Strona 1 z 2
ładne hebelki - porsche
: wt paź 10, 2006 14:16
autor: Borys
: wt paź 10, 2006 14:22
autor: mammoth2002
calkiem fajne hebelki... tylko pogratulowac... a jaki masz zestawic klockow i tarcz?
: wt paź 10, 2006 14:24
autor: radoalpin
bardzo ladnie te hebelki.
.nie bylo klopotow w zalozeniu zaciskow ?? a do czego te tarcze sa dydykowane???
: wt paź 10, 2006 14:25
autor: Chmielu
Kozak
A zaciski od czego są - też RS2
Bo z tego co kojażę to pierwsze Audi RS - czyli RS2 robione było przy współpracy z Porsche, więc hamulce mogły takie być.
A tarcze
To raczej nie RS bo tam chyba 5 śrubek było.
: wt paź 10, 2006 14:36
autor: Borys
Chmielu pisze:Kozak
A zaciski od czego są - też RS2
Bo z tego co kojażę to pierwsze Audi RS - czyli RS2 robione było przy współpracy z Porsche, więc hamulce mogły takie być.
A tarcze
To raczej nie RS bo tam chyba 5 śrubek było.
NEI WIEM, NIE ZNAM SIE, TO NIE MOJE, POPATRZEC POGŁÓWKOWAC PROSZE MOZE SIĘ KOMUS COŚ CIEKAWEGO PRZYŚNI TO NIECH NAPISZE
: wt paź 10, 2006 14:42
autor: mammoth2002
koszt zaciskow i adaptera mniejwiecej znam...
a tarcze na moje oko moga pochodzi z Fiata Coupe 20VT Plus poniewaz w nim jest pakiet Brembo i wlasnie hamulce 305x28 (a miedzy 4x98 jest blizej do 4x100 niz z 5x112 czy 5x130 hy hy...)
a zaciski chyba sa z Porsche 944 S2 lub 944 Turbo
: wt paź 10, 2006 15:04
autor: Borys
mammoth2002 pisze:koszt zaciskow i adaptera mniejwiecej znam...
a tarcze na moje oko moga pochodzi z Fiata Coupe 20VT Plus poniewaz w nim jest pakiet Brembo i wlasnie hamulce 305x28 (a miedzy 4x98 jest blizej do 4x100 niz z 5x112 czy 5x130 hy hy...)
a zaciski chyba sa z Porsche 944 S2 lub 944 Turbo
tyle ze to z amerykańskiego forum a fiat coupe raczej tam nie dotarł
: wt paź 10, 2006 15:13
autor: mammoth2002
moze w amerykanskichwarunkach da sie dobractarcze... ale w naszych te fiatowskie wydaja sie najkozystniejsze finansowo... zawsze tez mozna kupic Tarox'a
: wt paź 10, 2006 15:28
autor: ygd
Tarcze to są z Ibizy cupry R....
: wt paź 10, 2006 15:54
autor: barteKKK03
Czyj to rallye ???? A heble fajne tylko jeszcze tarcze nacinane
: wt paź 10, 2006 17:20
autor: zielu
no fajno tow ygalda... i te czrne fele tez
: wt paź 10, 2006 19:58
autor: olozwirski
Wejda w 17" czy nie bardzo?
: wt paź 10, 2006 21:49
autor: Borys
ygd pisze:Tarcze to są z Ibizy cupry R....
w ameryce cupra R? jak i 4x100
ygd czytaj troche powyzsze texty
cupra to 312/5x100 lub 280 4x100 i nic wiecej
[ Dodano: Wto Paź 10, 2006 9:49 pm ]
olozwirski pisze:Wejda w 17" czy nie bardzo?
16" minum, przy 312 wchodza 16" to i na 305 wejda
: śr paź 11, 2006 00:11
autor: ygd
Borys pisze:ygd pisze:Tarcze to są z Ibizy cupry R....
w ameryce cupra R? jak i 4x100
ygd czytaj troche powyzsze texty
cupra to 312/5x100 lub 280 4x100 i nic wiecej
Sprawdź sobie numerki...
6KL.615.123
6KL.615.124
6KL.615.421
6KL.615.301
Badger5 Ltd can now offer on a limited supply basis a Superbly Priced, amazing Brembo 4-Pot caliper disk and brake upgrade to owners of Seat Ibiza Cupras and Golf 2 derivatives. This upgrade kit comprises a Pair of 305x28 disks, Caliper Carriers, Brembo 4-Pot calipers, pads, stainless braided hoses (call to confirm spec)and all associated mounting hardware and instructions. Minimum wheel diameter requirement is 7"x16" ET35, 4x100 & 38mm clearance between wheel hub and spoke rear. Call for latest prices from £745 GBP for the complete kit + carriage. ALSO *NEW* Golf IV/Leon/Octavia 323x28 Brembo 4-potGT type kit now available from £945 complete kit + carriage
I co? :green_fuck:
[ Dodano: Sro 11 Paź, 2006 00:20 ]
Pełne numerki: