Strona 1 z 1
silnik 1,3 NZ z wałkiem od polo GT
: ndz lut 06, 2005 13:13
autor: melon
jak w temacie
czy ktos juz tego probował i jakie sa roznice w skoku tłoka i głowicy czy to wszystko to samo i sie tylko wałkiem róznią?
: ndz lut 06, 2005 20:31
autor: Krzylu
zdaje mi sie ze uklad zasilania jest troche inny
moze inny wtrysk jest chodzi mi o dawkowanie paliwa ale napewno jest inny niz w w golfie
: pn lut 07, 2005 12:41
autor: Rokoś
w silniku 3f (z wersji gt) stopien kompresji wynosi 11 a w nz 9,5,
Nz zasilany wtryskiem digijet, a 3f digifantem
jezeli chodzi o walek to wydaje mi sie ze jest taki sam ( mam dwa silniki nz i gt , jak patrzylem na oko to wyglada mi na taki sam, trzebaby , bylo pomierzyc)
jak ci cos padnie z nz , to mam graty (oprocz kompa)
: pn lut 07, 2005 14:52
autor: Krzylu
mysle ze jest troche inny samym stopniem sprezania i wtryskiem nie wysisnieto dodatkowych 20km
raczej tez walek jest inny
mialem okazje sie przejechac golfem mk1 z silnikiem 1.3 ale ze skrzynia od Polo to musze powiedziec ze dobrze sie zbieral i nawet wciskal w fotel szkoda ze nie bylo licznika bo z checiabym zobaczyc do ilu da sie przeciagnac na biegach a dalo sie go przeciagac dosc ladnie
wlascicel tego golfa mowil ze na oryginalnej skrzyni zbieral sie duzo gorzej
: pn lut 07, 2005 15:36
autor: GTO
caly silnik jest inny, popatrzcie sobie do ELSY.
: pn lut 07, 2005 18:27
autor: melon
nie mam elsy niestety ani etki nic..
a głowica w NZ jest płaska a tłoki wklesłe czyli splanowanie głowicy mi nic nieda,a w 3f ,jak to wyglada?
: pn mar 28, 2005 22:41
autor: Jedrzej30
Witam post troche stary ale jak dla mnie interesujacy bo mam podobny problem, posiadam polo gt 1.3 i golfa II tez 1.3. Oba silniki z zewnatrz wygladaja tak samo pojemnosc tez maja identyczna, jedyna roznica jaka zauwazylem to sa komputery golf digijet a polo digifant, wiec jezeli ktos wie z czego wynika roznica tych 20KM, albo posiada wszystkie dane dotyczace silnika 1.3 digifant to fajnie by bylo jak by sie wpisal tu jeszcze, pozdrawiam