze o jakieś wskazówki. Z góry dzieki i pozdrawiam.Aha dodam że mam wałek GT Swiatka



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Porting głowicy w NZ,MH ITD

Post autor: Borys » ndz paź 22, 2006 21:49

CHUDY pisze:Witam. Mam na wierzch głowe od swojego NZ i chciałbym cos przy okazji zrobić. Jeżeli już ktoś cos robił takiego przy swoim 1.3 to prosze o jakieś wskazówki. Z góry dzieki i pozdrawiam
ja robiłem w polo 1.4 60KM, porting dał bardzo pozywtywnie zasakujacy efekt, doszło pare KM, a co do wskazówek to szlifu szlifu :grin: mi nikt nie mówił jak to robic, internet - google - porting szukaj moze cos znajdziesz, obys tylko nie przesadził bo głowica na złom :jezor:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
marian g40
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 22:16
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: marian g40 » ndz paź 22, 2006 21:50

ssących ani wydechów nie rozwiercaj na szerokość- bardzo cienkie są scianki miedzy kanałami a śrubami i na wysokosci porcelanki świec.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz paź 22, 2006 22:08

marian g40 pisze:ssących ani wydechów nie rozwiercaj na szerokość- bardzo cienkie są scianki miedzy kanałami a śrubami i na wysokosci porcelanki świec.
:bajer: nie do konca jest to prawda co napisałes :grin:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
marian g40
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 22:16
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: marian g40 » ndz paź 22, 2006 22:14

to znaczy?? scianki w tych miejscach maja ok 2 - 4 mm.



Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » śr paź 25, 2006 21:16

Zacząłem od kanałów wydechowych.Szerokośc rozbebrałem 0,5mm a wysokośc o 2,5 mm.Póżniej dotarłem to kolejno papierami 60,100,200,400, i na końcu 800 na wode.Przelece jeszcze filcem i bedzie dobrze.Fotka słabej jakości ale cóż.Nazrazie jeden kanał tylko zrobiony.Prosze o opinie, gdyż robie to pierwszy raz i może coś żle zrobiłem to poprawie. http://img517.imageshack.us/my.php?image=pic0671gq9.jpg



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw paź 26, 2006 09:32

Zrób lepszą fotke bo na tej nic nie widać.



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » czw paź 26, 2006 09:52

CHUDY, a czym to powiekszales? szlifierka jakas??


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » pn paź 30, 2006 19:59

Powiększam zdzieraczem do metalu,kamieniem szlifierski na wiartarke,kawałek węża na który przyklejam papier ścierny i zaciska na wiertło tak żeby można było szlifować.Wydechowe zrobiłem na lustro.Ssące narazie 2 sztuki.Na wyskości powiększyłem o 4mm a na szerokości 1mm.Małe porównanie: http://img114.imageshack.us/my.php?image=pic0683vb4.jpg



Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » pn paź 30, 2006 21:01

CHUDY pisze:Wydechowe zrobiłem na lustro.
Podobno dolotowych nie mozna robic na lustro bo sie skroplone paliwo na sciankach osadza... czy cos takiego. Nie jestem tego pewien, wiec lepiej dopytaj kogos kto to juz robil :bigok: powodzenia w dalszych pracach


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » pn paź 30, 2006 21:09

Zgadza się.Ssących nie robimy na lustro.Ja napisałem wydechowe na lustro.



Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » pt lis 03, 2006 10:37

CHUDY, Ten porting glowicy daje jakies przyrosty mocy??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » pt lis 03, 2006 18:27

Zobaczymy czy cos da.Teoretycznie bedzie mniej zawirowań,lepiej gazy bedą przepływaća w związku z tym bedzie wjecej powietrza zasysał lepiej spaliny wypachał.



Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » wt lis 07, 2006 10:48

Jak zrobisz to opisz wrazenia :bigok: a narazie zycze powodzenia w pracach


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości